SKIER - FORUM
мой профиль | | FAQ
SKIER - FORUM » Анализ рейтинга сообщения

« Возвратиться в тему. »

Анализ рейтинга сообщения
Автор: HappySkier
Сообщение: Давненько сюди не заглядав. Влітку форум, наскільки пам'ятаю, ще був закритий. А це дивлюся, вже відкрито. То вирішив і сюди здублювати свій останній допис із фейсбуку. З тиждень назад фейсбук нагадав мені, що рівно рік тому я катався на лижах у Санкт-Антоні, а заодно я усвідомив, що за цей рік я так і не зробив жодного відео про це катання і що цей факт потрібно виправляти. Сьогодні презентую шановному товариству перший фільм про катання у Санкт-Антоні річної давності. Трохи про ту нашу подорож. Це був тиждень з 1 по 8 січня 2022 року. Катальні дні з 2 по 7 січня. Це був ковідний період й у Австрії карантинні правила дотримувалися строго. Але, думаю, писати й читати про це вже не дуже цікаво, бо вже не дуже актуально взагалі, а для нас і поготів. З погодою пощастило не дуже. Нормальне катання було тільки у перший та останній дні. З другого дня видимість на трасах почала погіршуватися. В результаті, сумарно ще пару днів було так собі і ще два дні взагалі майже ніякі. Планів на катання по величезній зоні катання Arlberg (St.Anton, St.Cristoph, Stuben, Zurs, Lech, Oberlech, Stubenbach, Schrocken, Warth) було море. Хоча на те, що ми з дружиною встигнемо доїхати на лижах з поверненням до Schrocken та Warth, я не розраховував, але й без них за тиждень відкатати по всій іншій території для нас також було малореально. Але із-за погоди вийшло так, що ми катали тільки в області St.Anton-a (Galziz, Kapall, Rendl), спустившись пару разів тільки до St.Christoph-a по 64-й трасі. Навіть, по горі Gampen, яка прямо над St.Anton-ом, але не дуже висока (1850 м), спускалися тільки щоб переїхати на Galzig, бо снігу було небагато і нижні траси були у неприємному для катання стані. Тому, й гарних відеозаписів з цієї подорожі також вийшло небагато. Порівняння Санкт-Антона a із Зьольденом та Заальбахом/Хінтерглемом/Леогангом. Проживання та переліт/переїзд. Новорічні ціни на літак та трансфер, думаю, коментувати не потрібно, вони однаково великі, незалежно, куди їдеш. Проживання в середньому дорожче ніж Зьольден, приблизно як Заальбах. В усякому випадку на Новий рік знайти апартаменти такої ж якості за таку ж ціну, як у Зьольдені, виявилося нереально. ------------- “Ліричний” відступ. Кататися на Новий рік ми іноді їздимо не з бажання похизуватися, що ми зустрічаємо Новий рік у крутому прикольному місці, а просто буває, що взагалі в інший час не виходить поїхати покататися. На форумі у темі "Поговорить" WarGo якось сказав дуже точну фразу, яка мені дуже сподобалася: “И ещё, чтобы хватало денег нормально покататься, надо столько зарабатывать, что времени на нормально покататься уже нет.”. По тижню відпустки катаємося в кінці січня / початку лютого. А якщо хочеться ще хоча б другий тиждень покататися (а воно ж хочеться), то ще по тижню знайти так, щоб співпадали наші можливості відсутності на роботі та на роботі не було повного завалу, практично нереально. Виходить хіба-що тільки на якомусь тижні із святковими днями, або на Новий рік, або між Новим роком та Різдвом, дивлячись як випадають субота та неділя. Тому, ми й їздимо іноді кататися в ці дорогі та велелюдні періоди, бо просто вибору не залишається. Хоча з набагато більшим задоволенням поїхали б ще раз у не самий високий сезон, тим більше, що на Новий рік, як правило, погода чомусь не дуже гарна, а, окрім цього, ще й зі снігом є проблеми, а, головне, людей на трасах набагато більше. Але зі світлої сторони, воно дійсно приємно відпочити у святковій альпійській атмосфері. ------------ Інфраструктура у містечку. В принципі, нічого особливого — альпійський стандарт, але пару речей відзначу. Схоже, вибір лиж на прокаті кращий, ніж у Зьольдені. Щодо Заальбаху не скажу, бо там