SKIER - FORUM
мой профиль | | FAQ
SKIER - FORUM » Анализ рейтинга сообщения

« Возвратиться в тему. »

Анализ рейтинга сообщения
Автор: Gnat
Сообщение: З Новим роком всіх лижників ! Мушу поділитися неприємною для всіх нас новиною ,яка шокувала мене днями на схилах Буковелю . Зібрались з колегами днями покатитись. Те, що каталка була ніяка - це одна справа, шок викликало блокування абонемента у колеги під обід на дальніх трасах . В касі кажуть - йдіть у кризовий центр, іменно йдіть, в лижних черевиках, лижі та палиці на плече і йдіть. Машина наша була біля 1-го витягу, підятися на лижах вверх, щоби спуститись по схилу - не пропускає турнікет.А це кілька км. Йду за компанію, тому що кататись самому не комфортно. Не пройшло і 2-х годин як дойшли. Запитуємо в хлопчини (напевно в новоспеченого працівника) кризового центру - хто заблокував картку. Відповідь пошукайте з торця будинку, або ще десь в окрузі. Йдемо,питаємо - всюди нас не ждуть,йдіть знову ж таки в кризовий центр. Ще раз в різкішій формі цікавимося -хто заблокував абонемент. Накінець, від того ж хлопчини, чуємо невиразне -я !!!! Причина ? По цьому абонементу (уточню - звичайний абонемент, на дні, придбаний роки три тому, а перший раз скористались тільки в грудні 2017, другий раз в середині січня 2018 ) каталася людина в іншій куртці ,шоломі і т.п. . Оце і весь аргумент,який дає привід для того , щоб заблокувати абонемент при посадці на витяг , припустимо на 11,16,8,15 , тобто дальніх трасах , заставити людину пішки,в лижному спорядженні йти декілька кілометрів до 2-го витягу, де тебе безрезультатно поганяють ще по кругу якийсь час і в кінці-кінців бел-бой вам скаже на всі ваші аргументи - в мене таке розпорядження начальства - і все. Він немає ані повноважень, ані бажання приймати рішення . Він тільки блокує,блокує,блокує…. Результат - абонемент заблоковано, день катання перепоганено. Варіанти вирішення - ви доказуєте ,що це були саме ви , або ж хтось із вашої сімї (для цього, як вивилось,потрібно мати з собою фото з того дня катання, коли вас попереднього разу зняла камера - який це день невідомо ,а курток ви можете мати декілька (легку, теплу і т.д , а ще напевно паспорта членів родини, фото з попередніх їх каталок і ваші свідоцтво про народження, одруження,для випадку коли попереднього разу каталась ваша дружина, дитина…..коротше кажучи,беріть з собою всі документи, які є в сімї вдома - не промахнетесь. І так кожної поїздки !!!!! Другий варіант вирішення проблеми - нікому не йти до бел-боя,а зібратися з такими як ви і -заблокувати … їх роботу шляхом перекриття доступу до , припустимо 2-го витягу. Як вже одного разу показала практика(при непропуску в лижників по абонементах серії ВСЕF, хоча на них було чорним по білому написано - до 1.01..) цей варіант набагато ефективніший !!! Постфактум порозмірковуємо над логічністю блокування абонементів, а потім над їх законністю. Швидше за все, ініціатори рішень про блокування абонементів переслідували ціль перекрити надання комерційними структурами (прокати,готелі і т.п....) скі-пасів на прокат. По факту таке мало місце бути, але, маленьке але….Вказані структури з 2017 не мають можливості купувати абонементи у дилерів чи в касі, де теж продавали звичайні абонементи та поповнення до клубних карток практично без обмежень кількості. І перших, і других не цікавив, і не мав би цікавити, як покупець буде використовувати скі-паси . Це функція інших служб, зокрема охорони і т.п. Контроль на турнікетах практично тоді не провадився. Закуплені комерційними структурами раніше- 2016 році, швидше за все в тому ж 2016 і були використані. Тоді виходить,що боряться не з ними, а з пересічними лижниками - жодна з комерційних структур не маринувала б абонементи, куплені 3-5 і навіть 10 років тому, а саме такі картки блокуються. В когось за десять років використано 5 днів з десяти чи 50підйомів зі ста . Тобто версія про надання таких карток комусь на прокат за гроші не витримує найменшої критики. Передавання в межах сімї звичайно було і є , ніхто вдома не заморочувався підписувати картки - це тата, це мами і т.