|
|
Автор
|
Тема: Новини з Буковелю ..!
|
ANNDY
Завсегдатай
(#417)
Файне_місто...
Отчеты
Рейтинг: 1442
Оценки сообщения:
|
Шапка темы (первое сообщение):
Власне назва говорить за себе! До адміністрації Бука тема відношення немає - будь-яка реклама, прихована, непряма і т.д. буде видалятися.Для публікації звітів про поїздки (з подробицями і фотографіями) створена тема Буковель - звіти Прохання звіти розміщувати там, щоб не загубилися в загальному потоці цієї гілки. Традиційно: фоторепортажі (з об'ємом понад 50кБ/фото) прохання розміщати в Новини з Буковеля ..! Фото!!!(Будуть видалятися без попередження) Також додаткову інформацію можна знайти в розділах Проживання , Трансфери , Попутники . Прохання тут подібну інформацію (пошук житла, попутників або варіанти трансферу) не публікувати і не запитувати. Торгівля скіпасами на форумі заборонена. З приводу придбання звертайтесь до авторизованих дилерів. УВАГА ! З сезону 2011-2012 на г/к Буковель впроваджується обов'язкова наявність захисного шолому під час катання !
[ 07 Дек 2012: Сообщение исправлено: ANNDY ] [ 07 Дек 2012: Сообщение исправлено: ANNDY ] [ 11 Мар 2013: Сообщение исправлено: ANNDY ]
|
|
DGS
Завсегдатай
(#2667)
Київ
Рейтинг: 342
Оценить сообщение!
|
В отношнии п.8 ad rem: по мотивам АСа (продвинутым славился уровнем катания) Пушкина: "И я в той Панораме был, жидкость Vovana пил, по склону снежному все потом снеслись и в "скиер" славить эту пору отписались". Спасибо за встречу! P.S. В воскресенье и погода и склоны было просто "на отлично".
|
|
|
Napaster
Новичок
(#3853)
Киев
Рейтинг: 175
Оценить сообщение!
|
Граждане, скажите плз. никто часиков в 11 23го числа из Ивано-Франковска в Буковель не едет? Можно скооперироваться по-поводу трансфера. Нас с товарищем двое будет, толпой все-таки дешевле.
|
|
|
Karmen
Завсегдатай
(#6117)
Ужгород
Отчеты
Рейтинг: 179
Оценки сообщения:
|
Звіт про довгоочікувану першу поїздку в Буковель Неділя, 10.02. Разом з молодшим братом прибули до Яремчі. На вокзалі зустрілися з троюрідним братом зі Львова (катається із студентських років, зараз йому біля 40) і його сином (йому 14, але катається значно краще за мене). Поселилися (квартира належить друзям родичів і не здається, тому в якості реклами житла не підходить), пішли прогулятися.
Яремче (чи Яремча?) – невеличке чисте містечко, всюди є вказівники вулиць та об’єктів, вечірній ілюмінації можуть позаздрити багато значно більших міст. Навколо заворожуючої краси природа. Водоспад „Пробій”: Вечірнє Яремче:
Понеділок, 11.02. Транспорт. О 7:55 з автовокзалу Яремчі відправляється рейсовий автобус Івано-Франківськ – Паляниця (Буковель). Як правило, це „Еталон”, так що спорядження можна не тягнути в салон, а поскладати в багажник (завантаженість буса бувала різною, Буковель. Звичайно, не ідеал, але з українських гірськолижних курортів дійсно найкращий (в першу чергу в плані техніки безпеки). Купуємо абонементи на 5 днів підряд за 546 грн. Станом на 9:00 11.02.2008 мій рівень катання – просунутий чайник – навчилася кататися минулого сезону. Повертати, зупинятися вміла, але ще не було відпрацьованості, впевненості, та й переважно плужила на поворотах. Начитавшись порад на форумах, вирішую почати з траси 14А. Оскільки у мене стійка взаємна нелюбов з бугелями, трохи переживала, як складуться взаємовідносини з кріселкою. З посадкою не виникло жодних проблем, все просто і зручно. З висадкою загалом теж все нормально, але при висадці саме з 14-го головне не зазіватися, бо він призупиняється, але призупиняється не над з’їздом, а над плоскою площадкою, і треба по плоскій поверхні швиденько від нього „улепётывать”, поки не догнав.