у прокат не заходив. А тут захотілося спробувати деякі цікаві для мене лижі, наприклад Atomic Redster X9 Widebody, Kastle MX75 та деякі інші. І якщо у Санкт-Антоні я знайшов їх у прокаті без особливих проблем, то пізніше у Зьольдені такі проблеми виникли. Про моє тестування та порівняння лиж, які зміг тоді взяти у прокаті, я встиг написати дещо ще до початку війни у фейсбуку і в цій темі десь раніше, а до більш детального опису руки так і не дійшли. Розчаруванням інфраструктури Санкт-Антона виявився скі-бас по внутрішніх дорогах містечка. На карті позначені зупинки автобуса в деяких місцях, і я вибирав проживання не біля підйомників, але недалеко від зупинки, щоб було дешевше і можна було під’їхати на скі-басі. Але виявилося, що скі-баси регулярно ходять тільки по основній трасі вздовж річки, а по внутрішніх дорогах Санкт-Антона практично не ходять. В результаті, довелося ходити до витягів з лижами хвилин 12-15. Інфраструктура харчування у містечку. Із супермаркетами, щоб затоваритися харчами, ситуація нормальна як у Зьольдені і краща, ніж у Заальбаху, який нас розчарував з цієї точки зору. Ресторанів, кафешок достатньо — альпійський стандарт. Інфраструктура харчування на схилах. Відразу ще раз зазначу, що ми каталися тільки на горах Galziz, Gampen, Kapall, Rendl, тому “я вам не скажу за всю Одессу”(с), але тут порівняно із Зьольденом гірше, але порівняно із Заальбахом/Хінтерглемом (про Леоганг не скажу, бо туди катали тільки один раз), краще. Може у Цюрсі та Леху ситуація краще, але на цих горах, ресторанний комплекс з дешевим рестораном самообслуговування такого розміру, щоб помістити всіх бажаючих, як у Зьольдені є на кожній горі та на кожному льодовику, і ще й між горами один є, тут виявився тільки на горі Galzig. Хоча харчевень меншого розміру є немало. Підготовка трас. Підготовка трас в середньому гірше, ніж у Зьольдені. Можливо це тому, що Санкт-Антон позиціонується як один з найкрутіших курортів для фрірайду, то мабуть трасовикам приділяється трохи менше уваги. Можливо, із-за того, що територія катання набагато перевищує територію катання Зьольдена і просто кількість ратраків на одиницю площі також суттєво менша. Може просто таке враження із-за того, що з погодою нам не пощастило в той тиждень. Хоча хто-зна, в чому причина, але в цей тиждень було саме так. В усякому випадку, такого вельвету, як у Зьольдені, я не бачив. Порівняно Заальбахом/Хінтерглемом/Леогангом, куди ми також їздили у новорічний період і також при не дуже гарній погоді, траси були приблизно однакової підготовки. Підйомники. Гондоли та вагон на Galzig сучасні, кріселки на цих горах, в основному 4-місні, але з ковпаками. Є пару більш нових 6-місних та кілька стареньких 2-місних без ковпаків (в основному на Rendl-i). Я б оцінив, що у Зьольдені в середньому витяги трохи новіші, але несуттєво. У Заальбаху підйомники були старіші у той рік, коли ми туди їздили, але в наступні роки я бачив по веб-камерах, що деякі з них вже поміняли. Апрес-скі. Не знаю, на апрес-скі не ходимо. Ну мабуть, поки-що все, що згадалося. Сподіваюся, відео вам сподобається, хоча ефектних сонячних кадрів там не так багато. New Year in St. Anton

Общая статистика:
Распределение
оценок
сообщения:
0
Оценка -3,  голосов: 0
0
Оценка -2,  голосов: 0
0
Оценка -3,  голосов: 0
0
Оценка +1,  голосов: 0
0
Оценка +2,  голосов: 0
0
Оценка +3,  голосов: 0
-3-2-1 +1+2+3

50 баллов добавлено администратором50 баллов добавлено администратором

Голосующий
Оценка
Объяснение причины оценки сообщения
SKIER
50 баллов добавлено администратором
Дякую за звіт!



Пожалуйста, кратко опишите причину, по которой Вы ставите такую оценку сообщению.
Оценки сообщений без указания уважительной причины будут считаться нарушением правил
и наказываться лишением права на оценку сообщений.

Длина комментария не более 300 символов.
Осталось   символов