Панорама дня .
Отключить на 15 мин.

Показать - Убрать

Убрать
ЗИМНИЙ ОТДЫХ
ЛЕТНИЙ ОТДЫХ
Города Украины
Куплю-Продам
Проживание
Туры
Попутчики
Трансферы
Безопасность
Вейкбординг
Кайтинг
Отчеты
· Магазины
· Вебкамеры
· Бюро находок
· Книги
· Фото
· Панорама дня

- новые есть!
- новых нет.
Показать - Убрать





Показать - Убрать

Показать - Убрать
Развернуть - Свернуть

Развернуть - Свернуть


  
Новичкам
сюда!
мой профиль | | ЧАВО
  Слежение за ответами в этой теме   
SKIER - FORUM   » ЗИМНИЙ ОТДЫХ   » Зольден - Обергургль - Хохгургль (Страница 4) - Добавить в закладки
Страница: <<   
Автор Тема: Зольден - Обергургль - Хохгургль
Schummi1
Завсегдатай (#5608)
Україна

Рейтинг: 1294


Оценить сообщение!
Сообщение №75, отправлено 05 Мар 2020 11:51
Отправить ответ   Ответить по тексту Schummi1    Профайл для Schummi1   Email Schummi1   Отправить новое частное сообщение Schummi1   Редактировать/удалить сообщение
Facebook Tweet ВКонтакте

Я в Золдені перший раз в житті бачив Ламборджині з лижним багажником)))))
HappySkier
Завсегдатай (#22521)
Київ

Рейтинг: 105


Оценить сообщение!
Сообщение №76, отправлено 05 Мар 2020 12:32
Отправить ответ   Ответить по тексту HappySkier    Профайл для HappySkier   Email HappySkier   Отправить новое частное сообщение HappySkier   Редактировать/удалить сообщение
Facebook Tweet ВКонтакте

Цитата:

Оригинал отправлен Schummi1:

Я в Золдені перший раз в житті бачив Ламборджині з лижним багажником)))))


  а я такого ще взагалі не бачив.
Коли перший раз катався в Австрії, правда це було в Zell am See, то мене вразив, навіть, набагато простіший момент - я побачив БМВ і Мерси універсали! Причому такі були майже всі, а седанів майже не було.

P.S. Мені приємно, що моє відео Вам сподобалося.

HappySkier
Завсегдатай (#22521)
Київ

Рейтинг: 105


Оценки сообщения:
 Оценка -3,  голосов: 0 Оценка -2,  голосов: 0 Оценка -1,  голосов: 0 Оценка +1,  голосов: 0 Оценка +2,  голосов: 0 Оценка +3,  голосов: 1
Сообщение №77, отправлено 10 Мар 2020 20:18
Отправить ответ   Ответить по тексту HappySkier    Профайл для HappySkier   Email HappySkier   Отправить новое частное сообщение HappySkier   Редактировать/удалить сообщение
Facebook Tweet ВКонтакте

Зробив чергове відео про ще один маршрут “від самого верху до самого низу” на цей раз в зоні катання Гіггійох з трасами Синя 13 + Червона 19 + Червона 21.

Загальна довжина маршруту (по GPS): 6.0 km
Верхня точка: Silberbruennl Top Station, 2662 m
Нижня точка: Giggijoch Tal Station, 1350 m
Різниця по висоті: 1312 m

Як на мене, цей маршрут легший від трьох попередніх (Black14+Black20+22; Blue32+Black31+Blue30+Black7+Blue9; Red1+Red4+Red5+Blue6_Black7+Blue9), які я описував і показував раніше, і підходить для лижників із середнім рівнем фізичної підготовки, якщо вони хочуть пройти його без зупинок.
Зрозуміло, що чим швидше будете спускатися, тим краща повинна бути фізпідготовка. Ну і звичайно, якщо плануєте пройти цей маршрут динамічно, то для безпеки інших лижників треба це робити з самого ранку, як тільки відкриються о 8:30 витяги Silberbrunnl та Langegg, що ведуть на початок Синьої траси 13. Ну а якщо пізніше, то треба вже підстроюватися під поточну ситуацію на схилах.
Якщо у вас є бажання і відповідна технічна підготовка пройти цей маршрут не тільки динамічно, а й красивими різаними дугами, то це у вас навряд чи вийде на всьому маршруті, бо червоні траси 19 та 21 не дуже широкі, а місцями як дорога. А от синя 13 для такого стилю – це просто ідеальна траса , особливо з самого ранку, коли тут ще майже нікого нема.

