Автор
|
Тема: Покатались (ЧП в Славско)
|
ad rem
Завсегдатай
(#5176)
Olang
Отчеты
Рейтинг: 2551
Оценить сообщение!
|
Цитата: 4. Позовів на сьогодні є 4. Фірма зареєстрована у Львові. Так що думаю атдєлаются льогкім іспугам...1000-2000 баксів.....(продажність судей- нереальна )
очень бы хотелось надеяться на положительное решение судьёй, пускай даже и без выплати компенсации(все только от позова зависит), админштраф или попередження, или шо там судья придумает... но как показывает опыт..сложное дело, включатся форс-мажоры. с их стороны адвокаты деньги начнут отрабатывать В этом случае, думаю, логичным оружием пострадавших был бы общественный резонанс через СМИ с превличением горнокатательного населения
|
|
Sen_Dog
Завсегдатай
(#1464)
Kyiv
Отчеты
Рейтинг: 378
Оценить сообщение!
|
Как юрист могу сказать следующее: Тут есть два аспекта – первый это компенсация морального и прочего ущербов пострадавшим. Учитывая уникальность ситуации, можно будет заявить 5 – 10 тис грн. моральный ущерб, по практике скажу, суды больше присуждают крайне редко. Даже если заявить больше то все равно удовлетворят лишь частично, в озвученной выше суме. Другой аспект – это «борьба» общественности с нерадивыми хозяевами канатки в правовом поле. Для этого не обязательно быть пострадавшим, просто нужно написать соответствующие жалобы в компетентные органы. А их предостаточно, и если бомбить во все инстанции всех уровней, + подогревать это со стороны прессы, то очень может иметь место позитивный результат. Сейчас чиновники и судьи не такие уж безбашеные и каждый за свое место трусится, особенно на высоком уровне, у если дело имеет такой уж большой резонанс, то они несколько раз подумают перед тем как «брать» за решение вопроса. Тут уж ару тысячами хозяевам канатки не отделаются. Если нужна помощь пишите в личку чем смогу помогу.
|
|
Aleksandr_S
Завсегдатай
(#5235)
Lviv
Отчеты
Рейтинг: 253
Оценить сообщение!
|
Вот нашёл ещё подробности: На базі відпочинку “Захар Беркут” у Сколівському районі Львівської області 7 січня близько 150 гірськолижників та туристів кілька годин провели на поламаному підйомнику на висоті 10-15 метрів. | |
| П ерших із тих, що опинилися у пастці близько 12 години дня, рятувальники зняли через півтори години після зупинки канатно-крісельної дороги. Останнього “полоненого” звільнили о 18.30, вже у темряві...
Ми довго стояли у черзі на канатно-крісельну дорогу, усі їхали в одному напрямку – на гору Високий Верх, – розповіла киянка Олена Брик. – Але до вершини так і не дісталися: коли вже були майже на горі, кріселка зупинилися. Ніхто не панікував, бо перед тим “канатка” двічі робила короткі зупинки. Але через півгодини стало дуже холодно, а через годину зрозуміли, що трапилося щось серйозне. Чоловік почав телефонувати рятувальникам, адже ми не знали, що там внизу робиться. Ніг у гірськолижних черевиках я вже не відчувала. На щастя, було лише два градуси морозу... Над схилом лунала музика, але ніхто не пояснив тим, хто опинився у пастці, що сталося... Люди на “канатці” щось кричали, та нічого не було чути. Нас звільнили одними з перших – рятувальники потягнули трос у зворотному напрямку, ми опинилися біля тринадцятої опори, де була найнижча висота, – і зістрибнули у руки рятувальників. Ноги, скуті холодом, відмовлялися йти...
Директор фірми-власниці бази “Захар Беркут” Володимир Савицький пояснив кореспонденту “ВЗ”, що причиною аварії став вихід з ладу редуктора. За попередньою версією, це заводський брак, але через кілька днів канатно-крісельна дорога знову працюватиме.
Попросила прокоментувати неофіційну версію, яка полягає у тому, що через велику кількість людей канатно-крісельну дорогу пустили у пришвидшеному темпі, – і редуктор, який працює вже не перший рік, не витримав.
