Панорама дня .
Отключить на 15 мин.

Показать - Убрать

Убрать
ЗИМНИЙ ОТДЫХ
ЛЕТНИЙ ОТДЫХ
Города Украины
Куплю-Продам
Проживание
Туры
Попутчики
Трансферы
Безопасность
Вейкбординг
Кайтинг
Отчеты
· Магазины
· Вебкамеры
· Бюро находок
· Книги
· Фото
· Панорама дня

- новые есть!
- новых нет.
Показать - Убрать





Показать - Убрать

Показать - Убрать
Развернуть - Свернуть

Развернуть - Свернуть


  
Новичкам
сюда!
мой профиль | | FAQ
  Слежение за ответами в этой теме   
SKIER - FORUM   » ЗИМНИЙ ОТДЫХ   » Австрія-Італія, березень 2013-го - Добавить в закладки
 
Автор Тема: Австрія-Італія, березень 2013-го
costya68
Завсегдатай (#11643)
Львів
Отчеты
Рейтинг: 1788


Оценки сообщения:
Добавлен один балл администратором Оценка -3,  голосов: 0 Оценка -2,  голосов: 0 Оценка -1,  голосов: 0 Оценка +1,  голосов: 0 Оценка +2,  голосов: 1 Оценка +3,  голосов: 6
Сообщение №0, отправлено 11 Мар 2013 23:51
Отправить ответ   Ответить по тексту costya68    Профайл для costya68   Email costya68   Отправить новое частное сообщение costya68   Редактировать/удалить сообщение

Австрія, Італія та шматочок Швейцарії, березень 2013

Ось і закінчилась чергова відпустка, доки свіжі спогади спробую написати кілька слів. Відверто кажучи з початку не мав наміру писати звіт адже вперше зрадив основному правилу, не їздити двічі в одне і те саме місце, а отже по великому рахунку і писати нового немає що. Проте з другого боку щось цього року і так звітів замало, чи то мені так здалось? Отже з Вашого дозволу під філіжанку запашної кави почну.

Десь восени було спонтанно прийнято рішення поїхати покататись весною і саме до Серфауса. Причин було кілька, по-перше як на мене дуже вдале географічне положення курорту, рядом знаходиться чи не десяток хороших зон катання і в разі поганої погоди можна було би оперативно кататись там де краще. По-друге всім там сподобалось і не дороге помешкання для великої компанії в Каунсі знайшли без проблем, та й до західного Тіроля порівняно з Францією, в яку ми закохались минулого року, доволі близько. Проте з другої сторони хотілось щось нового тому в графік відпочинку було включено по одному дню катання в Лівіньйо та Піцталь.
Отже графік був таким

1 день (2 березня) ранній виїзд зі Львова, приїзд в Каунс, поселення.
2 день (3 березня) катання в Serfaus-Fiss-Ladis (Австрія)
3 день (4 березня) катання в Serfaus-Fiss-Ladis (Австрія)
4 день (5 березня) катання в Ischgl-Samnaun (Австрія-Швейцарія)
5 день (6 березня) катання в Serfaus-Fiss-Ladis (Австрія)
6 день (7 березня) катання в Livigno (Італія)
7 день (8 березня) катання Pitztal (Австрія)
8 день (9 березня) виїзд до Львова

Для початку кілька слів про дорогу. Пробіг всього по факту близько 3300км, зі Львова до місця дислокації порядком 1400км, днів на відпочинок вкрай мало, отже було прийнято рішення їхати за один день без ночівлі. Риторичне питання кудою їхати, через який перехід. Знаю на форумі багато людей що не люблять польський кордон, відверто кажучи я і сам його не долюблюю, проте з огляду на кілька причин (польські шенгени в більшості людей, добра дорога до кордону, менший кілометраж) все ж прийняв рішення їхати через Польщу-Чехію. До того ж завжди був впевнений, що вірно прорахований день та час проходження кордону, може суттєво зменшити затрачений час. Отже десь о 4-й ранку ми в’їхали на Шегині, так саме на Шегині (не був на цій митниці десь років п’ять) і пройшли її за неповну годину. Повна відсутність авто зранку на польських автошляхах і ми доїхали до Тарнува де і починається автобан. Що правда мій навігатор вважав, що його протягнули ще ближче до кордону і кілька раз пробував мене з керувати ще раніше. По виїзду на А4 мій вірний залізний кінь, що не підводив мене жодного разу, показав свій норов. Ледь набравши 140 засвітилась жарівка помилки двигуна, як потім виявилось, проблема з забитим клапаном EGR, що фактично вимикав турбіну. Авто не хотіло їхати більше 125-130 км\год. Отже ми втрачаємо кілька годин в дорозі, проте їхати можна, особливих проблем не має окрім однієї, при спрацюванні помилки, потрібно зупинитись обабіч дороги та перезапустити двигун, щоб обнулити помилку.