Варіанти проходження.
Оскільки цей маршрут проходить по тих же самих схилах, що і маршрут Чорна14+Чорна20+Чорна22, який є найскладнішим, і, крім того, Червона 19 співпадає по початковій та кінцевій точках з Чорною трасою 20, а Червона 21 так само співпадає з Чорною 22, то є ще декілька проміжних за складністю варіантів проходження між цими двома маршрутами, комбінуючи червоні траси з чорними у різному порядку.
Карти трас дивіться у відповідних фільмах.

Синя 13 + Червона 19 + Червона 21

HappySkier
Завсегдатай (#22521)
Київ

Рейтинг: 105


Оценки сообщения:
 Оценка -3,  голосов: 0 Оценка -2,  голосов: 0 Оценка -1,  голосов: 0 Оценка +1,  голосов: 0 Оценка +2,  голосов: 0 Оценка +3,  голосов: 2
Сообщение №78, отправлено 03 Апр 2020 13:12
Отправить ответ   Ответить по тексту HappySkier    Профайл для HappySkier   Email HappySkier   Отправить новое частное сообщение HappySkier   Редактировать/удалить сообщение
Facebook Tweet ВКонтакте

В мене якось останнім часом не було настрою робити нові фільми. Мабуть, карантин так впливає.
Але на днях все ж таки вирішив зробити черговий фільм із Зьольденівських матеріалів цього року. Цей фільм про спуск по червоній трасі 37 з переходом на синю трасу 38 (карту дивіться у фільмі).

Це був перший день катання і, взагалі 2-й спуск у цей виїзд в Альпи. На цей же день, на 11-ту годину, у мене було заплановане проходження найдовшого маршруту в 10 км: Синя 32 + Чорна 31 (траса Кубку світу) + Синя 30 + Чорна 7 + Синя 9, фільм про який дивіться у повідомленні #66 Ссылка . Ну не сидіти ж склавши руки (чи може правильніше сказати ноги?) до 11-ї ? От я й розминався на більш коротких трасах.

В цей день мені вдалося дістатися до Ski-тунеля і льодовика Тіфенбах першим (!), і по 39-й трасі я спускався по абсолютно пустому льодовику (фільм про цей спуск я планую зробити наступним).
Це такий шик! Ясний ранок, чисте небо, вельветні траси, нікого нема на весь льодовик, і ти летиш по льодовику як у космічному просторі!
Правда, доки я знімав панораму Тіфенбаха після виїзду зі скі-тунеля, мене таки наздогнав другий турист. Але ми з ним одного льодовика на двох якось поділили. Це я покажу в наступному фільмі.

Ще трохи про сьогоднішній фільм.
До початку червоної траси 37 можна дістатися тільки бугелем Mutkogl. Тому, після першого спуску по 39-й трасі, я під’їхав не до гондоли, а до бугеля.
Власне з панорами льодовика Тіфенбах, відзнятої з бугеля Mutkogl і починається цей фільм.
Довгенько думав, робити цей фільм музичним чи з натуральними шумами. Вирішив, що, як для такого шикарного ранку, музична інтерпретація краще передаватиме мій настрій того дня.
На цьому спуску (він був другим в цей день) в частині 38-ї траси мені вже зустрілося з півдесятка туристів, але вони стояли осторонь і нікому не заважали.

Сподіваюся, фільм сподобається.
Червона 37 + синя 38

Softranger
Завсегдатай (#16312)
Харьков
Отчеты
Рейтинг: 2332


Оценить сообщение!
Сообщение №79, отправлено 04 Апр 2020 01:02
Отправить ответ   Ответить по тексту Softranger    Профайл для Softranger   Email Softranger   Отправить новое частное сообщение Softranger   Редактировать/удалить сообщение
Facebook Tweet ВКонтакте

Эх, какой вельвет!
В начале фильма переходы несколько пугающие с полным затемнением.
Я бы подобрал что-то менее резкое, с плавным переходом картинки в картинку.
HappySkier
Завсегдатай (#22521)
Київ

