
|
|
Автор
|
Тема: Тільки з Драгобрату !!! (vol.2)
|
|
ANNDY
Завсегдатай
(#417)
Файне_місто...
Отчеты
Рейтинг: 1442
Оценить сообщение!
|
2 rage ...читайте пост irishhighlander-а перед Вашим...про вторую креселку - пару постов назад...[ 27 Окт 2008: Сообщение исправлено: ANNDY ]
|
|
ANNDY
Завсегдатай
(#417)
Файне_місто...
Отчеты
Рейтинг: 1442
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен Yuriy_ski: Хочу уточнити, на Дразі буде дві кріселки??? Чи я все ж щось наплутав???
Будете сміятись - вже подейкують про третю кріселку: початок десь на середині дороги до Грапенюка - кінець на тій самій перемичці , тільки вище..! Взагалі залишається сподіватись , що різні власники підйомників додумаються запровадити єдиний скіпас для Драгобрату в майбутньому !
|
|
StasV
Завсегдатай
(#3207)
Киев
Отчеты
Рейтинг: 374
Оценить сообщение!
|
Цитата:
Взагалі залишається сподіватись , що різні власники підйомників додумаються запровадити єдиний скіпас для Драгобрату в майбутньому ! Покашо не додумались ... да и шо толку ??? Цыбуленко работает как часы , а 2 остальных подъёмника как поломаные часы Так что наверное это одна из причин почему не договорились
|
|
SIV
Завсегдатай
(#5859)
Іванофранківськ
Отчеты
Рейтинг: 742
Оценить сообщение!
|
Бачив фотки. Знову беушні, зписані на Заході кріселки, знов будова напівпіратським способом. Сумно!
|
|
vasssia
Модератор
(#562)
Львів
Отчеты
|
Взагалі залишається сподіватись , що різні власники підйомників додумаються запровадити єдиний скіпас для Драгобрату в майбутньому !
Жартуєш !!!!!
Якби росіяни ,або євреї будували - може ....а так - НІКОЛИ, НІЗАЩО, І НЕ ТУТ
|
|
Jolie
Завсегдатай
(#4401)
Lviv
Отчеты
Рейтинг: 1756
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен SIV:
Бачив фотки. Знову беушні, зписані на Заході кріселки, знов будова напівпіратським способом. Сумно!
Чекайте, думаєте приватній особі-підприємцю легко і дешево придбати та самостійно встановити новий крісельний витяг? Ви знаєте, скільки це коштує (придбати, перевезти, засертифікувати)? Драгобрат - це курорт приватних підприємців, отже, і сервіс на ньому "різношерсний", був би він у руках одного власника, все було б як на Буковелі, згідно одного стандарту (пункти прокату спорядження, харчування тощо).
|
|
|
ANNDY
Завсегдатай
(#417)
Файне_місто...
Отчеты
Рейтинг: 1442
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен vasssia:Взагалі залишається сподіватись , що різні власники підйомниківдодумаються запровадити єдиний скіпас для Драгобрату в майбутньому !Жартуєш !!!!! Якби росіяни ,або євреї будували - може ....а так - НІКОЛИ, НІЗАЩО, І НЕ ТУТ
Все можливо , особливо коли життя примусить !!! [ 24 Окт 2008: Сообщение исправлено: ANNDY ]
|
|
chih
Завсегдатай
(#923)
Ivano-frankivsk
Отчеты
Рейтинг: 380
Оценить сообщение!
|
2 Jolie а хто ж власникам садиб та витягів забороняе зробити едине підприемство (ТОВ чи ВАТ) і робии все по людськи?
|
|
|
Jolie
Завсегдатай
(#4401)
Lviv
Отчеты
Рейтинг: 1756
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен chih:
