Анализ рейтинга сообщения
|
Автор:
|
Podol
|
Сообщение:
|
Шановні! Славсько, як курорт, якщо його так назвати, у найближчому майбутньому не має перспектив для розвитку (моя суб.єктивна думка). -генплану по розвитку мітечка-0 -бажання у сільради залучати інвестиції є, але аргументіцію та що вони можуть під ці гроші запропонувати-0.(Мало того, всі питання по розвиту вирішуються далеко не на місцевому рівні, і коштуватиме це набагато більше ніж насправді мало б). -особливості українського менталітету. В наших умовах г/л курорт треба будувати у глухій місцевості, де справу маєш з обмеженою кількістю чиновників та приватних власників. Славсько плюси: найбільший + розташування Славського (залізниця, автодорога). Хоча по авто дуже велике запитання з траси Київ-Чоп ще треба проїхати купу сіл в яких можна залишитися без авто взагалі. Також будемо мати проблему якщо єдиний міст через р.Опір у с. Гребенові нарешті розвалиться, інша під.їздна дорога - відсутня (можна заїхати зі сторони Закарпаття на танку). найкращі враження від підготовки траси - Варшава (народ закатував ратраком трасу після кожного дня катання), ще можна додати (можливо просто потрапили, але на Варшаві катаємося з початку виникнення) відсутніть великих черг. Є звісно багато недоліків, але спостерігається деякий прогрес (треба робити похибку на те, що це перш за все це дача для деяких осіб))) а не курорт для массссового відпочинку). найрізноманітніші траси - безперечно Тросцян Волосянка, за умов впровдження продуманого сервісу, який буде намагатися зберігати відповідність ціна/якіть та модернізувати основний крісельний витяг (пришвидшити його рух як мінімум), впорядкувати траси, дозволить скласти конкуренцію Тросцяну. Самий простий приклад- ратрак часто використовуеться за призначенням. Що стосується житла то по дорозі Славсько-Захар Беркут за останніх 2 роки план п.ятирічки виконуєть на 1000 процентів)))))), знову проблема з дорогою - вона після додаткового навантаження майже щезла. Тут навіть не йдеться про інвестування на рівні Австрії (приблизні показники інвестування в модернізацію обладнання та розвитку куротів у 2007р склала близько 500млн. евро), орієнтуватися потрібно на поляків, словаків та можливо румунів, а підготовку до лижного сезону провадити круглорічно!!!. Можливо показовим є підготовка "Плай" (траса Київ-Чоп, недалеко від Сколе). Був у серпні ходив по схилу, мацав кріселка руками. Схили весною-літом чистили та сіяли траву, яку чітко у серпні косили косарками)))))))) , ну і де пеньки, повалені дерева, кущі та інше))). Що стосується нашого курорту №1 -капіталовкладення звісно конкретні, динаміка розвитку супер. Єдина проблема для нас - №1 -фактично монополіст, якому альтернативи по якості зараз та у найближчому майбутньому в Україні не буде, відповідно їм треба найбільше грошей за свої послуги. МАЮ ШАЛЕНЕ БАЖАННЯ ЗАЛИШАТИ СВОЇ ЗАРОБЛЕНІ ГРОШІ В УКРАЇНСЬКИХ КАРПАТАХ, АЛЕ ОСТАННІМ ЧАСОМ ВОНИ ЦЬОГО НЕ ХОЧУТЬ. Як кажуть - при таком выборе -другой альтернативы нет))).
|
|