Рейтинг: 105


Оценить сообщение!
Сообщение №80, отправлено 04 Апр 2020 08:56
Отправить ответ   Ответить по тексту HappySkier    Профайл для HappySkier   Email HappySkier   Отправить новое частное сообщение HappySkier   Редактировать/удалить сообщение
Facebook Tweet ВКонтакте

Так, то був супер-лижний день!
Щодо переходів, то це був експеримент, я їх зробив перший раз.
Просто на цей раз я вирішив змонтувати фільм не стандартним редактором, що йде з моєю камерою Sony, а open-source-ним редактором OpenShot. Це простенький відеоредактор і переходи в ньому якісь занадто різкі. Мені самому вони були не дуже, і всі відгуки інших людей про них у цьому фільмі також негативні. Більше таких переходів робити не буду.
HappySkier
Завсегдатай (#22521)
Київ

Рейтинг: 105


Оценить сообщение!
Сообщение №81, отправлено 08 Апр 2020 15:26
Отправить ответ   Ответить по тексту HappySkier    Профайл для HappySkier   Email HappySkier   Отправить новое частное сообщение HappySkier   Редактировать/удалить сообщение
Facebook Tweet ВКонтакте

На самоізоляції кожен розважається як може. Хоча у мене на віддаленому режимі роботи не поменшало (на жаль чи на щастя? мабуть таки на щастя), але вихідні також ніхто не відміняв.
А на вихідних нікуди не поїдеш, то я знову почав розважатися новими фільмами.

Черговий фільм із Зьольденівських матеріалів цього року про спуск по синій трасі 39, стартуючи від верхньої станції витягу Schwarze Schneid і проїздом через лижний тунель (карту дивіться у фільмі).
Як я вже писав у попередньому повідомленні, це був перший день катання в Зьольдені в цьому 2020 році і в цей день мені вдалося дістатися до Ski-тунеля і льодовика Тіфенбах першим (!).
Хоча потрапити у першу гондолу після відкриття витягу Schwarze Schneid мені не пощастило, але я таки вліз у другу і дістався верхньої станції Schwarze Schneid з мінімальним запізненням.
Але тут я всіх таки випередив, бо лижники першої гондоли почали фотографуватися і знімати пейзажі, а я, оскільки тут був вже багато разів, швиденько зняв кількасекундну панораму для повноти фільму і першим дістався лижного тунелю і льодовика Тіфенбах.
Це просто фантастика – виїхати у чудовий ясний ранок з тунелю на сонячну південну сторону гори, де відкривається суперовий панорамний вид абсолютно пустого льодовика (панораму дивіться у фільмі).
Настрій такий, що хочеться розправити крила і полетіти над льодовиком як птах.
Хоча політати у мене не склалося, а от пролетіти в задоволення по суперовому вельвету 39-ї синьої траси таки вийшло.
Правда, доки я знімав панораму Тіфенбаха після виїзду з лижного тунелю, мене таки наздогнав другий турист. Але ми з ним штовхатися не стали, і він поїхав по 38-й трасі зліва від озера, а я по 39-й справа від озера.
Таким чином ми одного льодовика на двох все ж таки поділили.

Цей фільм зробив, як і попередній, музичним, щоб відео краще передавало мій чудовий настрій в той день.
Буду радий, якщо при перегляді цього фільму мій настрій передасться і вам.
Синя 39

HappySkier
Завсегдатай (#22521)
Київ

Рейтинг: 105


Оценки сообщения:
 Оценка -3,  голосов: 0 Оценка -2,  голосов: 0 Оценка -1,  голосов: 0 Оценка +1,  голосов: 0 Оценка +2,  голосов: 0 Оценка +3,  голосов: 1
Сообщение №82, отправлено 15 Апр 2020 15:12
Отправить ответ   Ответить по тексту HappySkier    Профайл для HappySkier   Email HappySkier   Отправить новое частное сообщение HappySkier   Редактировать/удалить сообщение
Facebook Tweet ВКонтакте

Черговий фільм з матеріалів цього року про спуск по синій трасі 33, яка проходить по льодовику Реттенбах і починається від входу до лижного тунелю, як і синя траса 32 (карту і фото з позначеними трасами дивіться у фільмі). Власне на розвилці 32-ї та 33-ї трас знаходиться точка старту траси Кубку світу. Тільки 32-га йде потім наліво до проміжної станції витягу Schwarze Schneid, а 33-тя повертає направо і проходить по всьому льодовику Реттенбах аж до стадіону Глетчер Арена, де фінішує траса Кубку світу, тільки заїжджає з іншого боку.

