В одному повідомленні все не помістилось, тому продовжую (вибачте що так багато букв). Я теж клієнт ГК "Буковель", але разом з абонементом отримав лише Правила поведінки на схилах, а не умови договору-оферти. Не знайшов таких умов і на сайті. Тому Gagaryn правий у тому, що відсутність такого документа - порушення прав споживача. У випадку відмови ГК "Буковель" в задоволенні таких вимог, перед зверненням до суду можна письмово звертатись в Управління захисту прав споживачів, а також прокуратуру (яка здійснює загальний нагляд за дотриманням законодавства). Враховуючи те, що українські фірми навчились "жити" і домовлятись з органами, як практик можу порадити ще один дієвий варіант (випробуваний на страхових компаніх, банках і т.п.). В усній розмові чи навіть письмовій заяві абсолютно щиро і відкрито повідмляється про те, що у випадку незадоволення законнихнних і обгрунтованих вимог, залишаємо за собою право оприлюднити інформацію на радіо, ТБ, інформ. агенствах та інших ЗМІ. Для компаній, які дорожать ім"ям це не рідкоспрацьовує. А Буковель активно просувається в ЗМІ.
Як на мене, ГК Буковель, який позиціонує себе європейським курортом, повинен як мінімум вибачитись за вчорашній інцидент і не зараховувати вчорашнє катання. Але це лише мої міркування. Радий буду почути думки колег.
Кому допомогти з написанням скарг, заяв - звертайтесь