Анализ рейтинга сообщения
|
Автор:
|
Neon
|
Сообщение:
|
ну нарахунок страхової компенсації.. два варіанти або ви щось напутали, або щось напутали з документами, бо мені минулого року за зламану руку компенсували 150 грн. а нарахунок готелів ітд ітп... готелів на драгобраті хватає, на всі гаманці і на всі смаки... там реально зараз проблема з стічними водами, дорогою і підйомниками... поки ці проблеми небудуть вирішені то драгобрат не буде розвиватись і відвідувачів цього ,колись прекрасного, куточку україни стане менше... нарахунок МНС, а що воно Бєдному зробить ?!?! він шо ліс спалив ?!?! чи що ?!?! якщо екологи реально візуться за драг то наступного року нам небуде де ночувати ) от такі то перспективи ... нарахунок нової канатки.... яка ніби має появитись... навіть не одна а дві, не думаю що це щось кардинально поміняє, далі будуть різні скіпаси на різні підйомники(це на мою думку досить незручно), далі будуть черги, далі будуть ламатись підйомники. Ще в ме є сумніви стосовно кількості крісел наскільки відомо то крісло буде двойне... якщо настпного сезону це крісло буде працювати нормально то через сезон вже почнутся поломки.. а кваліфікованого персоналу нема, навіть на екстренний випадок мати людей які можуть познімати людей з крісла при поломці(щоб неповторилась ситуація Захара)... так на все це потрібно тратити гроші, навіть з прибутками Цибуленко і Бєдного вони не дуже охоче віддають на такі речі гроші. на рахунок стану трас... це взагалі окрема розмова. 1) некваліфіковані водії ратраків.. на початку сезону 2007-2008 (17 листопада) моя знайома при падінні вдарилась головою об полосу снігу яка залишилась після проходження ратраку, у Львові вже вияснили що у неї струс мозгу, несерйозно але неприємо. 2) система за якою вони ратрачать схил, це просто жах, якби так проратрачили десь в європі на цьому курорті настпний сезон ніхтоб не катався... я недумаю що відправити 4 воіїв ратраків на якісь курси чи ще щось, навтіь кудись в європу обішлось би дуже дорого, раз навчились і назавжди. 3) навіть кількість ратраків (4 здається) не дає бажаного ефекту без див п1) і п2) висновки: якщо якийсь проект впроваджувати на драгобраті то робити його масштабним, щоб він охоплював всі проблемні місця, бо якщо вирішити одну проблему а на інші "забити" то ефекту від того небуде. Туди треба залучати потужного інветора, щоб зніс всі "хатки" які є безпосередньо біля підйомників. і оді можливо щось і буде.. але покишо такого інвестора нажаль немає...
|
|