Це був той самий перший день катання в Зьольдені в цьому році. Після того, як трохи розім’явся на льодовику Тіфенбах, а часу до 11-ї години (коли я планував почати найдовший спуск до самого низу) було ще немало, я вирішив перебратися на льодовик Реттенбах. Єдиний шлях це зробити – це піднятися на перевал між льодовиками на кріселці Seiterkar, що я і зробив. З перевалу до Глетчер Арени йде 34-та траса, яка на фінішному пологому відрізку зливається з 33-ю трасою. Після спуску по 34-й трасі (фільм про це я зроблю наступним) я знову піднявся на верхню станцію витягу Schwarze Schneid, щоб спуститися по 33-й трасі.

Що цікавого хотілося б відзначити.
1. Якщо порівнювати 34-ту і 33-тю сині траси з червоними 7a, 7b, 12, 37, то я б сказав, що 33 і 34 є більш червоними, ніж вони. Взагалі, іноді дуже дивно і не зрозуміло, за яким принципом «роздаються» кольори трас на курортах. Звичайно є формальний критерій – крутизна траси у процентах, але як її обчислюють є трохи загадковим.
За моїми суб’єктивними враженнями, траси 33 і 34 – це чудові червоні траси.

2. За 7 років катання у Зьольдені, як це не дивно, це був перший раз, коли я так рано повертався з льодовика Тіфенбах на Реттенбах. Чесно кажучи, тепер я думаю, що не я один такий, а взагалі мало хто так рано (всього-навсього о 10-й годині ранку) повертається назад, бо не для того люди витрачають більше години часу на те, щоб дістатися льодовика Тіфенбах, і потім відразу повернутися назад, коли кататися на Тіфенбаху – це просто казка. І шість попередніх років у нас включався «стадний рефлекс» і до обіду, як і всі, ми каталися на Тіфенбаху, а на 33-тю та 34-ту траси потрапляли тільки десь після 13-ї години, коли вони вже були досить розбитими, і кататися на них було не дуже цікаво.
І от що я отримав з 10-ї до 11-ї години на 33-й і на 34-й (буде наступний фільм) трасах, ви можете побачити в моїх відео. Сам такого не чекав. Ні, я розумів, що траси не будуть ще розбитими, але того, що я о пів на 11-ту годину буду на 33-й трасі взагалі першим (!) (слідів попередніх лижників я не помітив), чесно, не очікував. Спуск по 34-й і 33-й трасах був просто шикарний!
Тепер я знаю, де можна кататися по свіжому вельвету навіть об 11-й годині. Думаю, зайве говорити, що спускатися мені ніхто не заважав, чим я скористався і потренував трохи спуск у стилі супергіганту (звичайно в межах можливостей своїх фізичних кондицій і лиж all-mountain).

Важливе зауваження!!! Я так спускаюся тільки коли не можу зашкодити нікому іншому, і я нікого не закликаю кататися в такому стилі, особливо, якщо ви не впевнені у своїх силах.
Синя траса 33

HappySkier
Завсегдатай (#22521)
Київ

Рейтинг: 105


Оценить сообщение!
Сообщение №83, отправлено 21 Апр 2020 08:57
Отправить ответ   Ответить по тексту HappySkier    Профайл для HappySkier   Email HappySkier   Отправить новое частное сообщение HappySkier   Редактировать/удалить сообщение
Facebook Tweet ВКонтакте

За останній тиждень з трьома вихідними зробив два фільми з тієї ж серії: 38-ма траса на Тіфенбаху і 34-та траса на Реттенбаху, які я прокатав також в той самий ранок ще до проходження найдовшого маршруту.
Синя 38
Синя 34

Після того, як я дістався до верхньої станції Schwarze Schneide, хронологічно було так.

9:10. Першим виїхав на льодовик Тіфенбах і спустився по 39-й синій трасі (2.4 км + 400 м до тунелю і тунель = 2.8 км) до бугеля Mutkogl. Читайте Сообщение №81 Ссылка
Це був спуск по абсолютно пустому льодовику.

