SKIER - FORUM
мой профиль | | FAQ
SKIER - FORUM » Анализ рейтинга сообщения

« Возвратиться в тему. »

Анализ рейтинга сообщения
Автор: HappySkier
Сообщение: Черговий фільм з матеріалів цього року про спуск по синій трасі 33, яка проходить по льодовику Реттенбах і починається від входу до лижного тунелю, як і синя траса 32 (карту і фото з позначеними трасами дивіться у фільмі). Власне на розвилці 32-ї та 33-ї трас знаходиться точка старту траси Кубку світу. Тільки 32-га йде потім наліво до проміжної станції витягу Schwarze Schneid, а 33-тя повертає направо і проходить по всьому льодовику Реттенбах аж до стадіону Глетчер Арена, де фінішує траса Кубку світу, тільки заїжджає з іншого боку. Це був той самий перший день катання в Зьольдені в цьому році. Після того, як трохи розім’явся на льодовику Тіфенбах, а часу до 11-ї години (коли я планував почати найдовший спуск до самого низу) було ще немало, я вирішив перебратися на льодовик Реттенбах. Єдиний шлях це зробити – це піднятися на перевал між льодовиками на кріселці Seiterkar, що я і зробив. З перевалу до Глетчер Арени йде 34-та траса, яка на фінішному пологому відрізку зливається з 33-ю трасою. Після спуску по 34-й трасі (фільм про це я зроблю наступним) я знову піднявся на верхню станцію витягу Schwarze Schneid, щоб спуститися по 33-й трасі. Що цікавого хотілося б відзначити. 1. Якщо порівнювати 34-ту і 33-тю сині траси з червоними 7a, 7b, 12, 37, то я б сказав, що 33 і 34 є більш червоними, ніж вони. Взагалі, іноді дуже дивно і не зрозуміло, за яким принципом «роздаються» кольори трас на курортах. Звичайно є формальний критерій – крутизна траси у процентах, але як її обчислюють є трохи загадковим. За моїми суб’єктивними враженнями, траси 33 і 34 – це чудові червоні траси. 2. За 7 років катання у Зьольдені, як це не дивно, це був перший раз, коли я так рано повертався з льодовика Тіфенбах на Реттенбах. Чесно кажучи, тепер я думаю, що не я один такий, а взагалі мало хто так рано (всього-навсього о 10-й годині ранку) повертається назад, бо не для того люди витрачають більше години часу на те, щоб дістатися льодовика Тіфенбах, і потім відразу повернутися назад, коли кататися на Тіфенбаху – це просто казка. І шість попередніх років у нас включався «стадний рефлекс» і до обіду, як і всі, ми каталися на Тіфенбаху, а на 33-тю та 34-ту траси потрапляли тільки десь після 13-ї години, коли вони вже були досить розбитими, і кататися на них було не дуже цікаво. І от що я отримав з 10-ї до 11-ї години на 33-й і на 34-й (буде наступний фільм) трасах, ви можете побачити в моїх відео. Сам такого не чекав. Ні, я розумів, що траси не будуть ще розбитими, але того, що я о пів на 11-ту годину буду на 33-й трасі взагалі першим (!) (слідів попередніх лижників я не помітив), чесно, не очікував. Спуск по 34-й і 33-й трасах був просто шикарний! Тепер я знаю, де можна кататися по свіжому вельвету навіть об 11-й годині. Думаю, зайве говорити, що спускатися мені ніхто не заважав, чим я скористався і потренував трохи спуск у стилі супергіганту (звичайно в межах можливостей своїх фізичних кондицій і лиж all-mountain). Важливе зауваження!!! Я так спускаюся тільки коли не можу зашкодити нікому іншому, і я нікого не закликаю кататися в такому стилі, особливо, якщо ви не впевнені у своїх силах. Синя траса 33

Общая статистика:
Распределение
оценок
сообщения:
0
Оценка -3,  голосов: 0
0
Оценка -2,  голосов: 0
0
Оценка -3,  голосов: 0
0
Оценка +1,  голосов: 0
0
Оценка +2,  голосов: 0
1
Оценка +3,  голосов: 1
-3-2-1 +1+2+3

Голосующий
Оценка
Объяснение причины оценки сообщения
Schummi1
+3
Гарно!



Пожалуйста, кратко опишите причину, по которой Вы ставите такую оценку сообщению.
Оценки сообщений без указания уважительной причины будут считаться нарушением правил
и наказываться лишением права на оценку сообщений.

Длина комментария не более 300 символов.
Осталось   символов