Погода – яскраве сонечко, температура близько нуля, з гори відкриваються казкові краєвиди.
В той же час значна частина лижників і бордерів (моя скромна персона в тому чмслі) цікавиться самопочуттям упавшого, підвозить розкидане вище по схилу спорядження, викидає в ліс каміння з траси тощо. І це нормально. Так і повинно бути. Хоча одного разу був курйоз. Їду і бачу здалека, що хтось лежить посеред траси і не рухається. Під’їжджаю ближче, пригальмовую - а то пані вляглися посеред схилу і по телефону балакають. Дійсно, важко знайти більш підходяще місце для телефонних переговорів...
В другій половині дня верх 14А був підтоплений, але катабельний. Загалом, перший день пішов на розкатування, десь о 16:00 ноги вже гуділи і слухатися відмовлялися. Стомлені, але щасливі, повернулися в Яремче бусом Буковель - Івано-Франківськ, який відправляється від КПП.
Розклад руху рейсових бусів:
Харчування. На квартирі готували самостійно, на катання брали з собою бутерброди і термос із гарячим чаєм. Чай за 6 грн. і капучіно за 10 грн. – imho, дорогувато...
Apre ski. Ввечері у нас була стара добра гра в джокера, в яку я востаннє грала ще в середньому шкільному віці. Грали на кукурікання з кріселки, так що якщо ви щось таке чули – то були ми. Вигравали з перемінним успіхом, але, якщо вірити відомій приказці, найбільше в коханні пощастить мені. Вівторок, 12.02. Погода – яскраве сонечко, зранку – морозець, потім теплішає. Я – траси 5В + 5А, хлопці – червоні і чорні траси спочатку 5-го підйомника, а потім і інших. В порівнянні з 14А, 5В-5А багатолюдніші, але нема червоних участків. Черга на підйомник рухається швидко, більше 3 хвилин не чекала. Посадка-висадка зручні, тільки в другій половині дня витерті до льоду. Страшенно тішилася, коли попадала на участки пухлячку, який приємно порипує під лижами (мабуть, з часом спробую фрірайдити) і не дуже подобалося їхати по затверділій гармошці (про себе називала її „пральною дошкою”), коли, здається, аж іскри крешуться з-під кантів. Ноги вже так не стомлювалися, як в перший день, але каталася не дуже інтенсивно – зустрілася з київськими колегами, посиділи, попили чаю, поговорили про каталку, роботу. Подія дня – хтось прилетів на гелікоптері:
По дорозі назад купила акційні абонементи на наступний сезон – 20 разів „Економ” (97 грн.) і 100 разів „Всі дні” (443 грн.). Те, що треба – діє до повного використання, викатаю як не в наступному сезоні, то ще через один. Більше 20 разів за день я поки не спускаюся, безлімітки на кількість днів мені невигідні. Насторожує той факт, що на акційних абонементах нічого не сказано про страхування. Середа, 13.02.Погода – хмарно, морозець. Ставлю собі за мету відкатати в міру своїх можливостей максимально продуктивно як в кількісному, так і в якісному плані. Результат кількісний – 14 спусків по 5В (1446 м) + 5А (1475 м) + коротка траверса до 5-го підйомника (в сумі близько 42 км). Результат якісний – до кінця дня впевнено їду з середньою швидкістю на паралельних лижах, в тому числі по льодянистих участках. Іноді ще підплужую, але рідко.
