Анализ рейтинга сообщения
|
Автор:
|
irishhighlander
|
Сообщение:
|
Не втримаюсь, щоб не "вставити свої 5 копійок" Можливо це прозвучить егоїстично, але я зовсім не хочу розвитку Драгобрату в плані розширення. Тобто абсолютно не хочеться, щоб на цьому місці розбудовували щось за буковельським зразком - купа підйомників, трас і т.д. Не хочу ніяких фунікулерів і навіть суттєвого покращення дороги з відповідним зростанням кількості перевізників. Бо не хочеться ніякого масового напливу народу. Для мене "родзинка" Драгобрату власне в його "клубності" і деякій "закритості". Кількість підготовлених трас невелика, зате всі навколишні схили - нетротуний рай для фрірайдерів. Якщо це все забудувати підйомниками, казка пропаде... Мене й так турбує те, що нова пашина кріселка на вершину вгробить цілину і "ялиночки" наду кулуаром. Та й як не крути, якщо почнеться масове будівництво, в районі Драгобрата все розісруть так, що теперішні проблеми з каналізацією здадуться "дєтскім лєпєтом". Не знаю як хто, а я влітку ходив в р-ні Буковелю - там кілометрів на 5 навколо повний ПЕ в плані природи. На Свидовці я такого не хочу... Що б хотілося змінити. Та небагато... Довести до ладу існуючі бугельні підйомники, або поставити замість них нормальні вітрозахищені кріселки. Це раз. По людськи ратрачити щодня всі траси в районі пійдомників, це два. Впорядкувати дороги та територію на самих базах (ну, плюс каналізація) це три. Зробити щось типу асоціації власників підйомників з введенням єдиних абонементів, які б діяли на всіх драгобратських підйомниках. Бажано з нормальними магнітними картками. Це чотири. От і все. Як на мене, цілком реально це все при бажанні зробити навіть до наступного сезону. Моє побажання до учасників обговорення теми - давайте розділяти різні типи відпочинку. Якщо хтось хоче десятки кілометрів вельветових трас, суперсервіс, розвинуту інфраструктуру відпочинку поза катанням - їдьте в Буковель. Там все це і треба розвивати. Сама база розміщена в прицнипі в районі села, так що особливих напрягів ні з транспортом ні з іфраструктурою нема. Драг трохи інше - це високогір'я. Драгобрат, як на мене, слід залишити заповідником для тих, хто хоче трохи екстріму і дикої природи - туману, вітру, позатрасового катання і т.д. А сервіс... Не знаю. Я зануда і педант. Веду щоденник-статистику - коли катався, де, скільки днів. Цього сезону на Драгобраті вийшло 24дні сумарно. І в цілому задоволений. Я певні претензії, але все компенсується тим, що ніяке штучне осніження не замінить натуральний якісний сніг. Тому їздив, їжджу і буду їздити на Драг. На цій оптимістичній ноті і закінчую :)
|
|