SKIER - FORUM
мой профиль | | FAQ
SKIER - FORUM » Анализ рейтинга сообщения

« Возвратиться в тему. »

Анализ рейтинга сообщения
Автор: irishhighlander
Сообщение: Не втримаюсь, щоб не "вставити свої 5 копійок" Можливо це прозвучить егоїстично, але я зовсім не хочу розвитку Драгобрату в плані розширення. Тобто абсолютно не хочеться, щоб на цьому місці розбудовували щось за буковельським зразком - купа підйомників, трас і т.д. Не хочу ніяких фунікулерів і навіть суттєвого покращення дороги з відповідним зростанням кількості перевізників. Бо не хочеться ніякого масового напливу народу. Для мене "родзинка" Драгобрату власне в його "клубності" і деякій "закритості". Кількість підготовлених трас невелика, зате всі навколишні схили - нетротуний рай для фрірайдерів. Якщо це все забудувати підйомниками, казка пропаде... Мене й так турбує те, що  нова пашина кріселка на вершину вгробить цілину і "ялиночки" наду кулуаром. Та й як не крути, якщо почнеться масове будівництво, в районі Драгобрата все розісруть так, що теперішні проблеми з каналізацією здадуться "дєтскім лєпєтом". Не знаю як хто, а я влітку ходив в р-ні Буковелю - там кілометрів на 5 навколо повний ПЕ в плані природи. На Свидовці я такого не хочу... Що б хотілося змінити. Та небагато... Довести до ладу існуючі бугельні підйомники, або поставити замість них нормальні вітрозахищені кріселки. Це раз. По людськи ратрачити щодня всі траси в районі пійдомників, це два. Впорядкувати дороги та територію на самих базах (ну, плюс каналізація) це три. Зробити щось типу асоціації власників підйомників з введенням єдиних абонементів, які б діяли на всіх драгобратських підйомниках. Бажано з нормальними магнітними картками. Це чотири. От і все. Як на мене, цілком реально це все при бажанні зробити навіть до наступного сезону. Моє побажання до учасників обговорення теми - давайте розділяти різні типи відпочинку. Якщо хтось хоче десятки кілометрів вельветових трас, суперсервіс, розвинуту інфраструктуру відпочинку поза катанням - їдьте в Буковель. Там все це і треба розвивати. Сама база розміщена в прицнипі в районі села, так що особливих напрягів ні з транспортом ні з іфраструктурою нема. Драг трохи інше - це високогір'я. Драгобрат, як на мене, слід залишити заповідником для тих, хто хоче трохи екстріму і дикої природи - туману, вітру, позатрасового катання і т.д. А сервіс... Не знаю. Я зануда і педант. Веду щоденник-статистику - коли катався, де, скільки днів. Цього сезону на Драгобраті вийшло 24дні сумарно. І в цілому задоволений. Я певні претензії, але все компенсується тим, що ніяке штучне осніження не замінить натуральний якісний сніг. Тому їздив, їжджу і буду їздити на Драг. На цій оптимістичній ноті і закінчую :)

Общая статистика:
Данное сообщение еще никем не оценивалось

Голосующий
Оценка
Объяснение причины оценки сообщения



Пожалуйста, кратко опишите причину, по которой Вы ставите такую оценку сообщению.
Оценки сообщений без указания уважительной причины будут считаться нарушением правил
и наказываться лишением права на оценку сообщений.

Длина комментария не более 300 символов.
Осталось   символов