Анализ рейтинга сообщения
|
Автор:
|
Ingvarr
|
Сообщение:
|
Повністю підтримую поради попередників що "боти" повинні бути зручні (і один з показників - на скільки затягнуті кліпси). Катаюсь з 1987року переміряв і перепробував за цей час "гору" черевиків, тому насмілюсь дати декілька рекомендацій. Зараз у мене три пари черевиків: наймягші - Fischer MX5(практично не використовую), найжорсткіші - Fischer SOMA F900 (індекс жорсткості-130) - використовую для любительських змагань, або агресивного катання і ATOMIC M100 (індекс жорсткості-100) - використовую 80% - одягаю зранку, застібаю і проводжу цілий день (інколи дотягую кліпси). Перше - жорсткість (при одинаковому індексі жорсткості за описом) у різних виробників відрізняється, особисто випробував у моделях одного класу від різних виробників (коли підбирав останню пару) Друге - надзвичайно важливо підібрати форму черевика що підходить до анатомічних особливостей ноги, якщо колодка підходить по ширині, висоті підйома, - то навіть жорсткий черевик не буде спричиняти дискомфорту (болі у ступнях, отікання). У мене вузька ступня, високий підйом, тому мені підійшли ATOMIC i Fischer. Отже якщо підбрати форму колодки, то можна підібрати потрібну жорсткість черевика від виробника що вам сподобався. Якщо є відчуття що боти "замякі" - треба підбирати з вищим індексом жорсткості, щоб не зупинитися в освоєнні чи вдосконаленні техніки катання. Мякіші боти дозволяють швидко "подружитись" з гірськими лижами, але не дозволять освоїти нюанси кавінгової техніки. При виборі жорсткості важливими є фізичні дані (ріст, вага), рівень підготовки горнолижника і відповідні лижі. Нема змісту купляти жорсткий черевик наприклад Fischer RC4 Worldcup 130 і використовувати мяку лижу наприклад Fischer RX8, або навпаки лижа ATOMIC SL11 і черевик ATOMIC B-tech 80. Миттєві і точні імпульси від жорсткого черевика будуть "губитися" мякою лижою з невисокою торсійною жорсткістю, в іншому випадку тверду слаломну лижу з високою хваткою кантів буде не можливо точно "закантувати" і достатньо продавити для різаного повороту, вона буде "рискати" по трасі. Останнє, якщо правильно підібрані черевики то "отгибать клипсы постоянно" не прийдеться.
|
|