Кілька слів про дорогу, виїхавши на автобан перед Тарнувом їдемо до Катовіц по А4. Два платних пункта по 9 злотих, загалом близько 5 євро. Потім автобаном в напрямку Острава-Оломоуц-Брно.

Частина автобану на польській стороні закрита, проте з об’їздом проблем не виникає, всього кілька сіл та десь коло 15 км і ми знов на автостраді. На першій заправці в Чехії не забуваємо купити віньєтку (мінімальна 10 днів, вартість 310 крон, порядком 12 євро). По Чехії до Відня автобан частково не добудований проте їдеться доволі легко і швидко. Далі купівля віньєтки в Австрії (теж 10 днів і коло 8 євро, її можна купити також на тій самій першій чеській заправці, проте ми брали в Австрії) і по кільцевій Відня на Ст. Полтен і далі Зальзбург, Інсбрук, Каунс.
По дорозі заїхали в Хофер скупились продуктами, адже попереду вихідні, ми вже навчені графіком роботи продуктових магазинів в Німеччині та Австрії по неділям (до речі в Фіс М Прайс все ж таки працює в неділю, був приємно здивований).
Коло восьмої вечора поселяємось, п’ємо свіженький вайс бір, всі в очікуванні катання.

costya68
Завсегдатай (#11643)
Львів
Отчеты
Рейтинг: 1788


Оценки сообщения:
 Оценка -3,  голосов: 0 Оценка -2,  голосов: 0 Оценка -1,  голосов: 0 Оценка +1,  голосов: 0 Оценка +2,  голосов: 0 Оценка +3,  голосов: 2
Сообщение №1, отправлено 12 Мар 2013 21:24
Отправить ответ   Ответить по тексту costya68    Профайл для costya68   Email costya68   Отправить новое частное сообщение costya68   Редактировать/удалить сообщение

І так перші два та четвертий дні катання в Serfaus-Fiss-Ladis (Австрія).
Ми вже тут були, більш детально почитати можна ось тут про курорт
а сам звіт ось тут
тому напишу досить коротко, в основному з акцентом на весняному катанні, адже в попередній раз ми були в січні.
Наперед перепрошую за те що фотографії в основному теж з попередньої відпустки, цього року хотілось власне насолоджуватись від катання, а не ганятись за вдалим кадром.

детальна карта Serfaus-Fiss-Ladis

Перші два дні видались вкрай хороші в плані погоди. Сонце, на небі ні хмаринки. І ми з самого початку злегка розім’явшись на Lazid (2351м)

погнали на Pezid (2770м), тим паче що минулого разу так і не обкатали чорну Pezid Vertikal, вона була закритою. Цього разу нам повезло більше.

На Pezid завжди менше людей, можливо тому що з неї є 2 шляхи, або чорними Pezid Vertikal чи Pezid Abfahrt (обидві рекомендую, не пожалкуєте) або ж голубою Arrez Non Stop, яка сама по собі настільки безлика що їхати нею не раджу. Далі плавно, смакуючи вже знайомі червоні в зоні KOMPERDELLALPE між Planseggbahn та Konigsleithebahn, переміщались в улюблений ресторан що знаходиться біля нижньої станції Konigsleithebahn.

costya68
Завсегдатай (#11643)
Львів
Отчеты
Рейтинг: 1788


Оценить сообщение!
Сообщение №2, отправлено 12 Мар 2013 22:17
Отправить ответ   Ответить по тексту costya68    Профайл для costya68   Email costya68   Отправить новое частное сообщение costya68   Редактировать/удалить сообщение