2 падіння дня. 1 – мене зніс юний лом років шести (добре, що юний і мало важив), але так, що я приклалася головою до схилу і пролетіла ще метрів п’ять. Подумки подякувала Deep Silent-у, який порадив мені купити шолом, бо я вважала, що при моєму рівні катання шолом не потрібний. 2 – мені вдається на пристойній швидкості успішно керувати паралельними лижами, в ейфорії на одній з „пральних дощок” не справляюся з керуванням і гепаюся з такими видовищними і звуковими спецефектами, що всі лижники, які їхали за мною, зупинилися поцікавитися моїм самопочутям. Кріплення чомусь не відстрілили, знову потягнула „любиму мозолю”, на цей раз вже сильніше. Ноги ледве волочу, але щаслива, як слоник. При русі зв’язки відчутно ниють. Четвер, 14.02. Погода – хмарно, морозець, пронизливий вітер, пролітає сніг. Здається, хмари лише над Буковелем:
На цей раз вирішую доконати 14А – проходити її швидко, впевнено і на паралельних, бо в понеділок я проходила її ще досить коряво. Але тут мене спіткала невдача. Наверху 14А виявився „бетон”. Початок траси стрімкуватий і дуже вузький, обабіч – кучугури, за якими обриви. Хлопці, які на той час об’їздили вже майже всі траси, кажуть, що такого невдалого початку нема в жодної іншої траси. При першому ж повороті заносить – болить потягнута зв’язка – падіння – різкий біль у лівій нозі. Піднятися можу, але найменший упор на ногу знову викликає різкий біль. Спочатку пробую потихеньку спускатися боком, далі спускаюся в обнімку з братом. Трошки посиділа в прокаті, поспілкувалася з новачками, які вперше ставали на лижі і планували зробити це на 14А. Не знаю, як у них там потім склалося, але повному чайнику самостійно проїхати початок 14А практично неможливо. Оскільки ходити могла – перелом і вивих виключалися – медпункт вирішила не турбувати. Але навантаження на ногу викликало ніби удари ножем, кататися більше не ризикнула. Мене провели і посадили на бус до Яремчі, по дорозі продали абонемент, який ще діяв до кінця дня і весь наступний день, за 100 грн. Ввечері повернулися хлопці і повідомили, що вони теж потім навернулися на початку 14А (це при тому, що вони без проблем спускаються по чорних трасах), двоє людей злетіли звідти в обрив (бачили сліди лиж), один хлопець там же розбив собі голову, його везли рятувальники. У своєму падінні не звинувачую нікого, але раз в тому самому місці за один день така кількість людей різного рівня катання травмувалася (не факт, що це повний перелік), то, мабуть, проблема не лише в лижниках, а і в самому занадто вузькому участку траси. П’ятниця, 15.02. Нога продовжує боліти, змушена залишитися на квартирі. Вночі нападало багато снігу, дуже жалію, що не можу проїхатися по пухлячку. З розповіді братів – погода морозна, вітряна, перемінна – то виглядає сонце, то мете така завірюха, що видимість становить кілька метрів. Пухляк швидко позчісували. На початку 14А трохи порозсовували кучугури (мабуть, кількість травмованих в попередній день побила всі рекорди). Субота, 16.02. Роз’їжджаємося. Дуже жаль, хочу ще!
В Буковель я цього сезону вже не виберуся, але сподіваюся, що сезон я ще не закрила. Усім, хто дочитав до кінця, дякую за увагу і терпіння.
|
|
Pushinka
Завсегдатай
(#3650)
Odessa
Отчеты
Рейтинг: 1104
Оценки сообщения:
|
Цитата: Оригинал отправлен ad rem:
16.02 целый день было жутко холодно, дул ветер , а местами поднимались снежные бури.Спасало лицо наличие на нём балаклавы, некоторых скирян валило на снег и срывало лыжи с ног. После этого, она, решила переквалифицироваться в бордершу... Коротко:1. уже в воскресенье погода таки порадовала ярким солнечным днем, и мороз с -17 падал до -10, а местами солнышко и тепло пригревало.Начал 17.02 в 9-00 с №1 трасса пустая, отратрачена неплохо, кактался в удовольствие, среднестатистическое время подъём-спуск 7 минут.