Анализ рейтинга сообщения
|
Автор:
|
erint
|
Сообщение:
|
Цитата: Оригинал отправлен lyncis / x4: «Здрастуйтє, ми б хотіли відкрити картку Euro<26 в вашому банку, підкажіть будь-ласка що нам треба зробити?» — тьотя робить квадратні очі «А шо, развє вам єщо нєт 26??». Мало що в неї такий вигляд, що ми її від суґубо важного дєла відірвали, так хаміть-то навіщо? Треба було тоді розвернутись і піти, але… «Он к той дєвушкє подойдіте, коґда она освободітся, я карточкамі нє занімаюсь». Почекали. Підійшли. «Я карточкамі нє занімаюсь, от к тому менеджеру подойдітє». Дратує вже. “Вони стараються для мене”. Почекали. Підійшли. «Я карточкамі нє занімаюсь, от к той дєвушкє». Ґрррр. “Хєрово стараються”. Почекали. Підійшли. — Добрий день. Нам кажуть що саме ви зможете нам допомогти відкрити картку Euro<26 в вашому банку. — Кто говорит? — Он той — показую пальцем — ШО???!! Так он сам єтімі карточкамі занімаєтся!! — ?? Так чого він каже шо не займається?? — Я откуда знаю?? Самі подойдітє і спросітє!… ҐҐРРРР… Піпець. Настрій спаплюжено.
Аналогичная ситуация была в Привате, что на Нивках. Каждый шарится и никто ничего не хочет делать-только тыкают друг на друга пальцами. После этого услугами этих контор совершенно не хочется пользоваться... ЗЫ: это по теме работы обслуживающего персонала банка, который накладывает негативный отпечаток на сам банк.
|
|