9:25. Підйом на бугелі Mutkogl і спуск по червоній трасі 37 з переходом на синю 38 (2.1 км) до гондольного витягу Tiefenbach. Читайте Сообщение №78 Ссылка
Оскільки на 39-й трасі я був першим, то на бугелі і на 37-й трасі я також був першим. А от після закінчення 37-ї і виїзду на синю 38му мені в цей час вже зустрілося з півдесятка лижників.

9:45. Підйом на витягу Tiefenbach, панорама нагорі і спуск по повній синій трасі 38 (2.3 км). Це нове відео.
Синя 38
Хотів би звернути увагу на те, як швидко заповнюється льодовик Тіфенбах лижниками. Пройшло всього приблизно півгодини після того, як я виїхав на льодовик першим. Це був тільки третій спуск, а лижників було вже стільки, що незважаючи на величезну ширину траси, довелося місцями пригальмовувати, щоб акуратно проїхати. Відповідно вже на четвертому спуску тут вже доведеться зовсім скидати швидкість і кататися як повний турист.
Висновок: якщо хочете хоч пару разів прокатати по вільному льодовику Тіфенбах, то треба бути на ньому тільки в перших рядах, бо вже через годину це буде неможливо.
По цій трасі я спустився з виїздом до витягу Seiterkar, щоб піднятися на перевал між двома льодовиками і спуститися вже по льодовику Реттенбах.

10:05. Підйом на витягу Seiterkar і спуск по синій трасі 34 (1.9 км) до Глетчер Арени. Як я писав раніше, ця траса має досить крутий схил і явно заслуговує на червоний колір. Це друге з моїх нових відео.
Синя 34
Як ви бачите, в той час, коли на Тіфенбаху вже зібрався натовп народу, зі сторони Реттенбаха я був першим на 34-й трасі!

10:15. Підйом на довгому витягу Schwarze Shneide, що складається з двох секцій, і спуск по синій трасі 33 (2.9 км + 200м (від верхньої станції до початку траси = 3.1 км) ). Спуск почав о 10:25.
Читайте Сообщение №82 Ссылка
Як це не дивно, але і на цій трасі, навіть о пів на одинадцяту, я також був першим лижником!

Після такої вранішньої розминки я зробив невелику перерву, щоб з’їсти снікерса і попити чаю перед найдовшим маршрутом (по GPS вийшло 10 км), проходження якого було заплановане на цей день на 11-ту годину.
Докладніше про це читайте в Сообщение №66 Ссылка
В результаті вийшло, що разом за цей час (до половини дванадцятої) було вже накатано 23.3 км, включно з 23-ю трасою (1.1 км), яку треба проїхати по дорозі на льодовики.
Але це ще не все, що було в цей день.
Далі буде …

WarGo
Завсегдатай (#1292)
.
Отчеты
Рейтинг: 3049


Оценить сообщение!
Сообщение №84, отправлено 23 Апр 2020 21:24
Отправить ответ   Ответить по тексту WarGo    Профайл для WarGo   Email WarGo   Отправить новое частное сообщение WarGo   Редактировать/удалить сообщение
Facebook Tweet ВКонтакте

ти молодець!!! дай тобі бог здоров'я
HappySkier
Завсегдатай (#22521)
Київ

Рейтинг: 105


Оценить сообщение!
Сообщение №85, отправлено 24 Апр 2020 09:00
Отправить ответ   Ответить по тексту HappySkier    Профайл для HappySkier   Email HappySkier   Отправить новое частное сообщение HappySkier   Редактировать/удалить сообщение
Facebook Tweet ВКонтакте

Дякую, взаємно! Здоров'я всім потрібно, особливо зараз!
HappySkier
Завсегдатай (#22521)
Київ

Рейтинг: 105


Оценить сообщение!
Сообщение №86, отправлено 01 Мая 2020 17:39
Отправить ответ   Ответить по тексту HappySkier    Профайл для HappySkier   Email HappySkier   Отправить новое частное сообщение HappySkier   Редактировать/удалить сообщение
Facebook Tweet ВКонтакте

Обіцяне продовження.
Після найдовшого спуску у 10 км по трасах Blue 32 + Black 31 + Blue 30 + Black 7 + Blue 9 до нижньої станції витягу Гайслахкогль настрій був просто суперовий, і я вирішив в цей день «закрити» всі траси льодовиків плюс всі траси по дорозі до них і звідти. З таких трас залишилися червона траса 36 на Тіфенбаху а також чорна траса 25 (яка знаходиться радіально по дорозі на льодовики) і синя траса 24 по дорозі з льодовиків. В основному, з них мені хотілося прокатати по чорній 25-й трасі. Але щоб знову потрапити на льодовики зі станції Гайслахкогль потрібно було ще проїхати по декількох інших трасах.