- Неправда, – відповів Володимир Савицький. – Є три швидкості, з якими може рухатися канатна дорога. Вона працювала в одному з нормальних режимів, згідно з параметрами. У четвер до нас приїжджає представник заводу-виробника з Києва, разом з яким визначимо остаточно, чому підвів редуктор...
- Чому аж шість годин тривали рятувальні роботи? – запитала кореспондент “ВЗ” у командира гірського пошуково-рятувального загону Михайла Яворівського.
- З таким спорядженням, яке має загін, рятувальні роботи були проведені досить швидко, – відповів досвідчений рятувальник. – Ситуація того дня була справді критичною, на щастя, не було морозу – такого, як кілька днів тому...
Не було жодного травмованого чи обмороженого, хоча той день для нас був украй напруженим - на схилах під час катання травмувалися кілька людей – на горі Високий Верх двоє та на Тростяні семеро. Доводилося встигати всюди. Рятувальники загону разом з обслуговуючим персоналом канатно-крісельної дороги поступово звільняли тих, хто опинився у пастці, підтягуючи троси лебідкою донизу. Добре, що двигун не заклинило – і кріселка можна було зрушити з місця... Довжина канатно-крісельної дороги - 2 800 метрів. На горі того дня перебувало загалом близько тисячі людей. Серед них – багато дітей. Того, хто не міг спуститися на лижах, транспортували за допомогою ретраків...
- Яка з гірськолижних баз, на яких вам доводиться працювати, відповідає європейському рівню безпеки?
- Жодна не відповідає.
Рятувальний загін, за словами командира, має на озброєнні лише старенький “уазик”, який за температури мінус 15 не заводиться. А їздити доводиться чимало, адже між горами Тростян та Високий Верх, де чергують рятувальники, – 15 кілометрів по прямій. Але про те, що рятувальники працюють буквально голими руками за зарплату до тисячі гривень, згадують лише тоді, коли щось стається і потрібна професійна допомога...
Порада від командира гірського пошуково-рятувального загону Михайла Яворівського
Коли збираєшся у гори на годину, візьми теплих речей та продуктів на три дні. Таке правило знають ті, хто часто буває у горах. А відпочивальники зазвичай надто безпечні. Варто мати при собі мінімальний набір найнеобхідніших речей, які б допомогли протриматися у надзвичайній ситуації.
Куди дзвонити у надзвичайних ситуаціях?
01 – цим телефоном тепер відповідають ще й чергові з надзвичайних ситуацій.
Не викидайте чеків про оплату послуг
Чимало відпочивальників, придбавши пластикову картку на один день катання (на “Захарі Беркуті” вона коштує 120 гривень) або квиток на гору (25 гривень), викинули чеки. Але саме за наявністю чеків у касі повертали гроші тим, хто опинився у пастці. Якби щось сталося, питання зі страхування теж вирішувалися б лише за наявності чеків. |
Источник: http://www.wz.lviv.ua/pages.php?atid=61918
|
|
ad rem
Завсегдатай
(#5176)
Olang
Отчеты
Рейтинг: 2551
Оценить сообщение!
|
Цитата: Не було жодного травмованого чи обмороженого Ноги, скуті холодом, відмовлялися йти...
Цитата: Ніг у гірськолижних черевиках я вже не відчувала.
Цитата: Над схилом лунала музика, але ніхто не пояснив тим, хто опинився у пастці, що сталося... Люди на “канатці” щось кричали, та нічого не було чути.
Цитата: рятувальники потягнули трос у зворотному напрямку, ми опинилися біля тринадцятої опори, я об этом говорил в 1 посте Цитата: Коли збираєшся у гори на годину, візьми теплих речей та продуктів на три дні. Таке правило знають ті, хто часто буває у горах. А відпочивальники зазвичай надто безпечні.
Это пёрл. В Австрию. Италию, в штаты- только с рюкзаком набитым .... спасателями [ 10 Янв 2008: Сообщение исправлено: ad rem ]
|
|
WarGo
Завсегдатай
(#1292)
.
