Автор: Ispanez
Сообщение: Повний плагіат :-) Травневі свята - це коли люди мають 4 дні вихідних.Ось саме на цей час і було заплановано вилазку(вгадайте куди?) - так саме на Шпиці(1868м),Ребра(2001м). Але цього річна зима не сильно балувала любителів глибокого снігу і умови сніжні сильно змінилися порівняно з минулим(останнім) тижнем квітня. Компанія назбиралася душевна): Катеринка,Славік (Slown), Руслан (Гарбуз),Денис,Аня та Іспанец). Не вистачає ще тільки Ані.( Взагалі ідея з поїздкою в цей район сильно зачепила мене і після не довгих роздумів я пакував свій рюкзак в черговий похід-беккантрі. Виїзд було заплановано на суботу 1 травня.Частина команди добиралася пижиком до Верховини,а інші на машині забравши речі їхали в село Бистрець.Гарбуз не жаліючи своєї тачіли зробив 2 ходки по не дуже класній сільскій дорозі і забрав решту.(Ми ще маємо поставити йому пивко за це .Попутні машини та прохожі дивилися на машину з лижами,якимось підозрілими поглядами).Збираючись ми спостерігали,як на наші "снаряди" підходили дивитися кури,півні,коти та навіть корова зацікавилася). Зібравши свої шмотки(ох яка то і важка зараза...) ми вирушили до колиби,де місяць назад грілися Самурайдери.Дорога далася не легко,напевно Славік довго памятатиме свій рюкзачок,який ми з Гарбузом вдвох ледве вийняли з машини.Я взагалі ніс 2 торби,Руслан,як на пікнік набрав ще й пакетів). [URL=http://photofile.ru/users/is panez/150422321/159732188/] [/URL] Добравшись до колиби дівчата наварили нам смачного супу і вирішивши,що ми монстри - вирушили у невеличку прогулянку(всього лиш хотіли вийти на Шпиці).Вирушили ми туди вже аж після 17.15...день же ш довгий....вот наївні були).Спочатку ми довго думали в котру сторону то нам піти,потім були телефонні звінки до Метра,потім більш-менш зоорієнтувавшись ми через хащі лізли в правильному напрямку.Але то був всього лиш напрямок,навіть ніяка не стежинка). Вибравшись на пупирець нам відкрився чудовий краєвид,але до Шпиць було ще далекувато, а вже потрохи діло йшло до вечора.Тож було прийнято правильне рішення шукати сніжник та спускатися вниз,адже дороги назад ми теж не знали). [URL=http://photofile.ru/users/is panez/150422321/159732204/] [/URL] Спуск видався дуууже цікавим - метрів 300 по тонкому шару снігу та трави вивів в густі зарослі альпійки де тік не величкий струмок."Книжка пише" що не знаючи куди йти слід триматися потічків і вони обовязково вас кудись виведуть. Так сталося,як і гадалося.Ми вийшли звідти,але вже тоді,коли на небі зявилися зорі в 22.30).Якщо хтось знає,то вздовж потічка дорогою назад стежка йде по правій стороні,а ми в той день пробиралися до колиби по лівій стороні через хащі,поламані дерева,провалюючись по пояс в сніг та воду,зісковзуючи по схилу вниз, вириваючи лижі з кущів і тд)))Всім така прогулянка дуууже сподобалася.Все було екстримально . Ви не уявляєте радощів,коли ми знайшли наш сарай вночі посеред галявини. Далі були чаєпиття і не тільки...) На 2 день наш тім вже більш ознайомлений з районом "бойових дій" вирушив з чіткою ціллю дійти до Шпиць - Ребер.Що і було здійснено. [URL=http://photofile.ru/users/is panez/150422321/159732224/] [/URL] [IMG]http://photofile.ru/photo/ispanez/150422321/large/159732258.jpg"> Піднявшись на Ребра погода почала сильно псуватися і ми легким шляхом "змилися",тобто зїхали вниз,а потім перелізли через альпійку і знову вниз, пізніше ми знайшли маленький карнізик з якого попригали....і що ми зробили знову?!Так і знову в альпійку,але ж вона висока зараза та слизька...якщо йти верхом по її гілках,то ще нормально,то щось подібне на ходьбу по пружинах...але в нас з Гарбузиком була проблема в тому,що ми йшли в лижних "кайданах",тож ми частенько зривалися.Екстрім ще той...Часом все і хотілося просто так кинути і зилишити і самому залишитися... Знайшовши сліди попередніх груп,а згодом і стежку ми без великих зусиль спустилися вниз.Ну і Слава Богу!) 3-ій день понеділок.Розпитавшись погоду,проаналізувавши стан речей ми вирішили спускатися вниз.Можливо це було правильне рішення,а можливо і ні....але ми вже не там,а я вже тут і пишу цей звітик). Зараз передивляюся фотки за сезон,згадую курйози та певні вдачі і невдачі і з чистою совісттю важаю сезон вдалим! :-) Дякую Всім за увагу! До скорої зустрічі з новим снігом)