После обеда уже при съезде с подъёмника, на лево, спуск- не безопасный лёд, сам склон в хорошем состоянии целый день.2. Порадовало открытие непрерывного спуска с №12А по целячку в направлении трассы №16Д, оградительная сетка заканчивается у леса- есть проезд, и сразу в низ, резкая, наклонная трасса №16Д, плохо подготовлена,как для чёрной, местами комки, очередей практически нет3. №22В с утра -супер. подготовка склона отличная, солнечная, хорошо обозреваемая.Такая же и №22А.Ближе к обеду на подъёмник очередь, переезд с №13, но убирают двойной проход, делая сразу посадку на кресло 4-х человек4. самая ужасная очередь два дня на №13, автоматический пропуск на ленту осуществляет персонал в ручную, много пустых кресел идет на верх.Безобразие. Даже на печально извесной по пропуску №5 быстрее идё посадка.5. ЛЁД на трассах особо опасный на №11В, после обеда №14А, после 15-00 №22В6. ЛОМОВ замечано мной не было, хотя мне говорили, что пострадала девушка на №12АСкоплений и лежбищь по-средине спусков, практически не было. №14, для начинающих, исключение.Там, сразу первые 40 метров в низ, по принципу "лето.городской пляж в Алуште", раскиданы в какой-то неведомой инсталяции лыжные тела.Кончиком лыж маски снимать можно.Но если повезло проехать, сразу на лево глубоко в низ очаровательная №22А.К ней те, кто отлежался уже, фоткатся подкатываются, так близко, что порой боишься , что б их воздухом не затянуло в низ, когда туда срываешься7. Накатывались себе в удовольствие и без ограничений, обкатали ВСЁ, что мог предложить Бук официально, и сами искали не официально. В среднем , наверное, вышло около 40 подъёмов за день. 17.02 была открыта №5F и как мне показалось, туда детей не везли учиться, шикарная трасса, сразу после открытия.8. 16.02 произошла мини встреча нескольки присутствующих на Буке Скирян, в районе Панорамы на отметке 1180 (подъемники №15. 22,14).Не будем называть его имени в слух, но у него нашивка на рукаве, с непонятной абревиатурой vovan, илюзионировал стеклянными предметами, с до боли знакомой светло-коричневой жидкостью, доставая их из недр куртки.Под замершие шоколодные конфетки за скиер, за Пу...ку, за снег, за фестиваль в Гудаури мы уверенно облегчали Вована. Потом целым колективом нас , его друзей, мы сделали полукруг почёта на Буке по трассам №15, 8, 11, 12, 5В, 1 и довольные разъехались покорять все, с чего можно спуститься
От себя добавлю небольшой фото отчет. Специально для Ад Рема И несколько слов, каталки были мега зачетные, первый раз в жизни я каталась в компании настоящих фанатиков лыжного спорта, ребята РЕСПЕКТ за отличную компанию, удалось сделать более 30 спусков в день… А 17 февраля, был наверное самый лучший катательно-погодный день в моей жизни, яркое солнце, прекрасная погода. Фото пейзажи выложу в ветке «Красивые фотографии Буковель». 12 подъемник и пухляк который идет вниз от кафе «Панорама» не оставили спокойным сердце и мы его немного разрисовали.
|
|
|
Karmen
Завсегдатай
(#6117)
Ужгород
Отчеты
Рейтинг: 179
Оценить сообщение!
|
Невеличке доповнення до повідомлення № 3329 (чомусь з нього випала друга частина тексту про транспорт, а при спробі редагування зникають інші куски тексту).
Отже, транспорт. О 7:55 з автовокзалу Яремчі відправляється рейсовий автобус Івано-Франківськ - Паляниця (Буковель). Як правило, це "Еталон", так що спорядження можна не тягнути в салон, а поскладати в багажник (завантаженість буса бувала різною, іноді були сидячі місця, іноді було досить тісно). Люди по дорозі виходять і заходять, але загалом в Микуличині і тим більше в Татарові втиснутися важче, ніж в Яремчі. Вартість проїзду з Яремчі до Буковеля - 4 грн., в той час як приватні буси хочуть від 10 до 15 грн. з людини. Таксі - 80 грн.
|
|
YuraD
Завсегдатай
(#7000)
Винница
Отчеты
Рейтинг: 140
Оценить сообщение!
|
Цитата:
Говорят на 5-ом подъемнике движок полетел! В понедельник 5-й работал с утра, потом его выключили, среди людей ходили слухи, что что-то сломалось. Так как трассы на 5-м были в хорошем состоянии и народу было много, то вероятность отключения по причине поломки думаю есть (все остальное кроме 5-го работало). После выключения 5-го на 2-м началось "убийство"
|
|
Альбертович
Завсегдатай
(#1227)
Львів
Рейтинг: 425
Оценить сообщение!
