Автор: Stepan1
Сообщение: ОТЧЁТ ЯСНА 8-11 БЕРЕЗНЯ Наша Компанія Я моя жінка Роксана та наші друзі Вітя та Люда Візи Візи отримували в Ужгороді в консульстві. Все дуже просто: Подзвонили в консульство, нам повідомили наші номери і день здачі анкет. Здати потрібно було паспорт і анкету яку біля консульства заповнюють всього за 3 грн. Процедура зайняла десь 10 хв. Віза безкоштовна. Резервування. Посилитись вирішили біля витягів, вільні номера були тільки в готелі Liptov , отож вибирати не було з чого, номери резервував милом плюс подзвонив щоб отримати підтвердження, не знаю як в інших готелях але в Lptovi резервують без передоплати, нам дістались номера з двома постелями з туалетом і душем в коридорі, вартість номеру 20 баксів за ніч з двох плюс по 5 за сніданок За резервування і візи місцеві агентства беруть 250 грн. Таким чином зекономили 200 баксів на чотирьох. Як добрались Вирушили 8 березня в 5 годині ранку, відразу на границю, черг не було границя забрала десь хвилин 30. Купили на заправці тижневу наклейку для користування автобамом. І швидко попрямували. 275 км подолали десь за три години, дивно але така сама відстань з точністю до кілометра з Ужгороду до Буковелю, але дорога займає десь в півтори рази більше часу. Отож 8-00 місцевого часу ми були під готелем. Готель Готель Liptov це стара споруда де все навіювало совком, але чистота відсутність тарганів відсутність запаху в санузлах нагадувало нам що ми за кордоном а не в старому совковому готелі. В номері нічого лишнього дві постелі два крісла столик комод умивальник. В готелі нас все задовольняло, було навіть відчуття що я отримую більше аніж заплатив. Готель розташований біль центру OTUPNE де стартує гондола та чотирикріселка. Катання Відразу купили скіпаси на чотири дні. Першого дня погода була настільки класною, що нас уже аж лякало наскільки нам везе.До кінця дня Люда яка катається тільки другий сезон і то по синім трасам спокійно себе почувала на всіх чорних трасах. До цього в Ясні був тільки одного разу, катвся тільки один день і то до обіду. Цьго разу Ясну відкрив для себе майже повністю (на південь ми так і не перебрались) Наступного дня наше везіння закінчилось, через сильний вітер працювали тільки бугелі розташовані в нижній частині , біля яких утворювались виликі черги. Після обіду ми Роксаною вирішили попробувти кататись на борді, так я лижник з 23 річним стажем (на лижі батьки мене поставили в 5 років) опинився в яксті чайника на снігові, відчуття це мені зовсім не знайоме. На бугелі поїхав вверх відразу, впав з нього тільки одного разу за три години. Їхати вниз було не настільки просто задницю відбив досить конкретно, але снігу неїв зовсім. На протязі трьох годин я відчув щож треба робити на цій штуці і навть два рази зїхав спрокасючись з змлею тільки бордом і кінчиками пальців. 10 баксів які віддав за прокат звсім не жаль, але купляти собі таку штуку чомусь зовсім не хочеться. Креще докуплю фрірайд лижі. Третього дня погода була хмарною, але вітер був слабкий, всі витяги знов працювали. Нападало багато свіжого снігу отож для мене це був день фрірайду. Особливо сподобалось спускатись з самого верху двокрісельного витягу по ущелині між шести і чотири кріселкою до траверсу. Останнього четвертого дня випало знов багато свіжого снігу, наші дівчата після двох годин катання заявили що їхні ноги вичирпали свій ліміт, і катись вони фізично більше не здатні. Ми швидко продали свої скіписи на Заградках де за ними стояла велика черга. По дорозі назад відвідали Кошици. І вечером з невеликою чергою перетнули кордон. Висновки: Все своє дитинство я відкатував в Поддобовці, Богдані, Драгобраті та Яблуниці Студенські роки на Красії Останні роки окрім попереднього сезону я майже повністю катався в Кромпахах та інколи високих Татрах. Попередній сезон Буковель, Пилипець та Драгобрат. Цього року Буковель тепер відвідав Ясну. Ясна однозначно найкраще місце по всім параметрам. Це Драгобрат і Буковель в одному флаконі. Це величезний перепад між нижньою і верхньою станцією від 1000 до 1829м, а на півдні верхня межа сягає 2000.(для порівняння Буковель 900-1370 Драгобрат 1350-1660) З однієї сторони Ясна це чудово відретрачені широкі траси. З іншої гектари цілини для фрірайду. Це низкі ціни: всього за 5грн. можна випити великий бокал свіжого розливного ПИВА. За 15 грн. з’їсти великий кусок свіжо приготованого м’яса на грилі. Там можна почувати себе людиною а не лохом якого розводять на кожному кроці. Для себе я вирішив: наступний сезон мінімум п’ятнадцять днів відкатаю в Ясні, до речі в листопаді можна придбати скіпас на любі 15 днів сезону всього за 160 доларів. Зрозуміло що тягне в Альпи, але туди за три години на своїх колесах я не доїду і скіпасс там коштує мінімум 30 євро на день і пиво за 5 грн. там не наливають. Одним словом Ясна отримала ще одного постійного клієнта, а ми отримали масу задоволення від відпочинку. Всім вдалого відпочинку.

50 баллов добавлено администратором50 баллов добавлено администратором

DGS
В Ясні не був. Через Інтернет зрозумів що в принципі там цікаво. Але після Вашої розповіді дійсно захотів туди поїхати!