Таким чином, далі хронологічно історія катання була такою.

11:30. Підйом по першій частині витягу Гайлахкогль до проміжної станції.

11:40. Спуск по синій трасі 6 (2.2 км по GPS) до витягу Langegg.
Хоча цей спуск я також знімав на відео, але воно вийшло не краще, ніж те, що зробив в минулому році, і я навряд чи буду його робити. Минулорічний фільм можна подивитися на ютубі або на форумі
Сообщение №74
Синя 6


11:45. Підйом на витягу Langegg на перевал Rotkogl, який є верхньою точкою зони катання Гіггійох, а також синьої траси 23, з якої починається дорога на льодовики.

«Ліричний» відступ.
І тут мої плани трохи змінилися.
Доки піднімався на витягах Gaislachkogl i Langegg та спускався по дуже простій трасі №6, то трохи розслабився, і тут таки відчулося, що мені вже не 25 (коли я міг бігати і лазити по горах з рюкзаком з 5-ї ранку до 8-ї вечора), і навіть не 45, плюс хронічні болячки із суглобами.
І я зрозумів, що вже в перший день катання можу «перебрати» і, якщо прокатаю все, як запланував, то на наступний день можливо взагалі не зможу кататися. Але на 25-ту трасу таки дуже хотілося. Оскільки 23тя траса дуже проста і її можна проїхати взагалі без напрягу, та й 24та тільки трохи складніша, плюс я хотів зафільмувати 24ту трасу із зупинками і пейзажами, то таке невелике коло
Синя 23 + Синя 24 до витягу Schwarzkogl на 25ту трасу + Чорна 25 + Синя 24 з пейзажами
я вирішив все ж таки зробити.
Як виявилося на наступний день, краще б я цього не робив, а пішов би відпочивати відразу. Бо на наступний день були заплановані значно цікавіші маршрути, а суглоби вже почали «скрипіти», і, хоча основний план другого дня був також виконаний, але я не зміг прокатати все настільки красиво, як хотів. Але це я зрозумів вже на наступний день. Як говорять у Одесі: «если бы я был вчера такой умный, как моя жена завтра. . .». Тому розумним я був завтра, ну а зараз поїхав таки на це мале коло.

Продовження хронології.

11:55. Синя траса 23 (1.1 км по GPS).
Саме цей спуск я не записував, оскільки записав спуск по цій трасі коли їхав на льодовики з самого ранку. Про це мій новий фільм.
Синя 23

12:05. Підйом на витягу Einzeiger і спуск по 24-й синій трасі (1 км по GPS) до витягу Schwarzkogl, що веде на чорну трасу 25 і знаходиться посередині траси 24.
Відео саме про цей спуск ще не робив і не впевнений, що взагалі буду робити.

12:15. Підйом на витягу Schwarzkogl, спуск по чорній трасі 25 (1.2 км по GPS), після чого спуск по залишку синьої траси 24 (0.6 км по GPS).
Записуючи відео цього спуску по 25й я лохонувся. На другий рік роботи з камерою таке вже трапляється не часто, але все ще буває. Забув вчасно перевірити заряд батареї, а вона «сіла» акурат на самому початку спуску. Але спуск по 25й трасі у мене непогано вийшов в минулому році. Дивіться його на ютубі або разом з коментарями тут
Сообщение №53
Чорна 25

12:40. Ще раз підйом на витягу Einzeiger і на цей раз повний спуск по 24-й синій трасі (1.6 км по GPS).
Це новий фільм
Синя 24

Сумарно по GPS вийшло
Синя 6 (2.2. км) + Синя 23 (1.1. км) + Синя 24 (1.6 км) + Чорна 25 (1.2 км) + Синя 24 (1.6 км) = 7.7 км

Разом з самого ранку до 12:45 вийшло: 23.3 км + 7.7 км = 31 км.

Але це ще не все.
Далі буде . . .