По обіді катались над Фісс.
В березні є одна особливість в порівнянні до січня. Сонце палило безбожно, крем від загару 50% обов’язково! На всіх південних схилах з обіду утворювалась легка каша та горби, хоча якість підготовки схилів все ж була на рівні, адже в день було +4+6 С.
Отже ми довго не думаючи тримались північних схилів, на щастя їх там не бракує, червоні Sattelabfahrt, Gondeabfahrt та чорна Gfallabfahrt.
В сонячну погоду весною, потрібно все ж таки планувати катання з огляду на те що сонце вже пригріває і якість снігу міняється.

Наступного дня катання почали з Фісс а потім піднявшись на SCHONJOCHBAHN, возились над Ладісом. Дуже рекомендую цю зону катання особливо в березні. Вся зона північна, сонця мало, якість снігу відмінна.
На мій погляд особливої уваги тут заслуговують траси під вагонами ALMBAHN.

Одразу хотів би зазначити що на карті є одна помилка. Adlerpiste на справді не червона, а чорна і до біса чудова, найкращі рекомендації і особливо в хорошу погоду. Минулого разу вона не справила такого враження, можливо тому що було хмарно і сильно вітряно. Проте і Zwölferabfahrt, Bodenabfahrt, Urgabfahrt теж хороші. Возитись під витягом SCHONGAMPBAHN сподобалось значно менше. Забігаючи наперед скажу, що покататись того дня над Ладісом було напрочуд вдалою ідеєю, тому як на всю зону катання Serfaus-Fiss-Ladis ми відвели 3 дні, а в останній день піднявся сильний вітер і вся частина над Ладісом була закритою.

Родзинкою катання над Ладісом є один з можливих варіантів повернення в Фісс. Обов’язково підніміться вагонами ALMBAHN і спустіться по чорних Direttissima та Kamikaze (нахил 70%). Вони починаються ось тут коло цього дзеркального куба.

Як я вже відмітив останнього дня катання в Серфаусі було дуже вітряно, як наслідок закрита зона катання Pezid. Отже піднялись на Lazid та прокатались по Lazid Nord Abfahrt, Tscheinabfahrt, Lazid x-dream. Далі над Фіссом.

costya68
Завсегдатай (#11643)
Львів
Отчеты
Рейтинг: 1788


Оценки сообщения:
 Оценка -3,  голосов: 0 Оценка -2,  голосов: 0 Оценка -1,  голосов: 0 Оценка +1,  голосов: 0 Оценка +2,  голосов: 0 Оценка +3,  голосов: 1
Сообщение №3, отправлено 12 Мар 2013 23:09
Отправить ответ   Ответить по тексту costya68    Профайл для costya68   Email costya68   Отправить новое частное сообщение costya68   Редактировать/удалить сообщение

На третій день катання ми вирішили поїхати в Ischgl, звичайно заїхали зі сторони Samnaun, по-перше так нам було ближче, від Каунса 38 км, по друге в Samnaun дьюті фрі зона, а отже солярка по 1,19 евро. Проте заправляти повні баки, як виявилось потім було не варто, потім ми знайшли її ще дешевшою, в іншому місці, але про це буде потім.
В Ішглі ми вже були, зимою 2009-2010 звіт лежить тут
Проте дуже хотілось заглянути на один день.
Що правда цього разу з погодою нам не дуже повезло, піднявся сильний вітер, багато трас було закрито

карта схилів

Отже з Самнауна піднялись в ALP TRIDA і відмітились на 65,66,67,68

потім переїхали на австрійську сторону в IDALP і далі на PAZNAUNER. Весь регіон HOLLENKAR було закрито через вітер 65 км\год, а шкода, наша любима зона катання в Ішглі.

В любому випадку, хоча і багато витягів було закрито через непогоду, не шкодую що відвідав Ішгль знову.

