SKIER - FORUM
мой профиль | | FAQ
SKIER - FORUM » Анализ рейтинга сообщения

« Возвратиться в тему. »

Анализ рейтинга сообщения
Автор: HappySkier
Сообщение: Обіцяне продовження. Після найдовшого спуску у 10 км по трасах Blue 32 + Black 31 + Blue 30 + Black 7 + Blue 9 до нижньої станції витягу Гайслахкогль настрій був просто суперовий, і я вирішив в цей день «закрити» всі траси льодовиків плюс всі траси по дорозі до них і звідти. З таких трас залишилися червона траса 36 на Тіфенбаху а також чорна траса 25 (яка знаходиться радіально по дорозі на льодовики) і синя траса 24 по дорозі з льодовиків. В основному, з них мені хотілося прокатати по чорній 25-й трасі. Але щоб знову потрапити на льодовики зі станції Гайслахкогль потрібно було ще проїхати по декількох інших трасах. Таким чином, далі хронологічно історія катання була такою. 11:30. Підйом по першій частині витягу Гайлахкогль до проміжної станції. 11:40. Спуск по синій трасі 6 (2.2 км по GPS) до витягу Langegg. Хоча цей спуск я також знімав на відео, але воно вийшло не краще, ніж те, що зробив в минулому році, і я навряд чи буду його робити. Минулорічний фільм можна подивитися на ютубі або на форумі Сообщение №74 Синя 6 11:45. Підйом на витягу Langegg на перевал Rotkogl, який є верхньою точкою зони катання Гіггійох, а також синьої траси 23, з якої починається дорога на льодовики. «Ліричний» відступ. І тут мої плани трохи змінилися. Доки піднімався на витягах Gaislachkogl i Langegg та спускався по дуже простій трасі №6, то трохи розслабився, і тут таки відчулося, що мені вже не 25 (коли я міг бігати і лазити по горах з рюкзаком з 5-ї ранку до 8-ї вечора), і навіть не 45, плюс хронічні болячки із суглобами. І я зрозумів, що вже в перший день катання можу «перебрати» і, якщо прокатаю все, як запланував, то на наступний день можливо взагалі не зможу кататися. Але на 25-ту трасу таки дуже хотілося. Оскільки 23тя траса дуже проста і її можна проїхати взагалі без напрягу, та й 24та тільки трохи складніша, плюс я хотів зафільмувати 24ту трасу із зупинками і пейзажами, то таке невелике коло Синя 23 + Синя 24 до витягу Schwarzkogl на 25ту трасу + Чорна 25 + Синя 24 з пейзажами я вирішив все ж таки зробити. Як виявилося на наступний день, краще б я цього не робив, а пішов би відпочивати відразу. Бо на наступний день були заплановані значно цікавіші маршрути, а суглоби вже почали «скрипіти», і, хоча основний план другого дня був також виконаний, але я не зміг прокатати все настільки красиво, як хотів. Але це я зрозумів вже на наступний день. Як говорять у Одесі: «если бы я был вчера такой умный, как моя жена завтра. . .». Тому розумним я був завтра, ну а зараз поїхав таки на це мале коло. Продовження хронології. 11:55. Синя траса 23 (1.1 км по GPS). Саме цей спуск я не записував, оскільки записав спуск по цій трасі коли їхав на льодовики з самого ранку. Про це мій новий фільм. Синя 23 12:05. Підйом на витягу Einzeiger і спуск по 24-й синій трасі (1 км по GPS) до витягу Schwarzkogl, що веде на чорну трасу 25 і знаходиться посередині траси 24. Відео саме про цей спуск ще не робив і не впевнений, що взагалі буду робити. 12:15. Підйом на витягу Schwarzkogl, спуск по чорній трасі 25 (1.2 км по GPS), після чого спуск по залишку синьої траси 24 (0.6 км по GPS). Записуючи відео цього спуску по 25й я лохонувся. На другий рік роботи з камерою таке вже трапляється не часто, але все ще буває. Забув вчасно перевірити заряд батареї, а вона «сіла» акурат на самому початку спуску. Але спуск по 25й трасі у мене непогано вийшов в минулому році. Дивіться його на ютубі або разом з коментарями тут Сообщение №53 Чорна 25 12:40. Ще раз підйом на витягу Einzeiger і на цей раз повний спуск по 24-й синій трасі (1.6 км по GPS). Це новий фільм Синя 24 Сумарно по GPS вийшло Синя 6 (2.2. км) + Синя 23 (1.1. км) + Синя 24 (1.6 км) + Чорна 25 (1.2 км) + Синя 24 (1.6 км) = 7.7 км Разом з самого ранку до 12:45 вийшло: 23.3 км + 7.7 км = 31 км. Але це ще не все. Далі буде . . . -------- На закінчення трохи «філософії». В останньому фільмі про 24-ту трасу хотів би звернути увагу на величезну, як для Зьолдена, чергу. Така черга є нехарактерною для Зьольдена ситуацією. Справа в тому, що цей витяг – це єдиний крісельний витяг, і причому не найновіший і не найшвидший і всього лише 4-хмісний, тобто с малою пропускною здатністю (звичайно, його було б непогано поміняти на сучасний швидкий 8-мимісний), на шляху до льодовиків Реттенбах та Тіфенбах. Інших шляхів нема. Тому він є «пляшковим горлечком» цього популярного шляху на льодовики. Але з самого ранку тут черги нема. Це можна побачити вище в закінченні фільму про 23тю трасу, коли я під’їхав до цього витягу з самого ранку і там не було взагалі нікого. Крім того, черги тут також практично нема після 13ї години, коли всі, навпаки, їдуть вже з льодовиків назад. І взагалі, якщо звечора до півночі не квасити і не гоцати (хоча, звичайно, кожному своє ), а вставати рано, то на льодовики можна дістатися трохи менше, ніж за годину, по ходу розім’явшись на 6й та 23й трасах. На інших витягах черги, якщо й є, то вони просуваються швидко. А якщо приїхати не в періоди основних свят, то я черг, взагалі, практично не помічаю ні на жодному витягу.

Общая статистика:
Данное сообщение еще никем не оценивалось

Голосующий
Оценка
Объяснение причины оценки сообщения



Пожалуйста, кратко опишите причину, по которой Вы ставите такую оценку сообщению.
Оценки сообщений без указания уважительной причины будут считаться нарушением правил
и наказываться лишением права на оценку сообщений.

Длина комментария не более 300 символов.
Осталось   символов