--------
На закінчення трохи «філософії».
В останньому фільмі про 24-ту трасу хотів би звернути увагу на величезну, як для Зьолдена, чергу.
Така черга є нехарактерною для Зьольдена ситуацією.
Справа в тому, що цей витяг – це єдиний крісельний витяг, і причому не найновіший і не найшвидший і всього лише 4-хмісний, тобто с малою пропускною здатністю (звичайно, його було б непогано поміняти на сучасний швидкий 8-мимісний), на шляху до льодовиків Реттенбах та Тіфенбах. Інших шляхів нема.
Тому він є «пляшковим горлечком» цього популярного шляху на льодовики. Але з самого ранку тут черги нема. Це можна побачити вище в закінченні фільму про 23тю трасу, коли я під’їхав до цього витягу з самого ранку і там не було взагалі нікого. Крім того, черги тут також практично нема після 13ї години, коли всі, навпаки, їдуть вже з льодовиків назад.

І взагалі, якщо звечора до півночі не квасити і не гоцати (хоча, звичайно, кожному своє ), а вставати рано, то на льодовики можна дістатися трохи менше, ніж за годину, по ходу розім’явшись на 6й та 23й трасах.
На інших витягах черги, якщо й є, то вони просуваються швидко. А якщо приїхати не в періоди основних свят, то я черг, взагалі, практично не помічаю ні на жодному витягу.

HappySkier
Завсегдатай (#22521)
Київ

Рейтинг: 105


Оценить сообщение!
Сообщение №87, отправлено 27 Мая 2020 15:51
Отправить ответ   Ответить по тексту HappySkier    Профайл для HappySkier   Email HappySkier   Отправить новое частное сообщение HappySkier   Редактировать/удалить сообщение
Facebook Tweet ВКонтакте

Ще два фільми про два останні спуски першого дня катання зробив на останніх тижнях, але ніяк не міг знайти час, щоб зробити опис до них. Ну от, нарешті, руки дійшли і до цього.

Таким чином, продовжую хронологію.

12:48. Підйом на витягу Seekogl на перевал Rotkogl, який є верхньою точкою зони катання Giggijoch.
Про неприємну особливість збивати лижників одного з найстаріших (на щастя в Зьольдені таких залишилося мало) витягів Seekogl я вже писав раніше в повідомленні Ссылка

------------------
«Ліричний відступ» від хронології.

Зона катання Giggijoch є найпопулярнішою зоною катання в Зьольдені, її іноді називають «сонячною долиною».
Тут є чудові траси різного рівня складності і різнобарвного рельєфу:
Чорна 14. Ссылка
Червона 12. Ссылка
Синя 13 з крутизною майже червоної траси (інформація нижче ).
Синя 15, крутизна якої насправді вже є червоною = 26.4% (інформація нижче ).

Насправді, дві сині траси 13 та 15 – це тільки дві назви. Оскільки ратрачиться абсолютно вся зона Giggijoch шириною біля кілометра, а рельєф різнобарвний, то трас тут, фактично, неміряно, бо проїхавши на 5-10 метрів лівіше-правіше, отримуєш нову трасу. Тому лижникам початкового і середнього рівня тут можна кататися цілий день, не знудьгувавшись.
Це тільки траси, що закінчуються біля верхньої станції головного гондольного витягу Giggijoch та однойменного великого ресторанного комплексу.
Крім них, є ще червона 11-та траса, яка йде з перевалу Rotkogl в ущелину між двома горами катання над Зьольденом, а також дві чорних траси 20 і 22, та дві червоних траси 19 і 21, які ведуть від Giggijoch-a вниз до Зьольдена.
11-та червона траса – це також «неміряна» множина червоних трас, а всі інші – це дійсно траси в класичному розумінні: 19-та йде по неширокому гребеню гори, 20-та – по кулуару під цим гребенем, а 21-ша та 22-га є просіками (більш чи менш широкими) в лісі.