CASS
Завсегдатай (#4103)
Kiev
Отчеты
Рейтинг: 379

Оценить сообщение!
Сообщение №4, отправлено 13 Мар 2013 10:06
Отправить ответ   Ответить по тексту CASS    Профайл для CASS   Email CASS   Отправить новое частное сообщение CASS   Редактировать/удалить сообщение

Цитата:

... спустіться по чорних Direttissima та Kamikaze (нахил 70%).

Похоже с фантазией у них не очень, названия как в Мадонне ди К. и Майрхофене на спуски с аналогичными уклонами.

costya68
Завсегдатай (#11643)
Львів
Отчеты
Рейтинг: 1788


Оценить сообщение!
Сообщение №5, отправлено 13 Мар 2013 10:19
Отправить ответ   Ответить по тексту costya68    Профайл для costya68   Email costya68   Отправить новое частное сообщение costya68   Редактировать/удалить сообщение

Цитата:
Оригинал отправлен CASS:

Цитата:... спустіться по чорних Direttissima та Kamikaze (нахил 70%). Похоже с фантазией у них не очень, названия как в Мадонне ди К. и Майрхофене на спуски с аналогичными уклонами.


трас багато, назв бракує, та й не відомо хто в кого зпіонерив
як на мене звичайна нумерація 1,2,3... набагато зручніша

costya68
Завсегдатай (#11643)
Львів
Отчеты
Рейтинг: 1788


Оценить сообщение!
Сообщение №6, отправлено 13 Мар 2013 20:07
Отправить ответ   Ответить по тексту costya68    Профайл для costya68   Email costya68   Отправить новое частное сообщение costya68   Редактировать/удалить сообщение

Лівіньйо він же Livigno (Італія).

Для початку кілька речень про сам курорт, його історію і т.д. тим паче що всіма любима Вікіпедія (ну принаймні українська та російська версії) на це скупа.
В долину де розміщено Лівіньйо веде три шляхи, два зі сторони Швейцарії (через перевал Forcola di Livigno 2,315 м, дорога відкрита тільки в літній період! а також тунель Munt La Schera, вартість проїзду 30 євро в дві сторони, в суботу дорожче 35 євро!) а також одна дорога з Італії, через перевал Foscagno Pass (2,291 м).

Фактично це така собі автономна відрізана долина, яка територіально належить до Італії і тому ще з давніх часів була зоною вільної торгівлі. Відомо що перший пільговий податковий закон було підписано ще в 16 сторіччі, а також підтверджено під час панування цим регіоном Австро-Угорською імперією десь коло 1840р.
Оскільки Львів та Лівіньйо були разом у складі Австро-Угорської імперії це була ще одна причина туди заїхати , це звичайно жарт.

Лівіньйо складається з кількох сіл, що зрослись і лежить на берегу озера Лаго ді Лівіньйо на висоті 1816 метрів над рівнем моря. До речі на озері Ви можете по-драйвувати на спеціально обладнаному прокатному авто по льоді, я про це десь читав, хоча скільки це коштує і де саме замовляти не знаю, просто в часі ми були сильно обмежені, от приїдь сюди на тиждень цієї нагоди не випустив би. Хоча думаю що цю інформацію можна легко дізнатись в туристичних центрах, їх там здається два.

Я стежив за погодою в регіоні кілька місяців до від’їзду, стабільних -10С і багато сонячних днів. Зона катання порядком 100 км, що правда розділена селом практично навпіл, тому якщо хочеться обкатати всю зону плануйте 2 дні.
Отже виїхавши десь о 7-30 з Каунса, переїхавши Швейцарію, дві митниці без контролю та тунель (оплата на виїзді, на італійській стороні Вам дадуть 2 чеки, один підтверджуючий факт оплати, другий – зворотній квиток) ми прибули в Лівіньйо кілька хвилин по дев’ятій.
І тут італійці, що малювали карту курорту злегка пожартували над нами. Звичайно помилка була моя, просто не перевірив, опишу цей випадок більш детально можливо комусь це допоможе не наступити на наші граблі.

