SKIER - FORUM
мой профиль | | FAQ
SKIER - FORUM » Анализ рейтинга сообщения

« Возвратиться в тему. »

Анализ рейтинга сообщения
Автор: lyncis / x4
Сообщение: EURO<26 + VISA Зробили й ми “за три хвилини до старості” EURO<26 + Visa ··) Якщо кому цікаво є три шляхи: таку послугу надають 2 банки — Надра (http://cash-a-lot.ua/programs/student-cards) — Укрсоцбанк (http://usb.com.ua/ua/services/cards_checks/cards/euro/) — і ще можна робити EURO<26 в “Зареві” (www.euro26.org.ua) і окремо будь-яку платіжну картку в будь-якому банку. В Надрі потрібні наступні документи: паспорт (ориг), код (ориг), дві кольорових фотографії, закордониий паспорт (для правильного написання ім’я) — робиться фактично 10+ днів, коштує 27 грн або 5 EUR, відкрити картку можна в UAH, USD та EUR. В Укрсоцбанку потрібні наступні документи: паспорт та код — робиться фактично 5 днів, коштує 27 грн або 5.35 USD, відкрити картку можна в UAH або USD. Ще дають буклет зі списком знижок по Euro<26 в Україні. ----- Наче все просто, але ні… Якщо є час читати багато буковок — як це було. Ходили вдвох з дівчиною в понеділок, 13 листопада: Надра. Вирішили спочатку йти в Надра — бо я пару разів проїжджав повз їх офісу на Артема/Січових Стрільців 15, там і редизайн в них був, і “Вони стараються для мене” тощо, думаю — ну нехай й постараються. До того ще по телефону гарячої ліні сказали що роблять максимум 5 робочих днів. Прийшли, дівчина підійшла до першої тьоті-менеджера — «Здрастуйтє, ми б хотіли відкрити картку Euro<26 в вашому банку, підкажіть будь-ласка що нам треба зробити?» — тьотя робить квадратні очі «А шо, развє вам єщо нєт 26??». Мало що в неї такий вигляд, що ми її від суґубо важного дєла відірвали, так хаміть-то навіщо? Треба було тоді розвернутись і піти, але… «Он к той дєвушкє подойдіте, коґда она освободітся, я карточкамі нє занімаюсь». Почекали. Підійшли. «Я карточкамі нє занімаюсь, от к тому менеджеру подойдітє». Дратує вже. “Вони стараються для мене”. Почекали. Підійшли. «Я карточкамі нє занімаюсь, от к той дєвушкє». Ґрррр. “Хєрово стараються”. Почекали. Підійшли. — Добрий день. Нам кажуть що саме ви зможете нам допомогти відкрити картку Euro<26 в вашому банку. — Кто говорит? — Он той — показую пальцем — ШО???!! Так он сам єтімі карточкамі занімаєтся!! — ?? Так чого він каже шо не займається?? — Я откуда знаю?? Самі подойдітє і спросітє!… ҐҐРРРР… Піпець. Настрій спаплюжено. «Хто у вас тут головний?! Покличте будь-ласка». А поки пробуємо вп’яте: менеджер — молодий хлопець. — Шановний, може ви нам допоможете з EURO<26? — Да, с удовольствием… но я тут новєнький, потому про EURO<26 не знаю почти нічєго, потому наврядлі… — Таааак… виходить ніхто не допоможе… так що, нам в Укрсоц йти? — Ну… наверноє да (!!!!!!) Настрій відновлено. Мало сказати що я просто афігєл ··) Нє, ну звісно хлопчисько потішив, але такого маркетингового ходу я ще не чув. Тут прийшов головний, «Кто звал» каже, так ще громогласно. «Я звав» кажу. Описую йому проблему — той робить такі ж квадратні очі — «Да нє может бить! Ви, навєрноє, нєправільно понялі! Ми ради каждому клієнту, і каждий із менеджеров будєт рад вам помочь». «Так, певно» — а собі матюгаюсь в повний зріст — …, нєправільно понял, хєх. «Сєйчас» каже «усьо сделаєм» — і очами так стріляє в менеджерів — менеджери дружньо дивляться в стелю і роблять вигляд непричетних. Хм. Навіть смішно. «О!» каже, «от Маріночка, зара вона вам все зробить» — це доречі та перша, що відвісила комплімент про 26 років, — дивится затравленим поглядом на шефа, мілєнько так нам посміхаєтсья — «Прісаживайтєсь пожалуйста». Сідаємо. Може хоч зара постараються? Перше питання вбиває наповал — «А зачєм оно (Euro<26) вам ваще нада?». Нє, ну просто здорово. Я тут торчу вже другу годину поспіль, а тут таке. Ну ладно, дівчина подає документи, 20 хв заводиться картка, паралельно заповнюється анкета, все це під дзвонки на кшталт «Танюсік! А ми єщо дєлаєм карточкі Euro<26? Да? Нууу ладно…». Далі — гірше. Я даю свої документи. — А ви знаєте, шо карточка дєлаєтся не мєнєє 10 рабочіх днєй? — Бррр? А по телефону сказали що максимум 5? — А оні там в службє поддєржкі карточкі нам нє возят, потому такую єрунду і говорят! — Здорово. А в мене ДР через 10 днів, тому мені потрібно до нього зробити, поки мені 24, щоб наступного року ще на рік подовжити. — А ну паспорт покажитє! АГА!! А фотка-то новая у вас нє вклєєна!! Ми вам карточку і нє дадім! Тьфу. Закалупало. Забираю документи і з вельми огидним настроєм прямую в Укрсоцбанк — дівчина залишається в Надрі (як потім з’ясувалось — дозаключати додатковий контракт). Укрсоцбанк. У відділені на Білоруський, 11 — ремонт. Ну і добре — черг менше. Заходжу в цей ремонт, чекаю 5 хв поки звільниться менеджер, за 15 хв заповнюю анкету та підписую контракт — кажуть що за 3 дні буде готова. Збрехали — забрав лише сьогодні. Але все одно нервів набагато менше б витратив якщо спочатку пішов в УСБ а не в Надру. Єдне що турбує — не вимагають фотографії, тому картка вийшла без фото. Але завіряють що проблем не буде. Отакої. P.S. Поки писав, дзвонили дівчині з Надри, запропонували під’їхати заключити додаткову угоду на обслуговування Visa — бо, як кажуть, забули заключити тоді в банку.

Общая статистика:
Данное сообщение еще никем не оценивалось

Голосующий
Оценка
Объяснение причины оценки сообщения



Пожалуйста, кратко опишите причину, по которой Вы ставите такую оценку сообщению.
Оценки сообщений без указания уважительной причины будут считаться нарушением правил
и наказываться лишением права на оценку сообщений.

Длина комментария не более 300 символов.
Осталось   символов