SKIER - FORUM
мой профиль | | FAQ
SKIER - FORUM » Анализ рейтинга сообщения

« Возвратиться в тему. »

Анализ рейтинга сообщения
Автор: Hugo
Сообщение: Стосовно попереднього питання: якщо їдеш поїздом Київ-Франківськ то добиратись далі поздами немає сенсу так як до київського поїзда підїжджають маршруки на Буковель(може ще бути написано "Поляниця") Якщо ж їхати поїздом №049K-Г Київ-Рахів то краще буде вийти в Татарові куди він прибуває в 21:58 - в принципі час такий що ще дає надію знайти когось хто б підкинув до Буковеля (там в сумі десь км 15-17набереться) до речі з огляду на ціни за проживання було б розумніше поселитись в тому ж таки Татарові (здається на сайті Буковеля є декілька адрес приватних садиб в цьому селі). Треба ще якась допомога пиши на hugovik@mail.ru Тепер хотів би вставити своїх пять копійок до загальної полеміки про Буковель. Плюсиhttp://www.skier.com.ua/skf/smile.gif: - хороше розташування (хто б там шо не говорив у попередніх постах, але з досвіду ціого року - коли снігу не було ні в яблуниці ні в Верховині то на буковелі все ж таки можна було б покататись; - відсутність вітру (хто скаже, що це поганий момент); - пристойні підйомники; - гарні краєвиди (що, наприклад, для моїх клієнтів є важливішим ніж стан схилів); - наявність кортких підйомників (мультиліфтів) на г.Буковель з пологими скатами, що дає можливість початківцям нормально ставати на лижі не викликаючи при цьому у них відразу до всього, що повязане з гірськолижним спортом. До цього пункту також віднесу бугель на Бульчиньоху; - наявність спеціальної "резервації" для дітей не тій же Бульчинесі - погодьтесь до Буковеля ніхто в Україні не задумувався над тим, що можна організувати місцину для дітей де б ризик травматизму був зведений до мінімуму. А як ця річ полегшує житя батькам які б хотіли покататись в своє задоволення; - прокат хороший, але лижчата по моєму все таки мукачівські; - тішить практична відсутність хамства; - рятувальна служба+лікар. Можливо є ще якісь плюси - хто знає поправте мене. Тепер мінусиhttp://www.skier.com.ua/skf/mad_anim.gif: - рівень самих схилів ніякий, крім першого бугеля (який до речі на вершині як правило обледенілий). Чотирикріселка - повне розчарування - хоча Шилін казав що траса вийшла такою з вини німецьких інженерів які проектували - віриться мало(єдина надія на чорну трасу яка повинна проходити безпосередньо під підйомником, але вона, наскільки я розумію буде готова в кращому випадку до наступного сезону); - туалети (слава Богу питання потрохи вирішується) - мені дуже важко постійно переводити цю ситуацію на сміх і доказувати своїм америкосам, що то в нас такий вид карпатського екстріму; - ратраки - крім того, що купити ту техніку треба ще навчитись нею керувати і бажано не в тих місцях де люди катаються (може тоді дійсно якість снігу на схилах буде бездоганною). Чому б наприклад не відправити одного дядька на два місяці до відповідної школи в Австрію, який би по поверненню вимуштрував решта операторів. - дуже неприємна штука коли б'є в лице струмінь снігу з пушки; - бажано б було виділити людину яка б впорядковувала черги (хоча б по вихідних) - ціни на проживання просто космічні і не відповідають на мою думку рівню надаваних послуг(але принаймні в цьому плані довкола Буковеля починає проростати конкуренція і як би не довелось готельному підрозділу буковеля скоро голову чухати роздумуючи як заселити заклад); - харчування - ну не розумію я в чому крутизна Козирної карти (гаряче вино по 24 грн - його що з Кьянті варять?) до речі Лісова казка біля Коломиї по рівню сервісу і якості страв стоїть на декілька порядків вище (провірено на клієнтах яких годували в обидвох закладах) а ціни на декілька порядків нижчі. Піццерія на першому бугелі - співвідношення ціна-якість більш-менш нормальне. Колиба на двохкрісельному - чесно кажучи коли туди прийшла Орися думав, що тепер все налагодиться все таки у людини шалений стаж в громадському харчування, насправді ніяких зрушень до позитиву поки не помітив - ні сорі на обід з приводу відсутності продуктів вони цього року вже не закриваються(моя думка - цей заклад повинен працювати по принципу фаст-фуду); - вивіска на касах "Гроші за придбані квитки не повертаються" - це дуже неправильно і налаштовує вже з самого початку (тобто під час купування квитків) якось негативно. Особливо обурюються іноземці. Справа не в грошах - в принципі. І взагалі де захист прав споживачів. В кого є ще якісь пропозиції по мінусах - прошу дуже. Резюме. Хлопці розвиваються і розвиваються інтенсивно - принаймні тут бачиш що гроші заплачені тобою на 99% ідуть на розвиток закладу на відміну від інших гірськолижних центрів України(Драгобрат сюди прошу не відносити - то святе) де все навпаки. Помилок дійсно багато але я думаю (сподіваюсь) вони будуть братись до уваги і виправлятись (присутність людей з буковелю на цьому форумі для мене вже шок). Лижникам з високим класом катання тут буде скучнувато - але ж яке хороше місце для вдосконалення техніки катання(а меж досконалості як відомо немає), та й лижників таких меншість а курорту для отримання прибутку потрібен масовий клієнт (перекладав тут для однієї фірми книжку з англійської "Mountain Based Resorts. Management And Operation" - розумних висловів звідти нахапався , до речі кого українська версія цікавить пишіть на мейл вишлю). І останнє - хто на сьогодні в Україні став і збудував такий заклад з нуля? Правильно ніхто. А хлопці зробили не маючи досвіду, практичних навичок з р о б и л и. І коли хтось повторить подібний проект то от тоді і можна буде починати баталії з порівняннями і висновками а поки, що побажаю Буковелю успішного прогресу. Мав нагоду бути присутнім на "Кварті" коли Буковель тільки задумувався і починався. Знаю багатьох людей які там зараз працюють тому якщо мої висновки виглядають якось однобоко то звиняйте але це дійсно мої висновки зроблені на основі власних спостережень та на основі вражень моїх клієнтів багато з яких обїздили значну частину гірськолижних курортів світу. З.Ы. В суботу буду на Буковелі хто ще? В мене тут гірськолижний інструктор з якогось каліфорнійського ....Creek.

Общая статистика:
Данное сообщение еще никем не оценивалось

Голосующий
Оценка
Объяснение причины оценки сообщения



Пожалуйста, кратко опишите причину, по которой Вы ставите такую оценку сообщению.
Оценки сообщений без указания уважительной причины будут считаться нарушением правил
и наказываться лишением права на оценку сообщений.

Длина комментария не более 300 символов.
Осталось   символов