З карти видно і я вже писав вся зона розрізана селом практично навпіл. Ліва частина Мотоліно (Motolino), максимальна точка підйому Monte Della Neve, 2785 м) хоча і трохи менша, проте більш рекомендована для тих хто впевнено стоїть на нартах (там ми і планували повозитись), а права Кароселло (Carosello), максимальна точка підйому 2797 м ) більша за попередню та рекомендована для початківців, хоча також є одна чорна та багато червоних. Ось тут і сталась прикра помилка, я вважав що карта звичайно схематична і далеко не точна, але про те що орієнтація північ-південь перевернута я і уявити собі не міг. Отже думаючи що я приїжджаю з Швейцарії з півночі я чітко націлився на праву сторону по ходу авто, свято впевнений що попаду на Мотоліно.
Ми вже потім побачили, що на вагонах якими ми піднімались догори було написано Carosello 3000.

costya68
Завсегдатай (#11643)
Львів
Отчеты
Рейтинг: 1788


Оценить сообщение!
Сообщение №7, отправлено 13 Мар 2013 20:26
Отправить ответ   Ответить по тексту costya68    Профайл для costya68   Email costya68   Отправить новое частное сообщение costya68   Редактировать/удалить сообщение

Кілька слів про саме катання.

Десь в інтернеті я прочитав одну дуже цікаву характеристику Лівіньйо «абсолютна снігова дірка» і це вірно, снігу було вдосталь.

Ми поїхали на п’ятий день не дарма, в Серфаусі обіцяли дощ та +7С, в той самий дедь в Лівіньйо хоча і було хмарно, проте без значних опадів (легкі опади снігу) та близько 0С. Якість снігу на порядок краща ніж в Серфаусі, практично не було кусочків льоду, траси вкатані можливо не так бездоганно як в Австрії, проте досить добре. Єдина чорна на практиці виявилась червоною, хоча і позначена чорними фішками, червоні цілком пристойні для поміркованого, не спішного катання, одним словом для задоволення саме то. Хоча в морозну сонячну погоду мабуть враження будуть на порядок кращі.

costya68
Завсегдатай (#11643)
Львів
Отчеты
Рейтинг: 1788


Оценить сообщение!
Сообщение №8, отправлено 13 Мар 2013 20:34
Отправить ответ   Ответить по тексту costya68    Профайл для costya68   Email costya68   Отправить новое частное сообщение costya68   Редактировать/удалить сообщение

На обід ми спустились в село, дітям обіцяли справжню італійську піцу. Заглянули ось в цю піцерію

де можна скуштувати і інших страв, не тільки піцу. По обіді я в обов’язковому порядку заглянув до продуктового магазину, поповнити запаси любимої кави illy, звичайно її можна було купити в Австрії, проте там вона дешевша і вибір кращий. Потім в жінок був легкий 2-х годинний шопінг, а я пройшовся селом та трохи познімкував старі хати в селі

costya68
Завсегдатай (#11643)
Львів
Отчеты
Рейтинг: 1788


Оценить сообщение!
Сообщение №9, отправлено 13 Мар 2013 20:38
Отправить ответ   Ответить по тексту costya68    Профайл для costya68   Email costya68   Отправить новое частное сообщение costya68   Редактировать/удалить сообщение

виїжджаючи додому заїхали на заправку, яких в селі досить багато і були приємно здивовані ціною на пальне, солярка ще дешевша ніж в Самнауні 1,08 євро.
Заправник теж був дуже здивований коли залив мені всього 15 літрів пального.

Ще одна порада, якщо ви щось купляєте в Лівіньйо зберігайте чеки окремо, це значно спростить проходження кордону в Швейцарію на якому Вас обов’язково зупинять та будуть принаймні питати що Ви купили. Швейцарці показують чеки і їдуть далі. Я сказав що купив непристойно багато кави та пляшку італійського вина, швейцарський митник спочатку не повірив та перепитав, проте після того як я запропонував йому оглянути багажних, махнув мені їхати. Існують обмеження на вивіз не тільки алкоголю та тютюну але й на вивіз будь яких інших речей, адже в Лівіньйо є порядком 250 магазинів і багато з них з одягом, порядком 10-ти зі спорядженням, є навіть магазин радіоелектроніки, детальніше тут і тут

