Анализ рейтинга сообщения
|
Автор:
|
bohdk
|
Сообщение:
|
Archi Не все так страшно. Спробуйте спочатку переставити Вікна з нуля. Або знайти фахівця, який це зробить. Заодно і відтестує материнку та комплектуючі. Якщо ж питання вперлося в принцип - заміну некондиційних комплектуючих при наявності документів, що підтверджують придбання та оригінальних упаковок (упаковки - не 100%, просто дехто присікується), зробить будь-який авторизований сервісний центр. Дуже допомагає розмова із керівником фірми-продавця на наступну тему: "Безкоштовна "реклама" Вашої фірми на інтернет-сайтах з описом даної ситуації" та наступне звернення до тих же "хот-лайнів" про непорядний бізнес вищевказаної фірми. Мені свого часу таке допомогло. По своєму досвіду: процедура повернення коштів від недобросовісного продавця, тим більш, коли продавець - "лівий" інтернет-магазин, дрібна "конторка" і тп - займає шалено багато часу, нервів та, як це не дивно - грошей (поїздки, акти, знову ж час-гроші). Так що спробуйте спочатку варіанти, викладені вище.
|
|