2 Jolie а хто ж власникам садиб та витягів забороняе зробити едине підприемство (ТОВ чи ВАТ) і робии все по людськи?
to chich: Ви забуваєте, що це: 1) горяни-гуцули, у яких світ вельми оригінальний та специфічний погляд на ведення туристичного бізнесу, та, зокрема, гірськолижного; 2) українці, румуни, угорці, загалом інтернаціонал, представники якого ділять бізнес і які радше один одного повбивають, аніж створять єдине підприємство ; не рахуючи такого поняття як банальна конкуренція (або як тут висловилися вище, заздрість); 3) поки не буде спільного зацікавлення у веденні єдиного спільного бізнесу, не буде самого бізнесу; а зацікавлення має чимось підкріплюватись. Окрім того, має бути зацікавлена влада, яка б не дерибанила гроші на будівництво нормальної дороги на Драгобрат (як це було кілька років тому), не крала і не вивозила по ночах ліс і т.п. Як на мене, це загалом не стільки проблема Драгобрату, як проблема райради, району, області, держави та зокрема, туристичної, підприємницької діяльності, галузі малого бізнесу і т.п. Має бути хоч якийсь порядок у законодавстві. А про який порядок можна говорити, коли ми живемо у суцільному бардаку...І як у тому бардаку будувати бізнес, коли з податками бардак, з владою бардак? Кому вірити? Та навіть сусіду важко вірити, що вже й говорити про спільний бізнес...
|
|
SIV
Завсегдатай
(#5859)
Іванофранківськ
Отчеты
Рейтинг: 742
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен Jolie:
Чекайте, думаєте приватній особі-підприємцю легко і дешево придбати та самостійно встановити новий крісельний витяг? Ви знаєте, скільки це коштує (придбати, перевезти, засертифікувати)?
Канатні дороги, згідно постанови Кабміну, обов"язковій сертифікації не підлягають. Все інше (проект, експертизи, обстеження) є обов"язковим і себе, до речі, оправдовує - дуже вже велика ціна помилки. Підходи, як до будівництва тещиного паркана, а кататись, до речі, нам. Песиміст - добре проінформований оптиміст. Будучи добре проінформованим оптимістом, я завжди вожу з собою на канатці 30м шнура і спусковуху.
|
|
irishhighlander
Завсегдатай
(#3122)
Україна, м.льві
Отчеты
Рейтинг: 1544
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен SIV:
Цитата: Оригинал отправлен Jolie: Чекайте, думаєте приватній особі-підприємцю легко і дешево придбати та самостійно встановити новий крісельний витяг? Ви знаєте, скільки це коштує (придбати, перевезти, засертифікувати)? Канатні дороги, згідно постанови Кабміну, обов"язковій сертифікації не підлягають. Все інше (проект, експертизи, обстеження) є обов"язковим і себе, до речі, оправдовує - дуже вже велика ціна помилки. Підходи, як до будівництва тещиного паркана, а кататись, до речі, нам.Песиміст - добре проінформований оптиміст. Будучи добре проінформованим оптимістом, я завжди вожу з собою на канатці 30м шнура і спусковуху.
Враховуючи висоту опор, їх розміщення і те, як засипає кулуар взимку, я думаю не про шнур і системи, я думаю, як би їдучи в кріслі, ногами по снігу не гребти :))
|
|
vlado
Завсегдатай
(#6349)
Kiev
Рейтинг: 434
Оценить сообщение!
|
Хочу трошки внести ясність. Більшість користувачів ресурсу мабуть не знає, що SIV (Володя) є інженером з монтажу та експлуатації витягів та інших гірьсколижних систем, він працював з самого початку монтажних та пускових робіт на Буковелі також проходив стажування в Австрії по даній спеціфікації. Знаючи все це, я думаю, ми зможемо отримувати більше кваліфікованої інформації, що стосується експлуатації витягів і таке інше.
|
|
|
|
irishhighlander
Завсегдатай
(#3122)
Україна, м.льві
Отчеты
Рейтинг: 1544
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен vlado:
Хочу трошки внести ясність. Більшість користувачів ресурсу мабуть не знає, що SIV (Володя) є інженером з монтажу та експлуатації витягів та інших гірьсколижних систем, він працював з самого початку монтажних та пускових робіт на Буковелі також проходив стажування в Австрії по даній спеціфікації. Знаючи все це, я думаю, ми зможемо отримувати більше кваліфікованої інформації, що стосується експлуатації витягів і таке інше.
Хочу внести додаткову ясність. Без ніяких сумнівів щодо кваліфікції Володі (SIV), бо не про нього мова. Не завжди ті, хто працює в службі монтажу/експлуатації витягів все життя чи навіть довший час тим займались :) А щодо крісельки на Драгу - там опори метрів 12-15, а снігу в кулуарі метрів 8 намітає :)
|
|
in search
Завсегдатай
(#3246)
Львів
Рейтинг: 248
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен SIV:
Будучи добре проінформованим оптимістом, я завжди вожу з собою на канатці 30м шнура і спусковуху.
