SKIER - FORUM
мой профиль | | FAQ
SKIER - FORUM » Анализ рейтинга сообщения

« Возвратиться в тему. »

Анализ рейтинга сообщения
Автор: Schummi1
Сообщение: Вітаю! Ми їздили через Швейцарію. І абсолютно за цей варіант. Іздили і в Швейцарію, і в Францію, і в Аосту цим способом. Прораховуали маршрут, виглядає вигіднішим. Швейцарська річна вінь'єтка (інших немає), яка насправді діє 14 місяців (весь січень наступного року), коштує 37 євро. Тобто я на річній вінь'єтці двічі по два роки їздив в Швейцарії.))) А якщо їхати по італійських автобанах, то дорога тільки в один бік вийде вже дорожче. Рахував, від Бреннера до Турину 45 євро в одну сторону виходить. А це ще не кордон. Якщо їхати через Лугано, прийдеться заїжджати в Швейцарію і купувати ще річну вінь'єтку все одно. Іхати другорядними дорогами, то доїдете якраз на кінець зими)))))))) Крім того маєте тунель з Італії в Францію за 36 євро (Монблан тунель)! Можна, звичайно і по перевалах пробувати, але не факт, що вони не будуть закриті через сніг. Ми якраз по дорозі на Три долини "вляпалися", мали повертатися назад 80 км)))) Правда то в Швейцарії було, шукали коротшу дорогу через Андерматт))) Але питання перевалів, завжди лотерея скрізь в Альпах. Ну Бреннер не рахується. І на жаль, це неможливо "запланувати" інфа весь час змінюється. Посилання на калькулятор цін італійських автобанів скинув в приват, воно повністю тут не хотіло вставлятися((( А Швейцарія відносно автобанів зовсім комфортна. Якщо погана погода, то спокійно через Цюріх-Берн об'їжджаєш всі Альпи зі "снігопадами". Проблем немає жодних ні на автобані, ні на прикордонних переходах. Та й Швейцарії тої всього 360 км між "крайніми" точками))))) Їхали через Польщу, Чехію, Австрію (Веставтобан),а далі Брегенц - Ст.Галлен-Цюріх-Берн-Женева-Альбервіль. Ми жили коло Арків (Пезе-Нанкруа) і "вискакували" по околицях (Валь д'Ізер, Три долини). Звідси і відповідь, чи доцільно їхати машиною. Відносно машини, то це вже справа звички. Люди мають різні призвичаєння, способи і стилі відпочинку. Хтось їде на "прокатну" екіпіровку і одне місце катання, в цьому випадку взагалі можна літаком і стандартним трансфером обійтися. Хтось добирається "гібридно" - літак і прокатна машина. А хтось любить подорожувати, "сафарити" околиці і заточений під власні лижі, черевики і т.д. Я колись рахував, по бюджету приблизно одинаково виходить, що варіант машиною з України, що варіант літак-прокатна машина. Думаю, всі способи мають місце. Хто, як призвичаївся. Я, наприклад, через те тягання з екіпіровкою, заплутані правила перевозки, можливість "відставання" багажу, хіба тільки в Іспанію, або Андорру летів би. А маю знайомих, які категорично проти машини і тільки літаком літають. Я, наприклад, люблю їздити, дивитися нові місця. А є люди, які не кайфують від далеких переїздів, їм залежить на часі і вигоді. Тому тут "на вкус і цвєт..." Якщо маєте ще якісь конкретні питання, пишіть безпосередньо. В Швейцарію маю 5 "ходок" машиною по всій території))))))))))

Общая статистика:
Распределение
оценок
сообщения:
0
Оценка -3,  голосов: 0
0
Оценка -2,  голосов: 0
0
Оценка -3,  голосов: 0
0
Оценка +1,  голосов: 0
0
Оценка +2,  голосов: 0
4
Оценка +3,  голосов: 4
-3-2-1 +1+2+3

Голосующий
Оценка
Объяснение причины оценки сообщения
WarGo
+3
Спасибо за поддержку авто +++
Vitaliy77
+3
Дякуємо за інформативний пост
SKIER
+3
+
Dyadya
+3
конкретна відповідь



Пожалуйста, кратко опишите причину, по которой Вы ставите такую оценку сообщению.
Оценки сообщений без указания уважительной причины будут считаться нарушением правил
и наказываться лишением права на оценку сообщений.

Длина комментария не более 300 символов.
Осталось   символов