Крім власне трас, в зоні катання Giggijoch знаходяться:
1. В лівій частині Giggijoch-a (якщо дивитися знизу) знаходиться величезний і різноманітний фан-парк (Fun Park) для любителів пострибати і долати різні перешкоди.
Його можна добре роздивитися у фільмі про 13-ту трасу минулого року
Ссылка
2. На початку 15-ї траси знаходиться «весела траса» Fun Slope (не плутати з Fun Park-ом) – відносно нескладна траса з цікавими вихилясами, невеличкими горбочками і тунельчиком. В основному тут розважаються діти. Де знаходиться початок Fun slope я показав у сьогоднішньому фільмі про 15-ту трасу (нижче).
3. Крім того, з правої сторони Giggijoch-a знаходяться три змагальні траси любительського «кубку» Adrenalin Cup Sölden: Mixed Race, Speed Race i Parallel Slalom. В сьогоднішньому фільмі про 15-ту трасу я постарався показати їх розташування на схилі Giggijoch-a.

------------------
Продовжую хронологію.

12:55. Повільний спуск по синій 13-й трасі із зупинками і навколишніми краєвидами.
Про цей спуск є нове відео в кінці цього допису.

Статистична інформація синьої траси 13:
Верхня точка: Rotkogljoch та верхня станція витягу Silberbruennl - 2668 m
Нижня точка: Нижня станція витягу Silberbruennl - 2278 m
Різниця по висоті: 390 m
Довжина крісельного витягу Silberbruennl: 1730 m
Середній нахил (крутизна) = 23% = 13⁰
Тобто, це дуже гарна синя траса, по крутизні наближена до червоної.
Довжина спуску по GPS: 1.9 км

Щоб потрапити додому достатньо було зробити тільки цей спуск, а далі вже можна, пожалівши свої суглоби спуститися в Зьольден вже на гондолі.
Але, як я вже писав раніше, розумним я був тільки на наступний день, а в цей перший день бажання покататися переповнювало, і я вирішив ще спуститися по 15-й синій трасі, відзнявши на відео розташування всіх цікавих місць на Гіггійоху, про які я писав вище.

13:05. Підйом на крісельному витягу Giggijoch. Це чудова сучасна кріселка з підігрівом сидінь.
Повну панораму Гіггійоха з цього витягу можна подивитися у фільмі минулого року
Ссылка

13:10. Повільний спуск по синій 15-й трасі із зупинками, навколишніми краєвидами, і показом цікавих місць на цій трасі, описаних вище.
Про цей спуск є нове відео в кінці цього допису.

Статистична інформація:
Верхня точка: Верхня станція крісельного витягу Giggijoch - 2597 m
Нижня точка: Нижня станція крісельного витягу Giggijoch - 2282 m
Різниця по висоті: 315 m
Довжина крісельного витягу Giggijoch: 1730 m
Середній нахил (крутизна) = 26.4% = 14.84⁰
Тому Синя траса 15 є скоріше Червоною, оскільки середня крутизна навіть трохи більше 25%.
Довжина спуску по GPS: 1.6 км

Це був останній спуск в цей день, оскільки я вже добре відчував, що мені на сьогодні досить.
Після чого ми пообідали в ресторані самообслуговування Гіггійоха і поїхали додому відпочивати на гондольному витягу Giggijoch.

Підсумок катання першого дня.

Не буду повторювати статистику того, що було в попередньому повідомленні, тільки нагадаю, що до на момент до витягу Seekogl я вже накатав по GPS 31 км.
Тепер додаємо до цього 13-ту трасу (1.9 км) і 15-ту трасу (1.6 км), разом виходить 34.5 км.

А тепер для порівняння можу сказати, що офіційний звіт реєстраційної системи Зьольдена, яка формує статистичну інформацію катання по реєстрації вашого скіпаса на витягах, показав такі дані:
За показником висоти, я піднявся і спустився майже на 6.5 кілометрів.
За довжиною накатаного на лижах вийшло, що я спустився по схилах довжиною 46 кілометрів.

Виходить, що офіційні виміри нарахували мені на 11.5 (!) км більше, ніж показав GPS на камері!!!
Непогана така різниця, третина від зафіксованого GPS-ом 34.5 км. Кому вірити???

Чому так і що з цього витікає, це дуже цікаві питання. Але це вже зовсім інша історія.
Свої думки з цього приводу напишу іншим разом, але в найближчі дні не обіцяю.
Якщо в когось є власні міркування щодо таких фактів, you are welcome поділитися з усіма.

Ну і власне нові фільми про 13-ту та 15-ту траси з краєвидами:
Синя 13 з краєвидами
Синя 15 з краєвидами

Все время: Киевское время
Страница: <<   
Переход на:



На основную страницу | Администратор