п. , тим більше сьогодні тато повен сил і катається з 8-ї ранку до 20-ї вечера, а завтра в нього похмілля і він бере картку на спуски,щоб зробити 2-3 символічні спуски. Тим паче в цьому випадку не йдеться про перепродаж . Люди, купивши абонементи 3-5 чи 10 років тому безпроцентно кредитували курорт Буковель на досить значний період часу, а в результаті отримали геморой на свою ж задницю. І в тому , що комлекс весь цей час розвивався є також і їх значний вклад, а можливо без них Буковель би не відбувся як такий - що таке ГК без пересічних лижників ? Хочете боротися з перепродажею - боріться !!!! Але з тими хто перепродує , а не з тими, хто не має до перепродажі найменшого відношення ! Боріться,але ретельно обдумайте наслідки, включіть логіку і не робіть поспішні,необдумані кроки. Перевірте, для прикладу, як часто карточку використовують (3-4 рази за сезон чи щоденно), згадайте , що всі абонементи, окрім клубних карт, продані в попередні роки не мали привязки до персональних даних і намагання зараз, без згоди клієнта зазначу-(письмової) постфактум в примусовому порядку отримати доступ до персональних даних особи - це порушення Закону України, за який передбачена кримінальна відповідальність.Поцікавтесь, в решті решт, досвідом європейських курортів - персоніфікація має місце лише для сезонних абонементів і при покупці більше 10 днів катання на сезон (іменно на сезон, а не до повного використання як у нас). Також там, навіть при блокуванні скі-паса, всі питання вирішуються тут же на місці посадки , а не за кілька км ,куди добиратися потрібно пішки і далеко не факт, що аргументи клієнта будуть почуті. Це притому, що катання - задоволення не дешеве. А умудритись при цьому ще й одним необдуманим рішенням створити проблеми пересічним лижникам - перебір. Репутаційні втрати можуть виявитися набагато вагомішими за позитивний, для адміністрації, ефект від даного рішення! Маю надію, що рішення по блокуванню куплених 3-5-10 років тому абонементів було прийняте з благими намірами, але по факту, виходить воно, мягко кажучи, некоректним. Нові скі-паси 2017 року і в подальшому привязуйте до персональних даних, виключно за взаємною згодою продавця і покупця, якщо така згода буде, а застосування нововведень до старих постфактум - є недоречним. Р.s. Перечитайте ще раз уважно пункти договорів : 2008-2011р.р. Жодних пунктів про ідентифікацію (привязку картки до конкретної особи) 2012-2014р.р. п.10.3. говорить : Продавець, здійснюючи продаж абонементів Клієнтам, виключно за згодою останніх, має право на обробку персональних даних Клієнта,шляхом внесення даних про особу Клієнта та номер абонемента до електронних анкет. 2015р. чітко прописано випадки , які приводять до блокування абонементів:п.7.1.1..\ 7.1.2.\ 7.1.3. - некоректна поведінка на схилах чи витягах (ситуації ,які приводять до травмування людей чи поломки витягів).І все !!!!! Ідентифікація стосується виключно клубних карт п.10 вказує на заборону перепродажу скі-пасів (передача абонемента в межах сімї , апріорі, продажем не являється).

Общая статистика:
Распределение
оценок
сообщения:
0
Оценка -3,  голосов: 0
0
Оценка -2,  голосов: 0
0
Оценка -3,  голосов: 0
0
Оценка +1,  голосов: 0
0
Оценка +2,  голосов: 0
3
Оценка +3,  голосов: 3
-3-2-1 +1+2+3

Голосующий
Оценка
Объяснение причины оценки сообщения
SKIER
+3
спасибо за информацию и сдержанность при описании.
erint
+3
спасибо за инфу. быковель в очередной раз показывает свое отношение к клиентам
Yaroslav.M
+3
якщо опустити мати, то сказати нічого



Пожалуйста, кратко опишите причину, по которой Вы ставите такую оценку сообщению.
Оценки сообщений без указания уважительной причины будут считаться нарушением правил
и наказываться лишением права на оценку сообщений.

Длина комментария не более 300 символов.
Осталось   символов