далі буде

costya68
Завсегдатай (#11643)
Львів
Отчеты
Рейтинг: 1788


Оценки сообщения:
 Оценка -3,  голосов: 0 Оценка -2,  голосов: 0 Оценка -1,  голосов: 0 Оценка +1,  голосов: 0 Оценка +2,  голосов: 0 Оценка +3,  голосов: 2
Сообщение №10, отправлено 13 Мар 2013 23:17
Отправить ответ   Ответить по тексту costya68    Профайл для costya68   Email costya68   Отправить новое частное сообщение costya68   Редактировать/удалить сообщение

Останній день катання, день нездійсненних сподівань.
По плану на п’ятницю було заплановано катання на Піцталі, в зв’язку з сонячною погодою на той день. Проте повозитись нам з дружиною не вдалось. Діти перехворіли грипом ще до поїздки а нас з дружиною недуга догнала під час відпустки, добре що в кінці. На сам льодовик експресом ми все ж таки піднялись, малий катався за всіх трьох. Перший раз в житті ніжились на сонці, пили пиво і дивились як катаються інші.

Хочу подякувати Тані (tantana) та Люді (tla) за складену нам компанію та за те що приглянули за малим на льодовику.

Кілька фото з Pitztal під кінець.

Назад за один день, без ночівлі доїхали до Львова. Маршрут Каунс-Зальзбург-Відень-Будапешт-Чоп-Львів доволі стандартний. І якщо відверто кажучи дорога через Польщу-Чехію мені сподобалась більше.

Це була багато в чому експериментальна поїздка. Ми вперше поїхати туди де вже були, вперше було аж 4 зони катання, в перше весною. Багато нових вражень і в цілому сподобалось.

tantana
Завсегдатай (#15122)
Kiev
Отчеты
Рейтинг: 296


Оценки сообщения:
 Оценка -3,  голосов: 0 Оценка -2,  голосов: 0 Оценка -1,  голосов: 0 Оценка +1,  голосов: 0 Оценка +2,  голосов: 0 Оценка +3,  голосов: 2
Сообщение №11, отправлено 14 Мар 2013 16:43
Отправить ответ   Ответить по тексту tantana    Профайл для tantana   Email tantana   Отправить новое частное сообщение tantana   Редактировать/удалить сообщение

Додаю фото Pitztal


 
 

 

 

 
tla
Завсегдатай (#2534)
Харьков
Отчеты
Рейтинг: 612


Оценить сообщение!
Сообщение №12, отправлено 15 Мар 2013 19:37
Отправить ответ   Ответить по тексту tla    Профайл для tla   Email tla   Отправить новое частное сообщение tla   Редактировать/удалить сообщение

В свою чергу, хочу подякувати Володимиру за прекрасну органiзацiю поiздки та за допомогу в переговорах з Аннемарieю. Подорож склалася чудово, все дуже сподобалося, дуже цiкаво було кожного дня вiдкривати для себе новий гiрськолижний регioн.
pir_duha
Завсегдатай (#2390)
Одесса
Отчеты
Рейтинг: 1313


Оценить сообщение!
Сообщение №13, отправлено 26 Мар 2013 12:30
Отправить ответ   Ответить по тексту pir_duha    Профайл для pir_duha   Email pir_duha   Отправить новое частное сообщение pir_duha   Редактировать/удалить сообщение

Был в Серфаусе и Питцтале (плюс Зельден и Гургли) ровно неделей позже - ситуация с нераскатанным снегом была намного хуже. Да и теплее было ощутимо.
За рассказ о Ливиньо спасибо, постараюсь разведать в следующие годы.
costya68
Завсегдатай (#11643)
Львів
Отчеты
Рейтинг: 1788


Оценить сообщение!
Сообщение №14, отправлено 26 Мар 2013 12:56
Отправить ответ   Ответить по тексту costya68    Профайл для costya68   Email costya68   Отправить новое частное сообщение costya68   Редактировать/удалить сообщение

Цитата:
Оригинал отправлен pir_duha:

Был в Серфаусе и Питцтале (плюс Зельден и Гургли) ровно неделей позже - ситуация с нераскатанным снегом была намного хуже. Да и теплее было ощутимо.


там досить тепло, туди бажано їхати в січні
коли ми були (на початку березня) температура досягала +8 С

Все время: Киевское время
 
Переход на:



На основную страницу | Администратор