Анализ рейтинга сообщения
|
Автор:
|
costya68
|
Сообщение:
|
Цитата: Оригинал отправлен Archi: Цитата:Оригинал отправлен Nora:Якщо є усі документи - приїхали, вимагаєте повернення. Якщо ні - при свідках пишите офіційне повідомлення. При цьому можете не вказувати причину повернення - "передумав" також підходить. Якщо відмовляються - тоді вже до адвоката і суд.Якщо документів нема - ДУЖЕ погано.Спасибо за сочуствие и ответ. Доки есть все счёт-фактупа и т.д. официальная претензия отправится по почте с уведомлением раджу в шапці звернення претензії написати для прикладу ТзОВ " Роги та копита" директору .... копія захист справ споживачів і назва територіального відділення як правило це впливає на недоброякісних продавців, тому що реакція контролюючого органа буде однозначно і буде "не безкоштовною для них" це факт якщо ціна питання для них не велика (маю на увазі собівартість материнки) розумніше дати задню в захист справ споживачів однозначно потрібно вислати скаргу + копії всіх доків які маєш, штраф за невиконання умов гарантії якщо не помиляюсь до 5-ти кратної вартості виробу вважаю що суд потрібно залишити на потім, завжди краще розрулити справу в досудовому процесі
|
|