Анализ рейтинга сообщения
|
Автор:
|
Ingvarr
|
Сообщение:
|
Добрий Вечір! У мене є нарікання на функціонування Internet-магазину extremstyle.ua. Гірськими лижами займаюсь давно уже 20 років. Купляю в мережі ЕКСТРЕМ-СТАЙЛ не вперше цього року придбав г/л черевики ATOMIC M100 09, ATOMIC RACE BOOTBAG'09 та ще багато дрібниць. Обслуговування в магазині дійсно швидко і без зайвих проблем. На цьому тижні, не получалось приїхати в Київ і зайти в магазин, тому вирішив придбати лижі "ATOMIC METRON 9 + крепление 4tix 310 90 ECO'09" в Internet-магазині. Розмістив замовлення, відреагували швидко, вказали реквізити для розрахунку. У вівторок (24,02,2009) я проплатив, мені відправили лижі Автолюксом - коротше кажучи одне задоволення. АЛЕ вислали не ту ростовку! я замовляв 164 ! прислали 157 ! Хоча навіть у день відправки я наголошував що мені потрібні лижі ростовки 164мм і в замовленні на сайті я вказав саме той код що відповідав ростовці 164 ! Так от що ми маємо ! пересилка Київ - Ів-Франківсь + Ів-Франківсь - Київ за мій рахунок (подвійні витрати ! а можливо ще й потрійні ?!) ! Запланована на суботу поїздка зірвана, тому-що треба забирати вантаж на Автолюксі! Хто мені повинен компенсувати матеріальні та моральні збитки ?!
|
|