|
По чуткам з Бука. Вчора з пятого знімали людей, зняли досить швидко. 10.02 я на ньому провисів 25хв, гучновець сказав що перебої з електрикою, друзі з інакших витягів повідали що все працювало без зупинок. Сьогодні висить 14 .
|
|
Karmen
Завсегдатай
(#6117)
Ужгород
Отчеты
Рейтинг: 179
Оценить сообщение!
|
13.02. я провисіла на 5-му підйомнику хвилини дві, тішилася, що вишу над 5F, а не над просікою, і мене легше буде спустити.
А 12.02. близько 16:00 бачила, як люди на ньому провисіли десь 15 хвилин.
|
|
Buxx
Завсегдатай
(#6035)
Черновцы
Рейтинг: 175
Оценить сообщение!
|
по 14й трасі новачкам одна порада - знімайте лижі і пройдіть проблемний участок пішки зліва по краю!!
|
|
WarGo
Завсегдатай
(#1292)
.
Отчеты
Рейтинг: 3048
Оценить сообщение!
|
сегодня не работал 5, говорят, что сгорел двигатель и это надолго, потом встал и 14, я на нем провисел достаточно долго, как теперь кататься непонятно совсем, единственный путь наверх это бугель. Надеюсь, ситуация разрешится, т.к. каталки просто нет (к слову, какой проездной выгоднее дневной или разовый) з.ы. Кстати, я так понимаю, даже если я не прав и администрация буковеля захочет что то сказать, она на этом форуме не сможет этого сделать?
|
|
Aleksandr_S
Завсегдатай
(#5235)
Lviv
Отчеты
Рейтинг: 253
Оценить сообщение!
|
Цитата:
Оригинал отправлен WarGo: сегодня не работал 5, говорят, что сгорел двигатель и это надолго, потом встал и 14, я на нем провисел достаточно долго, как теперь кататься непонятно совсем, единственный путь наверх это бугель. Ну вот, а я только собрался на эти выходные ехать….
Надеюсь что всё же подъёмники починят, слишком большие денежные потери…
|
|
|
Nyusha
Завсегдатай
(#2358)
Kiev
Отчеты
Рейтинг: 655
Оценить сообщение!
|
Вот и я говорю "Ну вот" Я тут собралась 24 выезжать на Бук на недельку Смотрю в окно и радуюсь что валит снег, чем вызываю неймоверное удивление сотрудников (они все ждут весну ) А тут такие новости....
|
|
Vols
Завсегдатай
(#5132)
Lviv
Отчеты
Рейтинг: 446
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен Aleksandr_S:….Надеюсь что всё же подъёмники починят, слишком большие денежные потери…
Крім того, 22-24.02.2008 Буковель Мастер Cup. Не знаю на яких схилах плануються змагання, але думаю все відремонтують.
|
|
Leopold
Завсегдатай
(#4803)
Kiev
Отчеты
Рейтинг: 354
Оценить сообщение!
|
Оригинал отправлен ski:
Цитата:Оригинал отправлен Aleksandr_S:….Надеюсь что всё же подъёмники починят, слишком большие денежные потери…Крім того, 22-24.02.2008 Буковель Мастер Cup. Не знаю на яких схилах плануються змагання, але думаю все відремонтують.
Ремонт-то, он от всяких Мастер-капов не зависит . Хотя очень желательно, чтоб починили!!! А вот то, что часть трасс будет закрыта - этто точно .
|
|
andrew15
Новичок
(#2721)
Kiev
Рейтинг: 167
Оценить сообщение!
|
таки 14-ый простоял недолго, но 5-му хана похоже, вторые сутки простаивает, соответственно на бугель очередь полчаса, чтоб наверз подняться, хоть погода и каталка радуют...
|
|
Yahwe
Новичок
(#5001)
Kiev
Рейтинг: 129
Оценить сообщение!
