SKIER - FORUM
мой профиль | | FAQ
SKIER - FORUM » Анализ рейтинга сообщения

« Возвратиться в тему. »

Анализ рейтинга сообщения
Автор: Neon
Сообщение: ну нарахунок страхової компенсації.. два варіанти або ви щось напутали, або щось напутали з документами, бо мені минулого року за зламану руку компенсували 150 грн. а нарахунок готелів ітд ітп...  готелів на драгобраті хватає, на всі гаманці і на всі смаки... там реально зараз проблема з стічними водами, дорогою і підйомниками... поки ці проблеми небудуть вирішені то драгобрат не буде розвиватись і відвідувачів цього ,колись прекрасного, куточку україни стане менше... нарахунок МНС, а що воно Бєдному зробить ?!?! він шо ліс спалив ?!?! чи що ?!?! якщо екологи реально візуться за драг то наступного року нам небуде де ночувати )  от такі то перспективи ...  нарахунок нової канатки.... яка ніби має появитись... навіть не одна а дві, не думаю що  це щось кардинально поміняє, далі будуть різні скіпаси на різні підйомники(це на мою думку досить незручно), далі будуть черги, далі будуть ламатись підйомники. Ще в ме є сумніви стосовно кількості крісел наскільки відомо то крісло буде двойне... якщо настпного сезону це крісло буде працювати нормально то через сезон вже почнутся поломки.. а кваліфікованого персоналу нема, навіть  на екстренний випадок мати людей які можуть познімати людей з крісла при поломці(щоб неповторилась ситуація Захара)... так на все це потрібно тратити гроші, навіть з прибутками Цибуленко і Бєдного вони не дуже охоче віддають на такі речі гроші. на рахунок стану трас... це взагалі окрема розмова. 1) некваліфіковані водії ратраків.. на початку сезону 2007-2008 (17 листопада) моя знайома при падінні вдарилась головою об полосу снігу яка залишилась після проходження ратраку, у Львові вже вияснили що у неї струс мозгу, несерйозно але неприємо.
2) система за якою вони ратрачать схил, це просто жах, якби так проратрачили десь в європі на цьому курорті настпний сезон ніхтоб не катався...  я недумаю що відправити 4 воіїв ратраків на якісь курси чи ще щось, навтіь кудись в європу обішлось би дуже дорого, раз навчились і назавжди. 3) навіть кількість ратраків (4 здається) не дає бажаного ефекту без див п1) і п2) висновки: якщо якийсь проект впроваджувати на драгобраті то робити його масштабним, щоб він охоплював всі проблемні місця, бо якщо вирішити одну проблему а на інші "забити" то ефекту від того небуде. Туди треба залучати потужного інветора, щоб зніс всі "хатки" які є безпосередньо біля підйомників. і оді можливо щось і буде.. але покишо такого інвестора нажаль немає...

Общая статистика:
Данное сообщение еще никем не оценивалось

Голосующий
Оценка
Объяснение причины оценки сообщения



Пожалуйста, кратко опишите причину, по которой Вы ставите такую оценку сообщению.
Оценки сообщений без указания уважительной причины будут считаться нарушением правил
и наказываться лишением права на оценку сообщений.

Длина комментария не более 300 символов.
Осталось   символов