SKIER - FORUM
мой профиль | | FAQ
SKIER - FORUM » Анализ рейтинга сообщения

« Возвратиться в тему. »

Анализ рейтинга сообщения
Автор: Ingvarr
Сообщение: Добрий Вечір! У мене є нарікання на функціонування Internet-магазину extremstyle.ua. Гірськими лижами займаюсь давно уже 20 років. Купляю в мережі ЕКСТРЕМ-СТАЙЛ не вперше цього року придбав г/л черевики ATOMIC M100 09, ATOMIC RACE BOOTBAG'09 та ще багато дрібниць. Обслуговування в магазині дійсно швидко і без зайвих проблем. На цьому тижні, не получалось приїхати в Київ і зайти в магазин, тому вирішив придбати лижі "ATOMIC METRON 9 + крепление 4tix 310 90 ECO'09" в Internet-магазині. Розмістив замовлення, відреагували швидко, вказали реквізити для розрахунку. У вівторок (24,02,2009) я проплатив, мені відправили лижі Автолюксом - коротше кажучи одне задоволення. АЛЕ вислали не ту ростовку! я замовляв 164 ! прислали 157 ! Хоча навіть у день відправки я наголошував що мені потрібні лижі ростовки 164мм і в замовленні на сайті я вказав саме той код що відповідав ростовці 164 ! Так от що ми маємо ! пересилка Київ - Ів-Франківсь + Ів-Франківсь - Київ за мій рахунок (подвійні витрати ! а можливо ще й потрійні ?!) ! Запланована на суботу поїздка зірвана, тому-що треба забирати вантаж на Автолюксі! Хто мені повинен компенсувати матеріальні та моральні збитки ?!

Общая статистика:
Данное сообщение еще никем не оценивалось

Голосующий
Оценка
Объяснение причины оценки сообщения



Пожалуйста, кратко опишите причину, по которой Вы ставите такую оценку сообщению.
Оценки сообщений без указания уважительной причины будут считаться нарушением правил
и наказываться лишением права на оценку сообщений.

Длина комментария не более 300 символов.
Осталось   символов