Ну знаєте, з таким підходом на пасажирських авіалініях треба з парашутом літати
|
|
in search
Завсегдатай
(#3246)
Львів
Рейтинг: 248
Оценить сообщение!
|
Я думаю, що на краще щось зміниться на Драгобраті лише тоді, коли туда перестануть їздити люди і у власників суттєво зменшаться доходи. І схоже на те, що цей час вже не за горами, вартість зимового відпочинку в Україні вже впритул наближається до вартусті зимового відпочинку в Європі.
|
|
irishhighlander
Завсегдатай
(#3122)
Україна, м.льві
Отчеты
Рейтинг: 1544
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен in search:
Цитата: Оригинал отправлен SIV:Будучи добре проінформованим оптимістом, я завжди вожу з собою на канатці 30м шнура і спусковуху. Ну знаєте, з таким підходом на пасажирських авіалініях треба з парашутом літати
На пасажирських авіалініях з парашутом робити нічого - при швидкості у 800-900км на годину і температурі за бортом -50 він фіг поможе :)))
|
|
igrus
Завсегдатай
(#4680)
Хмельницкий
Рейтинг: 907
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен in search:Я думаю, що на краще щось зміниться на Драгобраті лише тоді, коли туда перестануть їздити люди і у власників суттєво зменшаться доходи. І схоже на те, що цей час вже не за горами, вартість зимового відпочинку в Україні вже впритул наближається до вартусті зимового відпочинку в Європі.
боюсь,что начиная с этого сезона, отдых в Буковеле,Драгобрате и Крыму... будет значительно дешевле Европейского еще очень длительное время.это подтверждается акциями и активностю в плане развития буковеля и драга  [ 24 Окт 2008: Сообщение исправлено: igrus ]
|
|
in search
Завсегдатай
(#3246)
Львів
Рейтинг: 248
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен irishhighlander:
Цитата: Оригинал отправлен in search:Цитата: Оригинал отправлен SIV:Будучи добре проінформованим оптимістом, я завжди вожу з собою на канатці 30м шнура і спусковуху. Ну знаєте, з таким підходом на пасажирських авіалініях треба з парашутом літати На пасажирських авіалініях з парашутом робити нічого - при швидкості у 800-900км на годину і температурі за бортом -50 він фіг поможе ))
Та я не про допоможе чи не допоможе, я про імовірність попасти в халепу
|
|
|
in search
Завсегдатай
(#3246)
Львів
Рейтинг: 248
Оценки сообщения:     
|
Цитата: Оригинал отправлен igrus:
Цитата:Оригинал отправлен in search:Я думаю, що на краще щось зміниться на Драгобраті лише тоді, коли туда перестануть їздити люди і у власників суттєво зменшаться доходи. І схоже на те, що цей час вже не за горами, вартість зимового відпочинку в Україні вже впритул наближається до вартусті зимового відпочинку в Європі.боюсь,что начиная с этого сезона, отдых в Буковеле,Драгобрате и Крыму... будут самые дешевые в Европе еще очень длительное время.это подтверждается акциями и активностю в плане развития буковеля и драга
В Європі також криза...
|
|
vasssia
Модератор
(#562)
Львів
Отчеты
|
пішшшшов каааанкрєєєтний офф-топ від посту 1511
|
|
|
Gl
Завсегдатай
(#7295)
Odessa
Рейтинг: 100
Оценить сообщение!
|
Цитата: To beep12 прогноз совсем не радует
Всё еще впереди, Драг свою погоду наверстает
|
|
Yuriy_ski
Завсегдатай
(#3320)
Киев
Отчеты
Рейтинг: 433
Оценить сообщение!
|
Цитата: Оригинал отправлен ANNDY:
Будете сміятись - вже подейкують про третю кріселку: початок десь на середині дороги до Грапенюка - кінець на тій самій перемичці , тільки вище..!Взагалі залишається сподіватись , що різні власники підйомників додумаються запровадити єдиний скіпас для Драгобрату в майбутньому !
Так і правда смішно... А ще ходять легенди, що колись з'єднають Драгобрат і Буковель! . Розвиток! Тож вперед! Тільки закрадається в душу нюанс, про який вже не одноразово говорили, з розвитком інфраструктур зникає той віддалений від людей, оповитий подихом чистої природи Драгобрат. Але із іншої сторони зявляється надія, що з розвитком тих же інфраструктур буде менше жлобства. Єдиний скіпас - форевер!!!
|
|
|
Все время: Киевское время
|
|
|