|
Киев-Буковель-Драгобрат-...надеюсь вернуться17 февраля. Проживали в Татарове. Утром датчик авто заявил, что за бортом -22С, подобной температуры не ожидали, но собственно ничего страшного не произошло, на Буковеле показывало уже -15С, но по ощущению тянуло градусов на -5С. Трассы нормальные, людей много, подъемники работают. 18-19 февраля. Все еще на Буковеле. Температура поднялась, прихватив с собой ветерок и легкий снег. Дэ нэ дэ просвечивается обледенение, но в целом трассы в нормальном состоянии (получили море удовольствия от 16с и компании, так как попали на них 1й раз. Возможно из-за того, что во время нашего последнего посещения в 2006г. они были закрыты, или их еще не было). 5й все еще не работал, и по слухам работников Бука в ближайшее время работать не будет, хотя на них, тобишь на слухи, надеется особо не стоит. 19 февраля, вечер. Забрались на Драгобрат. Ветер сквозит, но по словам отдыхающих, меньше чем днем и 18 февраля. Не дуже холодно, в нумерах, как всегда какие-то проблемы, плотный ужин, легкий алкоголь, ожидание хорошей, или по крайней мере приемлемой, погоды на завтра... P.S. Покрытие GPRS/EDGE (ЮМС/МТС) есть, по крайней мере в коттеджах комплекса Драгобрат
|
|
ad rem
Завсегдатай
(#5176)
Olang
Отчеты
Рейтинг: 2551
Оценить сообщение!
|
Прияно был удивлен, даже ошарашен, вот этим произшествием на Буке. Мой товарищ, звоня мне 16.02 с №13 трассы, там теряет мобилный, но об этом он еще даже и не догадывается. Я катаюсь, звонок с его телефона, но голос не его. Незнакомый отдыхающий нашёл тел., и решил сделать доброе дело. Путём долгих пониманий кто-где сейчас катается, только ближе к 16-00 удалось высвободить телефон из "плена".. Большой респект тому человеку, и если он читает, то пусть знает об этом. Как всегда, банально, при встрече с другом, а друга со своим телефоном, слёзы радости, за спасенно-возверненые , почти похороненые, адресса и нумера дел.партнёров и обещания, нам, больше его никогда не вынимать из кармана , ну и продолжение банкета, ох эти славянские сантименты....
|
|
|
|
|
ANNDY
Завсегдатай
(#417)
Файне_місто...
Отчеты
Рейтинг: 1442
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен dimson:А зачем бугель если можно машиной заехать на паркинг к 14 ?
...если не планировать катание на 1,2 трассах - вполне логично ! Вообще представляю какая очередь будет на бугель - детей жалко , будут мёрзнуть в очередях. Большой минус проектировщикам подьемников на Буковели - 5-ка единственный "транзитный" подьемник для добирания до верхних трасс , очереди на нём постоянно , а теперь вообще сломался ! З.Ы. Люди, не забываем читать "шапку" темы - для больших фото есть спец.тема, уважте пользователей с ограниченым трафиком..!
|
|
dimson
Завсегдатай
(#384)
Kiev
Отчеты
Рейтинг: 2713
Оценить сообщение!
|
Очереди там на 5, потому что заходят веером а не очередью. ЭТО как раз можно быстро исправить! Было бы желание и сетки моток.
|
|
UncleStas
Завсегдатай
(#1206)
Киев
Отчеты
Рейтинг: 630
Оценить сообщение!
|
Цитата: 5-ка единственный "транзитный" подьемник
не единственный, еще есть 14й, имхо куда более интересен, чем 5й
|
|
irishhighlander
Завсегдатай
(#3122)
Україна, м.льві
Отчеты
Рейтинг: 1544
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен dimson:
Очереди там на 5, потому что заходят веером а не очередью.ЭТО как раз можно быстро исправить! Было бы желание и сетки моток.
Та туди хоч в шахматному порядку заходь - без різниці. Кількість народу від цього не зменшиться. І все тому, що він транзитний, і найзручніше потрапити на 8,11,12,16 - якраз через 5-й. Тому черги там були є і будуть. До дальніх підйомників від площі коло 2-го - тільки через 5-й або через бугель.
|
|
|
Все время: Киевское время
|
|
|