Отчеты
Рейтинг: 3048
Оценить сообщение!
|
да, надо кататься с запасом продуктов на тры дни, а еще палатку взять, веревку, сигнальную ракету, запасные батарейки для плеера, почитать что то, ну и Цитата:
сорок пачок верховини мило, валенки і майку шапку, чтоботи, куфайку і з начосом калісони
|
|
911
Завсегдатай
(#1161)
Киев
Рейтинг: 292
Оценить сообщение!
|
СПЕЦИАЛЬНО ДЛЯ ВЛАДИМИРА САВИЦКОГО!!! На ППКД должно быть две скорости: 1,5 м/с и 2,2 м/с. ОТКУДА У ВАС ТРЕТЬЯ СКОРОСТЬ???
|
|
|
Roma_Ant
Завсегдатай
(#2713)
L'viv
Рейтинг: 177
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен 911:
СПЕЦИАЛЬНО ДЛЯ ВЛАДИМИРА САВИЦКОГО!!!На ППКД должно быть две скорости: 1,5 м/с и 2,2 м/с. ОТКУДА У ВАС ТРЕТЬЯ СКОРОСТЬ???
Ймовірно - 0,0 м/с
|
|
Joy
Завсегдатай
(#1590)
Киев
Рейтинг: 304
Оценить сообщение!
|
---------------------------------------------------------- СПЕЦИАЛЬНО ДЛЯ ВЛАДИМИРА САВИЦКОГО!!!На ППКД должно быть две скорости: 1,5 м/с и 2,2 м/с. ОТКУДА У ВАС ТРЕТЬЯ СКОРОСТЬ??? ---------------------------------------------------------- Ну дык, а задняя:-)))
----------------- ЗЫСорризафлуд! ЗЫЗЫ Анедот: Создали робота-мужчину и воспроизвели функцию сексуального влечения! На передней панели тумблер на два положения: "Вкл" и "Очень Вкл" [ 10 Янв 2008: Сообщение исправлено: Joy ]
|
|
|
ad rem
Завсегдатай
(#5176)
Olang
Отчеты
Рейтинг: 2551
Оценить сообщение!
|
Цитата: Директор фірми-власниці бази “Захар Беркут” Володимир Савицький
Героев надо знать.....
|
|
|
alexchek
Завсегдатай
(#5837)
Киев
Рейтинг: 131
Оценить сообщение!
|
Статья про этот инциндент есть в "газете по-киевски" за среду (9.01). Кому интересно, могу отсканировать.
|
|
|
|
|
911
Завсегдатай
(#1161)
Киев
Рейтинг: 292
Оценить сообщение!
|
Меня всё же интересут, какое наказание понесут владельцы канатной дороги. Когда потребители не самых дешевых услуг горнолыжных комплексов начнут отстаивать свои права???
|
|
Aleksandr_S
Завсегдатай
(#5235)
Lviv
Отчеты
Рейтинг: 253
Оценить сообщение!
|
Думаю, как обычно всё спустят «на тормозах». А через пару недель всё забудется! Может, чтоб так не случилось нужно ввести рейтинг самых не безопасных курортов?! Всё же этот форум, на мой взгляд, центральный на Украине, и его читают огромное число любителей лыж и сноубордов! Ознакомившись с выше упомянутым рейтингом народ, будет, как уже говорилось выше, «Голосовать кошельком».
|
|
|
911
Завсегдатай
(#1161)
Киев
Рейтинг: 292
Оценки сообщения:
|
Эвакуация людей с кресел канатной дороги должна происходить так: - по радиовещанию объявляется об начале эвакуации! - спасатели со снаряжением доставляются до верхней станции канатки! - на блочках спасатели спускаются к ближайшему креслу, причём первая пара спасателей спускается до первого кресла с ребенком, а вторая пара до ближайшего кресла! - одевают на людей грудную обвязку альпсистемы и на "восьмерках" спускают вниз. При адекватности лыжников с самостоятельному спуску можно использовать веревочную лестницу с обязательной страховкой. Внизу один из спасателей принимает лыжников и снимает с них обвязку. Эвакуировав лыжников с первого кресла, спасатели спускаются к следующему креслу! - при наличии снегоходов/ратраков лыжников доставляют в тёплое помещение и ВЛАДЕЛЬЦЫ канатной дороги отпаивают лыжников чаем/глинтвейном/коньяком и всячески пытаются разрешить инциндент. Забрасывание лыжникам на кресла веревок и других приспособлений для самостоятельной эвакуации запрещено! Не для правил "забрасывание лыжникам согревающего разрешено и приветствуется" Это правила и написаны не для обсуждения! Рекомендация владельцам канатных дорог: Необходимо иметь комплекты снаряжения для эвакуации лыжников и персонал горнолыжного комплекса обученный и проходящий тренировки перед сезоном по эвакуации лыжников.
|
|
Glosster
Завсегдатай
(#5350)
Днепродзержинск
Рейтинг: 160
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен 911:
Когда потребители не самых дешевых услуг горнолыжных комплексов начнут отстаивать свои права???
