Пишу тут щоб не флудити в гілці "Новини з Буковелю". Дозволю собі трохи не погодитись з Gagaryn і написаним тут.
Крім Цивільного кодексу України є ще ряд інших нормативно-правових актів, зокрема Закон України "Про захист прав споживачів". Відповідно до ч.3 ст.10 вказаного Закону в разі виявлення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) споживач має право на свій вибір вимагати: 1) безоплатного усунення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) у розумний строк; 2) відповідного зменшення ціни виконаної роботи (наданої послуги); 3) безоплатного виготовлення іншої речі з такого ж матеріалу і такої ж якості чи повторного виконання роботи; 4) відшкодування завданих йому збитків з усуненням недоліків виконаної роботи (наданої послуги) своїми силами чи із залученням третьої особи; 5) реалізації інших прав, що передбачені чинним законодавством на день укладення відповідного договору. Тому я радив би людям, які катались вчора, спочатку офіційно письмово звернутись до ГК "Буковель", а вірніше до ТОВ "Амбіком" (яке є продавцем абонементів та отримувачем коштів) з вимогою, наприклад: - не зараховувати спуски (чи день у денних абонементах), здійснені 14.12.2008р.; - відшкодувати завдані збитки.
Я теж клієнт ГК "Буковель", але разом з абонементом отримав лише Правила поведінки на схилах, а не умови договору-оферти. Немає таких умов і на сайті. Щодо питання Альбертовича яким чином змусити Бук їх оприлюднити - відповідно до ч.1 ст.15 вказаного Закону України "Про захист прав споживачів" споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Iнформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги). Далі наведено перелік відомостей, які повинна містити така інформація. Зокрема, найменування та місцезнаходження виробника (виконавця, продавця) і підприємства, яке здійснює його функції щодо прийняття претензій від споживача. Лінк на чинну редакцію закону.