SKIER - FORUM
мой профиль | | FAQ
SKIER - FORUM » Анализ рейтинга сообщения

« Возвратиться в тему. »

Анализ рейтинга сообщения
Автор: bogdan_lv
Сообщение: ДАІ перевірила дороги Львівщини і жахнулася Управління ДАІ у Львівській області констатує: після зими стан доріг у Львівській області – критичний. Проведеним аналізом дорожньо-транспортних пригод встановлено, що від початку цього року 29 ДТП сталося безпосередньо з вини власників вулично-шляхової мережі, що відповідають за її утримання. Повідомила ЗІКу 30 березня прес-служба управління ДАІ у Львівській області. Як йдеться у повідомленні, стан проїжджої частини став критичним та фактично непридатним до експлуатації. Такий стан речей мимоволі призводить до здійснення руху транспортними засобами по узбіччю, де у цей час можуть знаходитися пішоходи, або вимушеного виїзду водіїв на смугу зустрічного руху, що може призвести до дорожньо-транспортних пригод, у тому числі із тяжкими наслідками. Як вже згадувалося, цьогоріч 29 ДТП були скоєні безпосередньо з вини власників вулично-шляхової мережі, що відповідають за її утримання: 16 з них – з вини посадових осіб дорожніх організацій Служби автомобільних доріг у Львівській області, 11 – з вини посадових осіб відділів комунального господарства та 2 – «Укрзалізниці». Не у кращому стані знаходиться автодорога Н 13 Львів – Самбір – Ужгород. Через протяжність понад 150 км автомобільна дорога обслуговується чотирма дорожніми організаціями:
1. Турківська ДЕД – основний балансоутримувач; 2. Самбірський РАД – підрядник; 3. Городоцький РАД – підрядник; 4. Пустомитівський РАД – підрядник.
Роботи щодо належного утримання проїжджої частини відійшли на другий план, а основним видом діяльності на даний момент є прибирання сміття у смузі відведення. Це при тому, що 39,2 км уражені ямковістю, вибоїнами та колійністю (що становить 26,8% від усієї протяжності). Під час обстеження було встановлено, що на дорозі відсутні 261 дорожній знак. Найбільше ж занепокоєння викликає стан транспортного огородження. Так, 5840 м. п. тросового огородження потребує заміни, а 2815 м. п. взагалі відсутнє. Слід зазначити, що зазначений недолік характерний для ділянок автодороги гірської місцевості. У недалекому майбутньому до цього ж стану прийде нещодавно капітально відремонтована автодорога державного значення М 06 Київ – Чоп. Адже минуло всього 4-5 роки, як була здана дана автодорога у експлуатацію, а від межі Закарпатської області до об’їзду міста Стрия утворюється значна ямковість, колійність та вибоїни. Службою автомобільних доріг у Львівській області не вживаються дієві заходи щодо будівництва світлофорного об’єкту на примиканні до автодороги Київ – Чоп автомобільної дороги Т-14-01 Турка – Трускавець – Дрогобич – Пісочна. Питання влаштування вуличного освітлення на цій же ділянці не впроваджується вже протягом трьох років. За час експлуатації автодороги Київ – Чоп після проведення робіт з її реконструкції пошкоджено та не відремонтовано 1027 м. п. металевого транспортного огородження, не відновлено 110 дорожніх знаків. Протягом 2011 року за результатами обстежень на усунення виявлених недоліків власникам вулично-шляхової мережі області видано обов’язкових до виконання 130 приписів ДАІ та 158 вимог. За неналежне утримання вулично-шляхової мережі області до адміністративної відповідальності притягнуто 142 посадових особи дорожніх та комунальних організацій

Общая статистика:
Данное сообщение еще никем не оценивалось

Голосующий
Оценка
Объяснение причины оценки сообщения



Пожалуйста, кратко опишите причину, по которой Вы ставите такую оценку сообщению.
Оценки сообщений без указания уважительной причины будут считаться нарушением правил
и наказываться лишением права на оценку сообщений.

Длина комментария не более 300 символов.
Осталось   символов