SKIER - FORUM
мой профиль | | FAQ
SKIER - FORUM » Анализ рейтинга сообщения

« Возвратиться в тему. »

Анализ рейтинга сообщения
Автор: Podol
Сообщение: Шановні! Славсько, як курорт, якщо його так назвати, у найближчому майбутньому не має перспектив для розвитку (моя суб.єктивна думка). -генплану по розвитку мітечка-0 -бажання у сільради залучати інвестиції є, але аргументіцію та що вони можуть під ці гроші запропонувати-0.(Мало того, всі питання по розвиту  вирішуються далеко не на місцевому рівні, і коштуватиме це набагато більше ніж насправді мало б). -особливості українського менталітету. В наших умовах г/л курорт треба будувати у глухій місцевості, де справу маєш з обмеженою кількістю чиновників та приватних власників. Славсько плюси: найбільший + розташування Славського (залізниця, автодорога). Хоча по авто дуже велике запитання з траси Київ-Чоп ще треба проїхати купу сіл в яких можна залишитися без авто взагалі. Також будемо мати проблему якщо єдиний міст через р.Опір у с. Гребенові нарешті розвалиться, інша під.їздна дорога - відсутня (можна заїхати зі сторони Закарпаття на танку). найкращі враження від підготовки траси - Варшава (народ закатував ратраком трасу після кожного дня катання), ще можна додати (можливо просто потрапили, але на Варшаві катаємося з початку виникнення) відсутніть великих черг. Є звісно багато недоліків, але спостерігається деякий прогрес (треба робити похибку на те, що це перш за все це дача для деяких осіб))) а не курорт для массссового відпочинку). найрізноманітніші траси - безперечно Тросцян Волосянка, за умов впровдження продуманого сервісу, який буде намагатися зберігати відповідність ціна/якіть та модернізувати основний крісельний витяг (пришвидшити його рух як мінімум), впорядкувати траси, дозволить скласти конкуренцію Тросцяну. Самий простий приклад- ратрак часто  використовуеться за призначенням. Що стосується житла то по  дорозі  Славсько-Захар Беркут за останніх 2 роки план п.ятирічки виконуєть на 1000 процентів)))))), знову проблема з дорогою - вона після додаткового навантаження майже щезла. Тут навіть не йдеться про інвестування на рівні Австрії (приблизні показники інвестування в модернізацію обладнання та розвитку куротів у 2007р склала близько 500млн. евро), орієнтуватися потрібно на поляків, словаків та можливо румунів, а підготовку до лижного сезону провадити круглорічно!!!. Можливо показовим є підготовка "Плай" (траса Київ-Чоп, недалеко від Сколе). Був у серпні ходив по схилу, мацав кріселка руками. Схили весною-літом чистили та сіяли траву, яку чітко у серпні косили косарками)))))))) , ну і де пеньки, повалені дерева, кущі та інше))). Що стосується нашого курорту №1 -капіталовкладення звісно конкретні, динаміка розвитку супер. Єдина проблема для нас - №1 -фактично монополіст, якому альтернативи по якості зараз та у найближчому майбутньому в Україні не буде, відповідно їм треба найбільше грошей за свої послуги. МАЮ ШАЛЕНЕ БАЖАННЯ ЗАЛИШАТИ СВОЇ ЗАРОБЛЕНІ ГРОШІ В УКРАЇНСЬКИХ КАРПАТАХ, АЛЕ ОСТАННІМ ЧАСОМ ВОНИ ЦЬОГО НЕ ХОЧУТЬ. Як кажуть -  при таком выборе -другой альтернативы нет))).   

Общая статистика:
Данное сообщение еще никем не оценивалось

Голосующий
Оценка
Объяснение причины оценки сообщения



Пожалуйста, кратко опишите причину, по которой Вы ставите такую оценку сообщению.
Оценки сообщений без указания уважительной причины будут считаться нарушением правил
и наказываться лишением права на оценку сообщений.

Длина комментария не более 300 символов.
Осталось   символов