SKIER - FORUM
мой профиль | | FAQ
SKIER - FORUM » Анализ рейтинга сообщения

« Возвратиться в тему. »

Анализ рейтинга сообщения
Автор: Photoskier
Сообщение: Декілька невеселих спогадів про поїздку на Драгобрат 15 березня (субота). Погода була супер - до обіду заметіль, снігу неймовірно багато, після обіду вийшло сонце, вітер і снігопад втихли. Зранку прекраний настрій, передбачався чудовий відпочинок. Але... Виявилося, що середній бугель не працює. Лівий, той що біля "Курятні", зупинявся кожних 20-30 хв приблизно на пів-години і більше. Стояти в черзі і чекати біля моря погоди бажання не було, тож вирішили здати квитки і перейти на підйомник Цибуленка, який працював без зупинок. Звернулися до адміністратора і касира та отримали пояснення, що, виявляється виною у всьому лижники, які неправильно кидають бугелі (і все це у совдепівській манері спілкування з клієнтом). Повернути гроші відмовилися. В результаті за день вдалося піднятися всього 6-7 разів, настрій безповоротно зіпсований. Близько вечора, випадково проходячи повз касу, дізналися, що повертають гроші за невикористані підйоми і все це без жодного оголошення (вершина скупості!), не кажучи вже про якісь пояснення (яке там вибачення)! Резюме. Бажання відвідати Драгобрат у мене і моїх друзів надовго зникло. Виною цьому є елементарне хамство обслуги і байдужість до клієнта. Не дивно, що бази відпочинку ледве заповнені.

Общая статистика:
Распределение
оценок
сообщения:
0
Оценка -3,  голосов: 0
0
Оценка -2,  голосов: 0
0
Оценка -3,  голосов: 0
0
Оценка +1,  голосов: 0
0
Оценка +2,  голосов: 0
1
Оценка +3,  голосов: 1
-3-2-1 +1+2+3

Голосующий
Оценка
Объяснение причины оценки сообщения
vasssia
+3
в якості компенсації.



Пожалуйста, кратко опишите причину, по которой Вы ставите такую оценку сообщению.
Оценки сообщений без указания уважительной причины будут считаться нарушением правил
и наказываться лишением права на оценку сообщений.

Длина комментария не более 300 символов.
Осталось   символов