SKIER - FORUM
мой профиль | | FAQ
SKIER - FORUM » Анализ рейтинга сообщения

« Возвратиться в тему. »

Анализ рейтинга сообщения
Автор: bohdk
Сообщение: Archi Не все так страшно. Спробуйте спочатку переставити Вікна з нуля. Або знайти фахівця, який це зробить. Заодно і відтестує материнку та комплектуючі. Якщо ж питання вперлося в принцип - заміну некондиційних комплектуючих при наявності документів, що підтверджують придбання та оригінальних упаковок (упаковки - не 100%, просто дехто присікується), зробить будь-який авторизований сервісний центр. Дуже допомагає розмова із керівником фірми-продавця на наступну тему: "Безкоштовна "реклама" Вашої фірми на інтернет-сайтах з описом даної ситуації" та наступне звернення до тих же "хот-лайнів" про непорядний бізнес вищевказаної фірми. Мені свого часу таке допомогло. По своєму досвіду: процедура повернення коштів від недобросовісного продавця, тим більш, коли продавець - "лівий" інтернет-магазин, дрібна "конторка" і тп - займає шалено багато часу, нервів та, як це не дивно - грошей (поїздки, акти, знову ж час-гроші). Так що спробуйте спочатку варіанти, викладені вище.

Общая статистика:
Данное сообщение еще никем не оценивалось

Голосующий
Оценка
Объяснение причины оценки сообщения



Пожалуйста, кратко опишите причину, по которой Вы ставите такую оценку сообщению.
Оценки сообщений без указания уважительной причины будут считаться нарушением правил
и наказываться лишением права на оценку сообщений.

Длина комментария не более 300 символов.
Осталось   символов