SKIER - FORUM
мой профиль | | FAQ
SKIER - FORUM » Анализ рейтинга сообщения

« Возвратиться в тему. »

Анализ рейтинга сообщения
Автор: Vladislav
Сообщение: Як я ремонтував лижі в майстерні магазину «Екстрем-стайл» (Extremstyle) в місті Харків.

20 березня цього року я здійснив поїздку у місто Харків з метою відремонтувати свої лижі після відвідування Кавказу та прибрати подряпини, вибоїни на ковзній поверхні, наточити канти та провести консервацію. Звернувся до майстра з ремонту лиж Мартишова Сергія, що працює на 2 поверсі магазину «Екстрем-стайл» біля станції метро «23 серпня». Він погодився з моєю пропозицією зробити весь ремонт  за тиждень, без будь-якого поспіху оскільки в гори я більше не планував їхати. Я заплатив вказану ним суму за ремонт плюс додав трохи на його прохання до круглої суми, бо з його слів я міг втратити при переказі коштів за послуги банку чи транспортної компанії після ремонту. Обіцяв зателефонувати за тиждень, з’ясувати мої реквізити і переслати лижі «Новою поштою», відділення якої знаходилося неподалік. 27 березня (середа) я телефоную йому не дочекавшись від нього дзвінка. Він відповів, що на даний час вихідний, лижі не готові і зателефонує мені в кінці тижня, коли буде проведений ремонт.

 Телефонного дзвінка не було і я набрав його номер в неділю 31 березня. Почав з ним вести розмову чи виконав він ремонт. Коли почув, що ні, то розсердився та назвав його непорядною людиною, бо порядні люди попереджують про неможливість виконати взяті на себе зобов’язання. На що  отримав відповідь, що ніяких він зобов’язань не брав, я говорив, що кататися вже не буду і завтра, тобто в понеділок 01 квітня він може відправити не відремонтовані лижі мені та примотати скотчем до них мої гроші. Я погодився на цю пропозицію та надав йому СМС мої реквізити. Я не мав бажання більше мати справи з цією людиною. 01 квітня 2013 року в понеділок я зателефонував Сергію та спитав чи надіслав він мені лижі. Він сказав що ні, пояснив що дуже зайнятий на роботі і не може цього зробити та надішле їх до середи.  Я пообіцяв зателефонувати до керівника магазину, щоб він втрутився у цю ситуацію, на що отримав відповідь, що той не має відношення до ремонтної майстерні. Телефон мобільний, що вказаний на сайті не відповідав, зателефонував на стаціонарний, мені відповів хтось із працівників та я висловив своє бажання поспілкуватися з керівництвом через мобільний, якийсь десь подівся. В цей час зателефонував Сергій та повідомив, що вислав лижі. Я перевірив на сайті «Нової пошти» за номером вказаної ним товарно-транспортної накладної. Так, на цей раз він не збрехав. З керівництвом магазину я не розмовляв, хоча і треба було це зробити, як свідчили події далі. Гроші  він не зміг переслати через «Нову пошту», бо вони їх не приймали до переказу(пересилання). Попросив надати йому реквізити моєї пластикової карти для поповнення, я відповів, що зроблю це на наступний день бо мені треба було дещо з’ясувати в банку, а час був вже пізній,  в кінці робочого дня.

 У вівторок 02 квітня 2013 року я ввечері надіслав Сергію реквізити для поповнення картки через СМС та зателефонував йому, пояснивши деталі.

Оскільки кошти в четвер 04 квітня не були на картковому рахунку, я знову набрав мобільний Сергія, на що він відповів, що не поповнив картку, та як це було останнім часом некоректно розмовляв зі мною по телефону вказуючи, що і як я повинен робити, та де знаходитися. В черговий раз дав обіцянку виконати те що мав. Мене обурила його поведінка, точніше манера вести розмову і я таки порозмовляв з керівником магазину, якщо не помиляюсь Олег Миколайович, та отримав запевнення, що кошти залишені, як плата за ремонт надійдуть на картку завтра 05 квітня вдень, якщо Сергій їх не перекаже раніше. Він вибачився за поведінку свого співробітника та сказав, що це вже не перша скарга на нього. Я прийняв його вибачення. 05 квітня вдень Сергій повідомив мене про те, що кошти він надіслав за вказаними мною реквізитами.  

Общая статистика:
Данное сообщение еще никем не оценивалось

Голосующий
Оценка
Объяснение причины оценки сообщения



Пожалуйста, кратко опишите причину, по которой Вы ставите такую оценку сообщению.
Оценки сообщений без указания уважительной причины будут считаться нарушением правил
и наказываться лишением права на оценку сообщений.

Длина комментария не более 300 символов.
Осталось   символов