Анализ рейтинга сообщения
|
Автор:
|
bogdan_lv
|
Сообщение:
|
ДАІ перевірила дороги Львівщини і жахнулася Управління ДАІ у Львівській області констатує: після зими стан доріг у Львівській області – критичний. Проведеним аналізом дорожньо-транспортних пригод встановлено, що від початку цього року 29 ДТП сталося безпосередньо з вини власників вулично-шляхової мережі, що відповідають за її утримання. Повідомила ЗІКу 30 березня прес-служба управління ДАІ у Львівській області. Як йдеться у повідомленні, стан проїжджої частини став критичним та фактично непридатним до експлуатації. Такий стан речей мимоволі призводить до здійснення руху транспортними засобами по узбіччю, де у цей час можуть знаходитися пішоходи, або вимушеного виїзду водіїв на смугу зустрічного руху, що може призвести до дорожньо-транспортних пригод, у тому числі із тяжкими наслідками. Як вже згадувалося, цьогоріч 29 ДТП були скоєні безпосередньо з вини власників вулично-шляхової мережі, що відповідають за її утримання: 16 з них – з вини посадових осіб дорожніх організацій Служби автомобільних доріг у Львівській області, 11 – з вини посадових осіб відділів комунального господарства та 2 – «Укрзалізниці». Не у кращому стані знаходиться автодорога Н 13 Львів – Самбір – Ужгород. Через протяжність понад 150 км автомобільна дорога обслуговується чотирма дорожніми організаціями: 1. Турківська ДЕД – основний балансоутримувач; 2. Самбірський РАД – підрядник; 3. Городоцький РАД – підрядник; 4. Пустомитівський РАД – підрядник. Роботи щодо належного утримання проїжджої частини відійшли на другий план, а основним видом діяльності на даний момент є прибирання сміття у смузі відведення. Це при тому, що 39,2 км уражені ямковістю, вибоїнами та колійністю (що становить 26,8% від усієї протяжності). Під час обстеження було встановлено, що на дорозі відсутні 261 дорожній знак. Найбільше ж занепокоєння викликає стан транспортного огородження. Так, 5840 м. п. тросового огородження потребує заміни, а 2815 м. п. взагалі відсутнє. Слід зазначити, що зазначений недолік характерний для ділянок автодороги гірської місцевості. У недалекому майбутньому до цього ж стану прийде нещодавно капітально відремонтована автодорога державного значення М 06 Київ – Чоп. Адже минуло всього 4-5 роки, як була здана дана автодорога у експлуатацію, а від межі Закарпатської області до об’їзду міста Стрия утворюється значна ямковість, колійність та вибоїни. Службою автомобільних доріг у Львівській області не вживаються дієві заходи щодо будівництва світлофорного об’єкту на примиканні до автодороги Київ – Чоп автомобільної дороги Т-14-01 Турка – Трускавець – Дрогобич – Пісочна. Питання влаштування вуличного освітлення на цій же ділянці не впроваджується вже протягом трьох років. За час експлуатації автодороги Київ – Чоп після проведення робіт з її реконструкції пошкоджено та не відремонтовано 1027 м. п. металевого транспортного огородження, не відновлено 110 дорожніх знаків. Протягом 2011 року за результатами обстежень на усунення виявлених недоліків власникам вулично-шляхової мережі області видано обов’язкових до виконання 130 приписів ДАІ та 158 вимог. За неналежне утримання вулично-шляхової мережі області до адміністративної відповідальності притягнуто 142 посадових особи дорожніх та комунальних організацій
|
|