Настоящих буйных мало, вот и нету вожаков! (В.С.Высоцкий)
|
|
SIV
Завсегдатай
(#5859)
Іванофранківськ
Отчеты
Рейтинг: 742
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен 911:
"Правил устройства и безопасной эксплуатации ППКД" в Украине нет.Но это не мешает подать в суд за......, юристы сформулируют.
Такі правила є і зареєстровані як Нормативно-правовий акт з охорони праці під шифром НПАОП 60.22-1.01-74. Вони діючі. На даний момент розроблена і вивішена для обговорення на сайті Держгірпромнагляду нова редакція цих правил.
|
|
|
SIV
Завсегдатай
(#5859)
Іванофранківськ
Отчеты
Рейтинг: 742
Оценки сообщения:
|
Цитата: Оригинал отправлен 911:
СПЕЦИАЛЬНО ДЛЯ ВЛАДИМИРА САВИЦКОГО!!!На ППКД должно быть две скорости: 1,5 м/с и 2,2 м/с. ОТКУДА У ВАС ТРЕТЬЯ СКОРОСТЬ???
На сучасних ППКД (про дану кріселку інформації не маю). Швидкість регулюється не ступінчато, плавно від 0 до максимуму. Для совкових доріг цей дозволений максимум складає 2,5 м/с, і 2,6 м/с для забугрових (маються на увазі ППКД з невідчіпними кріслами (швидкість відчіпних до 5 м/с)). Реальна експлуатаційна швидкість при відсутності посадочного конвеєра 2,2 м/с. Але, при самих приблизних розрахунках стає ясно, що дорога в Славському експлуатувалась на мінімальних швидкостях (чому?). Усі канатні дороги ЩОРІЧНО повинні проходити технічний огляд спеціалізованою організацією і вантажні випробування з видачею висновку про можливість їх подальшої експлуатації і відповідним записом в паспорт канатної дороги. Чи проводились такі роботи на цій канатці - невідомо.
Прискорити рух канатки вище допустимих меж технічно неможливо (максимальна швидкість обмежена максимальним числом обертів привідного двигуна і задається розрахунком при проектуванні). Редуктори для ППКД вибираються з розрахунку на п"ятикратний запас по міцності - це машини, практично, вічні. Але - редуктор ППКД в Славському був виготовлений українським підприємством.
|
|
911
Завсегдатай
(#1161)
Киев
Рейтинг: 292
Оценить сообщение!
|
2 SIV: я указал скорости для ППКД на Захар Бекруте, согласно проекта.
|
|
|
Sen_Dog
Завсегдатай
(#1464)
Kyiv
Отчеты
Рейтинг: 378
Оценить сообщение!
|
Цитата:
911 Меня всё же интересут, какое наказание понесут владельцы канатной дороги. Когда потребители не самых дешевых услуг горнолыжных комплексов начнут отстаивать свои права???
Из личного опыта и не только: Отечественные топ менеджеры предприятий, особенно тех что созданы в процессе приватизации, или на базе государственной собственности, а так же те, что расположены подальше от Киева страдают острой формой правового нигилизма (а мне все пофигу, я король, царь, барин) и в подобных ситуациях НИКОГДА НЕ СЧИТАЮТ СЕБЯ ВИНОВАТЫМИ. «Это же не я эту канатку своими руками ломал, почему я должен нести ответственность…» Подобное заболевание потихоньку отпускает после того как пару раз вжарят в судах и по предприятию и его руководству вдоль и поперек пройдется прокуратура и прочие компетентные органы.
|
|
911
Завсегдатай
(#1161)
Киев
Рейтинг: 292
Оценить сообщение!
|
У меня опыт горнолыжного бизнеса, это Красная Поляна. Очень хорошо знаю на личном опыте, как и сколько стоит решать "негаразды" с клиентами. И как решения судов ОТКРЫВАЛИ не только глаза.
|
|
|