SKIER - FORUM
мой профиль | | FAQ
SKIER - FORUM » Анализ рейтинга сообщения

« Возвратиться в тему. »

Анализ рейтинга сообщения
Автор: Vols aka ski
Сообщение:        В одному повідомленні все не помістилось, тому продовжую (вибачте що так багато букв).       Я теж клієнт ГК "Буковель", але разом з абонементом отримав лише Правила поведінки на схилах, а не умови договору-оферти. Не знайшов таких умов і на сайті.     

       Тому Gagaryn правий у тому, що відсутність такого документа - порушення прав споживача.        У випадку відмови ГК "Буковель" в задоволенні таких вимог, перед зверненням до суду можна письмово звертатись в Управління захисту прав споживачів, а також прокуратуру (яка здійснює загальний нагляд за дотриманням законодавства).         Враховуючи те, що українські фірми навчились "жити" і домовлятись з органами, як практик можу порадити ще один дієвий варіант (випробуваний на страхових компаніх, банках і т.п.). В усній розмові  чи навіть  письмовій заяві абсолютно щиро і відкрито повідмляється про те, що у випадку незадоволення законнихнних і обгрунтованих вимог, залишаємо за собою право оприлюднити інформацію на радіо, ТБ, інформ. агенствах та інших ЗМІ. Для компаній, які дорожать ім"ям це не рідкоспрацьовує. А Буковель активно просувається в ЗМІ.

         Як на мене, ГК Буковель, який позиціонує себе європейським курортом, повинен як мінімум вибачитись за вчорашній інцидент і не зараховувати вчорашнє катання.    Але це лише мої міркування. Радий буду почути думки колег.

   Кому допомогти з написанням скарг, заяв - звертайтесь

Общая статистика:
Данное сообщение еще никем не оценивалось

Голосующий
Оценка
Объяснение причины оценки сообщения



Пожалуйста, кратко опишите причину, по которой Вы ставите такую оценку сообщению.
Оценки сообщений без указания уважительной причины будут считаться нарушением правил
и наказываться лишением права на оценку сообщений.

Длина комментария не более 300 символов.
Осталось   символов